Milý denníčku... ?

To bol sen! brrr... pí pí pí pí..Budík. 

Sen? aký...

Otvorím oči - bolesť hlavy! Nepoznám horšie ráno :-/ Chvílu len tak chodím dokola po izbe a rozmýšľam, čo má tu bolesť na svedomí...
  • neskoro v noci som nejedla..pomsta žalúdka to neni
  • norma spánku 8 hodín splnená!
  • pred spaním izba vetraná
  • teplota v norme 15stupňov, žiadne prekúrenie...
aaaaach...Dobré ráno! Už viem, veď mám ten obľúbený týždeň.Záhada vyriešená.
Často čítam a počujem u žienok, že... ráno strašný pohľad v zrkadle..horor, strach a podobne.
??? Pozerám sa na seba...veď som celkom pekná :-) Pleť mám krásne oddýchnutú a jemnú..vlasy milo strapaté a pery mám ráno vždy najväčšie a krásne ružové! Potom to zmizne :-/ ..pfffrrff
Vidím len trošku naliate kruhy pod očami..ale tie hneď zmiznú po vypití vlažnej vody. Poviem si, že som krásna..a už mám len jednu chybu... hlava bolí bolí bolí.
Vypijem ďalšie dva poháre vody, natiahnem bežecké gate, tričko, mikinu.. mhmm fúka, tak aj šiltovku. Vonku príjemných 16stupňov, svieži vetrík fúka a ja už štrádujem na moju obvyklú trasu. Po zime je moja kondička na minime, tak to spolu pomaly riešime :-)
Behám dychčím...ne ne..už končím ne ne..Ešte po ten kameň..ne ne Ešte po tu rúrú..FUUU.
Spoločnosť mi robia spievajúce vtáčiky, kačičky a ľudia kradnúci niečo na poli ako obvykle..
FU FU FU FFF FUU...

....nastal pocit slasti..mm to je príjemné!..Spotená ale tak ľahká..bolesť hlavy sa stráca po kŕčoch v bruchu ani chýru ani slychu..Cieľ splnený!

Vrátim sa domov, Baši je už zobudený..ponadáva mi a ideme ešte rovnakým smerom na prechádzku.. Prečo venčenie a behanie nespojím v jedno, bolo by to fajn nie? No to bolo! Ale keď máte také Princátko doma ako ja, v žiadnom prípade to nie je možné.. Áno, raz sme išli spolu "behať"..ale po niekoľkých metroch nastali protesty a vzdor! Zadok na zem, ja nikam nejdem! Veď ja som pes! To mám behať? Si sa zbláznila? Chcem chcem ísť domov! A tam ležať na mojej milovanej sedačke vo voňavej dečke...Celý deň! Ako to robím celých 49 ľudských rokov!!!
Tak sme sa aj vrátili a odvtedy, ak sa priblížime k trase, kde musel takto nehanebne trpieť..ide pomaly, opatrne a neustále kontroluje vzdialenosť od miesta so sedačkou....

Baši


Príchod domov. Sprcha, teplá-ľadová, teplá-ľadová.
Raňajky! mmm konečne. Co to bude dnes? No to čo skoro každé ráno už asi 5 rokov :-) zmena príde len sem tam...

  • zmiešané ovsené a špaldové vločky
  • sušené hrozienka
  • mix orechov (vlašské, lieskové, kešu, mandle, para orechy)
  • drvené ľanové semienka
  • vláknina
  • javorový sirup
  • banán
  • jahody
  • škorica

Dobrú chuť!

Už to chce len vrhnúť sa na hŕbu papierov...Dozvedieť sa niečo viac o psychológii?...no tentokrát môže byť. A potom? Príde milý, šuhaj švárny :-)

Snáď inšpirácia...čokoľvek..

Už len hudba chýba!


papa mmmaamampapa mmmmamama m mmm paapaa

Želám krásny deň! :-)

CONVERSATION

2 komentárov:

  1. mnaaam, jaj taku chut si mi teraz spravila :D sakra a jahody nemame doma... bude improvizacia :D

    http://mischeldoublew.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A ešte navrch tvaroch! Vtedy je to dokonalé :-)

    OdpovedaťOdstrániť