spectator

Hlava je plná otázok.. myšlienok. 
A keď sa začnete (opäť) naplno zamýšľať nad tým, že všetko okolo vás je len jedno trápne divadlo, nejaký "systém", ktorý sme si vymysleli a ovláda nás či chceme alebo nechceme... No tak ste na najlepšej ceste vrhnúť sa na plán úteku do pralesu Amazonky, ktorý vám aj tak za pár rokov vyrúbu a ten "systém" si vás jednoducho nájde, dobehne vás.. 
Divadlo.
Drahý lístok však?
...

Fotky sú zo Zámockého parku kam chodím odmala a na každom jeho mieste mám uloženú nejakú spomienku..

Znovu v dlhej sukni. 
Veď uznajte, bola by som to bez nej Ja?
;-)








V kaštieli sme zastihli výstavu modelov rušňov a vagónov. 
Mnohé z nich boli robené ručne, prepracované do detailu a ja som sa kochala nad technickými detailmi, o ktorých názve a funkcii nemám ani páru..



Vláčik s názvom.. "Ete destilere"



fotil: Пэтэр Бэзух, Čajová
úpravaČajová

______________

CONVERSATION

17 komentárov:

  1. Sakra drahé divadlo, ktoré aj tak skončí... sekne ti to každopádne!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekne si to napísala. Na tvojich fotkách je vždy toľko úžasných vecí a detailov, že ani neviem ktorú mám skôr chváliť.

    Máš nádhernú sukňu, šperky, nechty, výraz...Fotka s vláčikom ete destilere ma rozosmiala:)) no posledná je zasa na zamyslenie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. máš krásné náhrdelníky a krásně nalíčené oči! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekný príspevok. Mám rada tvoju odlišnosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jsi to prostě ty a to mám na tobě nejradši :)
    a jsi úžasně nalíčená!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ty si tak krásna a fotky tiež! všetko, make up, sukňa.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. velmi peknaa si :) a tie nahrdelniiky ♥ co dodat

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nemôžem sa vynadívať ...a ten svetrík ...moc krásny

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ..opet perfektni makeup i nehty:)....M*

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Strašně moc ti to sluší ,...


    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Milovana Cajova,
    pisem ti z vazenia je to tu velmi zlééééé... príd po mna aj s tou kraasnou suknou , nech sa mam kam schovat
    jiří hájk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. @Anonymný
    Viem, že základná škola je ako väzenie.. Ale ver tomu, že vzdelanie je to hlavné.
    :-)

    OdpovedaťOdstrániť