jarné = farebné

S prvými nezubatými slnečnými lúčmi si moje oči žiadali akési farebné prebudenie..
Celkom sa teším mojej "farebnej nálade", pretože po zimnom spánku prebudím najmä paletky od Sleek - Paraguaya, Monaco a Bohemian.
Ak ste aj vy zatúžili po pestrosti, jar je na to ideálnym obdobím. Všetko sa prebúdza, kvitne, vonia.. A tie farby k tomu jednoducho neodmysliteľne patria. Povedzme si pravdu, že v lete pri 35 stupňoch sme radi, ak nám vydrží riasenka, rúž či lesk na perách. Leto je v líčení dosť nevďačné a popravde v tom exotickom teple, ktoré tu posledné roky máme, naň nie je ani veľmi nálada.

Takto vyzerala moja farebná nálada počas tohto týždňa. Sústredila som sa najmä na oči a zbytok som ponechala nahý.

Inšpirujte sa, pýtajte sa, skúšajte.. a napíšte či aj vy na jar podľahnete pestrému líčeniu, alebo zostanete verné svojej celoročnej klasike :-)




Použité výrobky:
makeup - Maybelline Dream Satin Liquid (010)
korektor (pod oči) - Oriflame Studio Artist (light)
 korektor (na neplechy) - TheBalm time Balm (light)
paletka očných tieňov - Sleek Monaco z kolekcie Mediterranean (Aquamarine, Washed Ashore, Moors Treasure)
riasenka - Max Factor False Lash Effect Fusion
kontúrovacia paletka na tvár - Sleek Face Countor Kit
lesk/balzám - The Body Shop Born Lippy (raspberry)
...
náušnice - ebay


Želám vám pekný deň :-)

_______________________________________
Darček pre vás.. Náušnice Petra Toth Jewellery 

CONVERSATION

49 komentárov:

  1. super kombinacia farieb, uplne ti to ide!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné <3 Pre mňa veľká inšpirácia. Keďže som farebne podobný typ ako ty, vsadím na takéto farby :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. perfektne vyzeras a si velmi sikovna! urcite nieco taketo skusim aj ja, trosku sa popravde bojim ci mi to bude pasovat ale ked nevyskusam, neuvidim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. juuuj no pristane ti to :)

    www.lerosep.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc hezké jarní líčení, ta kombinace barev je super. Asi budu muset konečně tu svoji Monaco paletku pořádně otestovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvělé! prostě krásné jarní líčení! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné.Velmi krásné :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jeeej, super si zladila farby, keeezby som aj mala taky cit :)
    Chytilo to aj mna, musim ist pohladat do drogerie nejaku farebnu paletku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásné líčení! Ale umě barvičky vedou celoročně - spíš teda nude odstíny, myslím, že smokey jsou na mě tvrdé (mimo těch v hnědé barvě).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Páni, ty jsi kočka! A líčení je krásné:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krásné líčení!!!někdy to musím vyzkoušet!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. jedním slovem uchvancancující :D, vážně nádhera, strašně se mi líbí barevná kombinace stínů

    OdpovedaťOdstrániť
  13. vyhrála jsi si s tím skvěle, ty barvy jsou perfektní!
    mě baví zkoušet a nejvíc se zelenýma, jenom mi to moc nesluší, takže já sahám spíš po jednoduchých a tmavších :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Máš úplne prenádherné náušnice! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. závidět se nemá..ale přesto ti závidím krásné oči a zuby, krásnou pleť a dokonalé obočí! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásná kombinace barev na očích, moc pěkné!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. velmi peknaa farebnost :) hoodi sa ti ! ja sama moc tiene nenosim, niekedy ked mam fakt ze naladu. ja skor radsej niekoho licim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Neviem či to vieš, ale máš v sebe veľmi špecifické čaro Čajová...

    OdpovedaťOdstrániť
  19. nádherné.. ten korektor Oriflame je dobrý? zakryje kruhy? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Krásné. Připomíná mi to poslední video Michelle Phan. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Wow užasné líčení :) Závidím ti, že tohle umíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. wáááw, takto je geniálne, krásne to zvýraznilo pohlad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. To je nádherné nemôžem si pomôcť ale moc ti to pristane

    OdpovedaťOdstrániť
  24. nikdy jsem takovéhle barevné a už vůbec ne křiklavě barevné líčení nezkoušela... teď si tak říkám, že bych měla. Inspirovala jsi mě. A jsi úžasná a máš úžasný blog, který samozřejmě hned "followuji" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Krasne!!! vystinovani je vazne dobre;)....M*

    OdpovedaťOdstrániť
  26. trochu obšlehnuté od Mias lifestyle ne?

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Moc hezké, sluší ti to a pěkně ladí k náušnicím ;-) Paletku Monaco bych taky ráda, miluju barvy a tahle jimi doslova hýří. Řasenku mám teďka stejnou, ale musím říct, že "obyč" false lash effect ta v černém balení je lepší, tahle tolik neprodlouží a málo zahustí. Ale aspoň jsem ji zkusila... Jo a závidím ti tvoji barvu rtů, protože na ní můžeš dát jakoukoliv barvu a vždycky to bude vypadat super!
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Právě jsem narazila na tvůj blog a nemůžu se na tebe vynadívat... :) Jsi doopravdy NÁDHERNÁ!!!! :)
    Líčení je také krásné.... :)

    http://natty-myworldandother.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  29. @Psychomachia
    Na výraznejšie kruhy pod očami by som ho asi neodporučila, ale celkom pekne rozjasní a nezalieza do vrások.

    OdpovedaťOdstrániť
  30. @Mishaha
    Hah, nie. Zásadne neopakujem po iných blogerkach. Logicky sa stane, že jednoducho sa tie nápady niekedy takto pekne stretnú. Nie je v mojich silách navštevovať všetky blogy a "kontrolovať" či v posledných dňoch nerobila niektorá dievčina také podobné líčenie ako ja :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. @udvouverunek
    Ďakujem :)
    Aj mne viac sedí ta "obyčajná" false lash effect! Takže niečo na tom bude.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Ďakujem vám! Krásne komentáre.. Dúfam, že budete doma takéto líčenie skúšať a potom sa aj pochválite aké ste šikovné ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. ja ostávam verná mojej klasike, ale tak toto, čo si vytvorila, no, je to Ú-Ž-A-S-N-É!

    OdpovedaťOdstrániť
  34. I love your make-up, beautiful eyes <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  35. to je moc hezké, opravdu ti to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Hi! I really like your blog, it’s so inspiring ♥
    My name is Elena, I am an aspiring alternative model and have just started my blogspot. Could you check it out and tell me what you think?
    I will certainly follow you back if you do by the way,
    Go on blogging my dear!
    x Cheers
    Elena

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Zatím jsem věrná klasice, nicméně po odpolednech začínám experimentovat, protože letos chci alespon v létě do barev skočit.
    A tohle je naprosto dokonalá kombinace a ještě lepší provedení. :)

    OdpovedaťOdstrániť