theBalm Nude ´tude (paletka očných tieňov)



theBalm Nude ´tude (cca 36€ za 11.08g) je paletka 12-tich očných tieňov. V názve má slovíčko "Nude" no samotné tiene by som tak nenazvala.. Skôr by som ich opísala ako klasiku, ktorá nikdy nevyjde z módy. Jednoducho, sú nositeľné po celý rok. Cez deň i noc.
Existujú dve varianty tejto paletky, no líšia sa len v dizajne, očné tiene sú v oboch celkom rovnaké.
Toto je tá krajšia.. ;-)


Paletka sa nachádza v papierovom obale, obe majú ten istý dizajn. Takéto "detaily" veľmi ocením, pretože chráni povrch paletky pred zašpinením, poškriabaním a celkovo predlžuje jej životnosť.
Na zadnej strane sa nachádza ukážka tieňov, aplikátora a všetky ostatné informácie ako zloženie, gramáž, spotreba..


Veľmi sa mi páči už samotný vrch obalu, kde sa v pozadí nachádza spálňa zariadená vo vintage štýle.. No čo mám potom napísať o dizajne vo vnútri?! Božský.. Toto sa niekomu ozaj podarilo. Šiestim pózujúcim ženám, ktoré vyzerajú ako z 50-tych rokov zakrývajú vždy dva tiene rôzne časti tela.. A celkový výsledok? Dokonalý.
Jednoznačne jedna z najkrajších vecí v mojej zbierke :-)
Plusom je tiež veľké zrkadlo, ktoré mi nešlo odfotiť bez odrazu, takže bonusom je kúsok z nášho lustru.. :-)

theBalm Nude ´tude

Textúra tieňov theBalm je zatiaľ najlepšia s akou som sa kedy stretla. Je doslova máslová.
Pigmentácia je veľmi dobrá (ja som ich na ruku nanášala prstom, po tieni som jemne prešla raz až dva krát. So štetcom sú farby ešte sýtejšie, najmä tie tmavé), sklamal ma len jeden.. Práve ten, na ktorý som sa tešila najviac.
Celkovo sa s nimi veľmi dobre pracuje, ľahko sa rozmazávajú, neprášia..
 A čo sa týka výdrže tú tiež vychválim do neba, pretože to, čo vydrží na mojich mastných viečkach si zaslúži minimálne medailu.
____________________

Popis farieb:

Sassy - jasná lesklá biela (skvelá aj ako rozjasňovač)
Stubborn - bledá staroružová, o niečo menej lesklá ako Sassy
Selfish - studená hnedá s nádychom do šeda, veľmi lesklá



Snobby - jemná, bledá zlato-žltá
Stand-offish - spojenie jemnej bronzovo-broskyňovej s ružovkastým podtónom, veľmi lesklá až metalická 
Sultry - stredná hnedá s teplým podtónom, celkom matná (vhodná aj na kontúry a obočie)



Sophisticated - tmavšia hnedá s jemnými zlatými trblietkami
Sexy - tmavá bordovo-hnedá, matná
Serious - čierna, matná



Schitzo - zlatá s teplým hnedým podtónom, lesklá
Silly - tmavšia hnedá s bordovým podtónom, obsahuje výraznejšie bronzové trblietky (bohužiaľ má najdrsnejšiu textúru a najslabšiu pigmentáciu zo všetkých farieb)
Sleek - veľmi tmavá hnedá (hnedo-čierna), matná



Paletka obsahuje aj tento vďačný obojstranný aplikátor zo syntetických štetín. Teší ma najmä jeho skosená strana vhodná na obočie a linky s matnými farbami ako Sultry, Serious a Sleek.


Hodnotenie

  • Výrobok splnil očakávanie na : 10/10
  • Textúra :  10/10
  • Pigmentácia: 9.5/10
  • Dlho trvácnosť : 10/10
  • Balenie : 5/5
  • Práca s výrobkom : 5/5
Celkový dojem  :  49.5/50 (A+)

...

Nakoniec by som to asi zhrnula jednou vetou.. 
Najlepšia kúpa za poslednú dobu ;-)

_____________________________________
Predošlý príspevok..  (pra)staré fotografie
______________

CONVERSATION

39 komentárov:

  1. Náááádherná, úplně jsi mě inspirovala ke koupi :-) Odkud je? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nespárujeme ju s mojou UD Naked, fakt by som ich rada porovnala :) vyzerá skvelo! a slovo maslové ma navnadzuje na kúpu ako šlak!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten obal je superský! a farby tiež také obľúbené.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to je nádhera! škoda používať! ale zas tie farby, škoda nevyužiť :D to je dilema

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A trblietky neopadávajú? Zo swatchov mi príde, že je to s nimi celkom divoké. :D Ja by som od the Balm strašne chcela paletku Meet Matt(e), tá síce nie je až taká dizajnová, ale koncept ma dostal!
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Toto je paletka s najkrajším výzorom, akú som kedy videla. Je neskutočne originálna, a ako čítam tak sa s ňou aj pracuje perfektne :) Si šťastná majiteľka.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nejkrásnější sada stínů, co jsem snad kdy viděla:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadají vážně fantasticky. A odstíny jsou přesně podle mého gusta. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. fuuu, ale ta cena :D mozem snivat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. @Simbli
    Kupovala som ju tu http://www.find-me-a-gift.co.uk/beauty-gifts-the-balm-nudetude-eyeshadow-palette.html, dorazila za týždeň :-)
    Poštovné vyšlo okolo 6 libier..

    OdpovedaťOdstrániť
  11. @Monica In essence
    Už dlho plánujem kúpiť Naked paletku, ale stále si vravím, kedy to všetko spotrebujem!! :-)
    Textúra je ozaj jemná.. <3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. @nina
    To teda ozaj bola.. je to krásny kúsok :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. @LadyZet a Nikavero
    Vôbec neopadávajú, tie trblietky naokolo sú pozostatky predošlých tieňov.. Že som to dobre nepoutierala som zbadala až zblízka na fotkách :-)
    Meet Matt(e) vyzerá veľmi dobre, farby sa hodia najmä hnedým očiam.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Perfektní barvy a to balení je úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Vypadá to móóóc dobře.I jako kluka mě to velmi zaujalo...:-)

    www.czechblondyn-blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. skvelá recenzia, keby nemám teraz tieňov ajajaj(alebo aj tak používam stále tie isté) normálne by si ma inšpirovala ku kúpe :)

    www.lerosep.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Nehezčí paletka, jakou jsem kdy viděla. Balení je úžasné a barvy stínů mi oslovily také. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. O téhle paletce jsem ještě neslyšela. Vypadá naprosto úžasně!

    OdpovedaťOdstrániť
  19. vypadá božsky! ty barvy a to balení, ach!

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Moc krásná paletka a ty barvy v ní. Píšu na wishlist a třeba se jí i já jednou dočkám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. to je nejkrásnější balení co jsem kdy viděla, jde vidět že konečně někdo dostal pořádný nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. To balenie je prekrásne. Škoda, že nemám rada lesklé farby, ale matné.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Moc pěkná paletka! Hrozně se mi líbí to balení:) Na mém blogu probíhá giveaway, kdyby ses chtěla zúčastnit:)

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/2012/02/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Nejkrásnější stíny, které jsem kdy viděla. Naprosto ve všem mě oslovily. Mají úžasný, stylový obal, nádherné barvy i lesk. Určitě popřemýšlím nad jejich koupí, i když cena mi přijde trochu moc. Nicméně, určitě za to stojí, takový kosmetický výstřelek.

    OdpovedaťOdstrániť
  25. wow, krásnější paletku jsem neviděla! nejvíc se mi líbí odstín Stand-offish :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Krásné barvy a ta pigmentace je skvělá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. ách, no tak ta je nádherná, tu bych taky chtěla!

    OdpovedaťOdstrániť
  28. nádherné farby, nádherny dizajn.. chcem nádherných zvyšných 30 libier :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Brala bych je už jen kvůli tomu obalu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. To je úchvatné! Jedním slovem nádhera. A odraz v zrcátku se mi moc líbí, než jsem si přečetla komentář o tom, že to nešlo vyfotit bez odrazu, tak jsem si řikala: "Krásná fotka, nejlepší je ten odraz světla"

    OdpovedaťOdstrániť
  31. takovéhle barvy jsem mnela na karnevale že jó . jsou jednoducho pro šaška ale krásní

    vole tvoje
    Pepa z Řeřicha při Říjne <3

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Tak táto paletka je top - je naozaj krásna. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. zboznujem theBalm. nikde neviem zohnat ich produkty, ani na nete ani osobne. naposledy som objednavala z jednej nemenovanej adresy, dostali peniaze, ale balicek neprisiel :( tak bojim sa znovu objednavat. okrem tejto paletky maju uzasne lesky na pery a tiez licenky stoja za to.

    OdpovedaťOdstrániť