Faraway In Paradise (part I.)

Bolo tak pochabé si nahovárať, že mi more nechýbalo.
Možno ak by nehralo tak hriešnymi tyrkysovými farbami ako z filmu Modrá lagúna, možno ak by nemalo tak omamnú vôňu... A možno ak by som na vlastné oči nevidela aký farebný a neskutočne krásny dokáže byť podmorský svet.
Cesta od ktorej som pôvodne očakávala najmä oddych mi nakoniec nedala vydýchnuť ani na chvíľku. 
Opäť som bohatšia.

Kiež by som vám mohla ukázať fotky (spomienky), ktoré zostanú už len v mojej hlave.. 
No ukážem vám aspoň pár z tých, ktoré sa nám podarilo zachytiť. Aby ste mohli aj vy zacítiť túto diaľavu. 

Toto je prvá časť môjho raja.
Užívajte.


I was foolish to think I didn’t miss the sea.
Maybe if it wouldn’t be covered in sinful turquoise colors just like straight from the movie Blue Lagoon, maybe if it wouldn’t have such stunning aroma… And maybe if I wouldn’t see with my own eyes how colorful and unbelievable beautiful can the underwater world be. 
  I expected from this journey just relaxation, but at the end all the adventures left me hardly catching my breath.

I will show you at least the ones I managed to capture. So you can also feel at least a little bit of this faraway land. 

This is part one of my paradise.
Enjoy


..na hrudi som si so sebou niesla kus domoviny v podobe tradičných slovenských ornamentov..

..in the form of traditional Slovak ornaments, I took a piece of my home on my breast..


..s prílivom si na brehu mora tancovali medúzy..

..with incoming tide, jellyfish have danced on the stage of the sea shore..


..šperky mora..

..jewelry of the sea..


..len chodila a srdcia lámala..

..her steps were followed by broken hearts..


..bežec s najkrajším domčekom.. 

..runner with the most charming little house..


..keď už slnko únavou na krajinu padalo..

..when the sun tired slowly lied down on the landscape..


..ako by to bolo, keby som si so sebou nevzala aj svoje kvetinové party či neozdobila si pred cestou klobúčik..

..it wouldn’t be me, if I didn’t take with me my flower crowns or if I didn’t decorate my sun hat before the trip..


..čistá nádhera podmorského sveta! Neverila som.
Korálové útesy žiarili takými jasnými farbami.. nežne tancovali.. bola som dojatá, toto je určite raj. 

..pure beauty of the underwater world! I couldn’t believe my own eyes.
The coral reef shined with such bright colors.. they danced gently.. I was touched, this is definitely paradise.


 ..iná planéta, ktorej krásu len ťažko zachytiť na film fotoaparátu.. niečo čo musíte jendoducho vidieť na vlastné oči,  celkom zblízka.. 
(už rozumiem vášni môjho uja.. potápača :-)

..a different planet, its beauty is really hard to capture on a photography.. this is something you have to see with your own eyes, really up close.. 
(now I understand the passion of my scuba diver uncle :-)


..niekedy som mala pocit, že s nimi splývam. Boli všade vôkol mňa, celkom blízko.. celé húfy rýb..
Mala som "šťastie" aj na raju, hada a barakudu. Ale aj to k tomu patrí :-D

Aha Dory!

..sometimes I felt I’m becoming one of them. They were all around me, really close.. whole crowds of fish..
I was also “lucky” and met a sting ray, a sea snake and a barracuda. But that’s a part of the adventure :-D

Hey Dory!


..mala som krídla..

..I had wings..


Faraway In Sahara (part II.)


CONVERSATION

4 komentárov:

  1. Len malo zien dokaze byt tym najkrajsim co v raji je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super! Ja si budem o mori nahovárať, že ho nepotrebujem toto leto po veľmi veľmi dlhom čase... snáď sa nezbláznim a nevbehnem v zúfalstve do Váhu :D

    LadyinBlack

    OdpovedaťOdstrániť