...by Gucci


Poznám veľa parfémov, ktoré mi voňajú a postupne vám aj snáď všetky, ktoré u mňa zaujímajú svoje miesto, ukážem. Poznáte to, máte akési sezónne vône, ktoré používate v lete a potom ich odložíte, pretože už potrebujete zmenu. Proste na jeseň či zimu sa už "nehodia".  Alebo vás jednoducho za pár týždňov či mesiacov omrzia a hľadáte niečo nové..
No ak nájdete vôňu, tú svoju vyvolenú vôňu! Neexistuje žiadna sezónnosť. 
Neomrzí vás. 
Chcete ju cítiť zas a zas, stále. Či je leto alebo zima. Či je deň alebo noc. 
Neprekáža vám. 
Dotvára a uceluje vašu osobnosť.. Bez nej ste nahé...


Parfémy sa nedajú "zrecenzovať". Nedajú zhodnotiť či sú dobré alebo zlé. No môžem vás inšpirovať a zoznámiť s tými, ktoré si získali práve to moje srdce. 
(alebo skôr nos? :-)


Gucci by Gucci

Pamätám si, že keď som k tomuto parfému privoňala prvý krát, môj čuchový zmysel v tom dostal akúsi "pozitívnu facku".
Môj nos totiž nikdy pred tým necítil nič tak zaujímavé, osobité tak brilantne namiešané... 
Zatvorila som oči, privoniavala skúmavo k zápästiu  a moje zmysli boli doslova v extáze.
A sú dodnes. Pri každom jednom použití.


....
Ani neviem presne čím, ale video ten parfém vystihuje ozaj vydarene.


Oficiálny popis

Hlava 

dymové tóny, guajava, hruška, harmanček

Srdce 

kvet pomarančovníka, konvalinka, kvet Tiaré

Základ 

med, pižmo, pačuli


"Gucci by Gucci, vôňa zrodená z legendárneho dedičstva značky, evokuje auru večnej krásy a odhaľuje pravú esenciu modernej ženskosti. Je predurčená stať sa voňavou ikonou súčasnosti, pričom svojím názvom Gucci by Gucci pripomína viac ako 85-ročnú tradíciu módneho dizajnu a luxusu. Navyše je obohatená o nezameniteľný punc modernosti, zmyselnosti a sily tvorkyne Fridy Giannini. Gucci by Gucci je rozoznateľným podpisom dokonalej modernej ženy, ktorá tak ako všetky „veľké“ ženy minulostí disponuje jedinečnou schopnosťou spájať svoju silu a ambície so zmyselným a ženským vyžarovaním. Intenzívna, oduševnená cyprusová vôňa s dotykom exotických tónov a hrejivých kvetín na vás prehovorí nehanebným pôvabom. Žena, ktorá podľahne čaru Gucci by Gucci, spolu s vôňou nadobudne novú silu a šarm."
__________


Osobne to s kúpou robím tak, že parfém, na ktorý som zvedavá idem najskôr ovoňať do parfumérie a ak mi vôňa sadne, objednám si ho neskôr na internete. Vieme, že ten cenový rozdiel  je oproti kamenným obchodom niekedy celkom výrazný. Prečo to ale píšem.. Pretože by ste možno ani neverili, koľko ľudí si kupuje na internete parfém len kvôli tomu, že má pekný popis alebo flakón :-)  
Lenže ak vôňa nesadne, potom aj ten krásny flakón zostane leda tak zaprášený..

Pekný výber nájdete napríklad na onlineparfem.cz a onlineparfum.sk.
...
Ešte jeden voňavý zázrak si získal moje srdce.
Ten vám predstavím nabudúce.. Myslím, že očaril mnohé z nás.


Našli ste už aj vy ten svoj.. vyvolený parfém? :-)


___________________________________________________
Darček pre vás.. Náušnice Petra Toth Jewellery

CONVERSATION

11 komentárov:

  1. Tyjo, tak teď jsi mě docela dostala! Co to tedy s Verčou píšeme my? Říkáme, že to jsou recenze. Ale je fakt, že recenze většinou chtějí nějaké zhodnocení, udělené body na nějaké stupnici, poměr cena/výkon, užitečnost - pokud jde třeba o spotřebiče, elektroniku, mobily atp. Ale pak jsou tady třeba recenze knížek nebo filmů a ty jsou taky hodně subjektivní. Tak doufám, že se tím svým názvoslovím až tak nevymykáme... :-)
    Jinak, Gucci má krásné vůně, i když zdaleka ne všechny. Tahle konkrétní je hodně povedená, ráda bych ji nosila. Asi si ji pořídím, až mi dojde ta původní hněda kostka Gucci, která je jedním slovem nádherná - a už bohužel skoro nesehnatelná :-( Holt spousta skvělých věcí má krátký život. Tak snad aspoň tato v sortimentu Gucci setrvá ;-)
    Těším se na další články (nejen) o vůních!
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvoj blog je stale plny prekvapeni :) Tak velmi si ma navnadila na tento parfem ze ho musim ist urcite tento tyzden vyskusat! Vobec ho nepoznam a som nan velmi zvedava.
    Inak, pekne pises :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. toto je velmi velmi velmi zvlastna vona :) skusala som ju v parfumke, pretoze ma ihned zaujala. neviem ju ani definovat, vobec. urcite jedna z najzaujimavejsich ake som vonala. a bohuzial drahaaa :(

    hehe,moja maminka sui kupuje parfemy podla flakonu :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. První co mě na tomhle parfému zaujalo byla lahvička ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá a zní to všechno velmi dobře :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. určite krásne vonia..zbožňujem vône,kt.obsahujú pižmo..a tiež radšej objednávam cez net :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. už jenom ta lahvička vypadá dobře :):D jinak máš moc pěkný blog :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To zní dobře a líbí se mi moc flakonek. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. zní to skvěle a ten popis mě utvrdil v tom, že to musí být naprosto božská vůně!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pačuli, pyžmo, hruška ...to sú moje "tóny". Ale čo tie dymové? To je pre mňa záhada...tie pre mňa charakterizujú mužský parfém. O to viac zaujímavé v ženskom parféme?

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Gucci dělá prostě jedny z nejlepších parfémů, o tom žádná!

    OdpovedaťOdstrániť