Sleek The Berry Collection



Sleek The Berry Collection nie je celkom novinkou. Objavila sa ešte pred Vianocami, kedy som si ju ihneď objednala. Nafotenú ju mám už taktiež dlhšie, ale s niečím som nebola spokojná a nakoniec fotky neuverejnila. Myslím, že to bolo kvôli rúžu, ktorý sa javí (aspoň teda u mňa) inak na perách a inak na ruke. Ale časom som zistila, že to tak proste je .. eh
Táto kolekcia obsahuje celkovo tri výrobky, ktoré sú spolu farebne zladené - lícenku, rúž a ceruzku.. To všetko za veľmi výhodnú cenu 12€. 
(napríklad lícenka stojí samostatne 7€ a rúž taktiež 7€, takže je tu v podstate jeden výrobok celkom zadarmo a ešte plus nejaká tá zľava)
....



Sleek Blush Fenberry 749 (8g) je na prvý pohľad veľmi klamlivá. Ak by som ju opísala podľa toho, ako ju vidím v obale, povedala by som.. hnedo-bordová. No ak ju nanesiete na líčka, je z toho zrazu oveľa jemnejšia hnedo-broskyňová len s miernym nádychom do bordova.
Je celkom matná, bez akýchkoľvek trblietok. To ma osobne potešilo, pretože matných líceniek na každodenné líčenie nie je nikdy dosť.
Ak jej nanesiete len máličko, môže byť z toho aj pekná nude farba. Možno sa to nezdá, no je to tak :-)
S lícenkami od Sleek celkovo zachádzam veľmi opatrne, pretože pigmentácia je bohatá, aj keď u tých matnejších o niečo slabšia ako u trblietavých.
Textúra je príjemná, no opäť nie "až tak" ako u trblietavých kolegýň, kde je ta textúra viac krémová.

Stále mám pocit, že tieto lícenky mi vydržia asi celý život... Ubúdajú veľmi pomaly
"Dosiahnuť dno" jednoducho zneje stále nepredstaviteľne :-) 

Na suchej pleti farba vydrží celý deň, na mastnejšej môže po niekoľkých hodinách trochu zoslabnúť, no celkom sa mi "nestratila" nikdy.

Oceňujem, že Sleek začal v poslednom čase obaly výrobkov od seba odlišovať nejakým obrázkom, alebo farbou. Napríklad tu je celá kolekcia odlíšená lesklým červeným nápisom na všetkých výrobkoch.
Balenie obsahuje zrkadielko, čo ocením vždy.. najmä do kabelky.

(nižšie je farba odfotená na ruke aj tvári)


Sleek Blush Fenberry 749

Hodnotenie

  • Výrobok splnil očakávanie na :  8 /10
  • Textúra :  7/10
  • Pigmentácia: 8/10
  • Dlho trvácnosť : 8/10
  • Balenie : 4/5
  • Práca s výrobkom : 4/5
Celkový dojem  :  39/50 (A-)

___________________________________________________



Sleek True Color Cranberry 748 (3,5g)
Popravde najsilnejším impulzom objednať si túto kolekciu bol práve tento fešák.

Rúže True Color sa Sleek veľmi vydarili a patria celkovo medzi najlepšie výrobky, aké som kedy vyskúšala.  Jeden z mojich NAJ je napríklad True Color Cherry, na ktorý som už robila recenziu. 
Stále som ale túžila taktiež po peknej tmavšej červeno-vínovej.. no celkom matnej. A Cranberry mi môj "chtíč" ukojil.. :-) 
Farba je krásna.. červeno-vínová
(Aj keď na ruke pôsobí viac vínovo a na perách naopak viac červeno. No keď som pátrala po internete, podľa fotiek som zistila, že tento farebný rozdiel je asi len môj prípad :-)

A aj keď je rúž celkom matný, pery hydratuje veľmi dobre, vôbec nie sú suché. Pre istotu si pod neho môžete dať svoj obľubený balzám, no ja som veľa krát žiadny nepoužila a perám to nespôsobilo žiadnu ujmu..
Výdrž aj pigmentáciu hodnotím na vynikajúcu.  Žiadny iný rúž mi zatiaľ na perách nevydržal tak dlho.

Obal sa mi páči.. je čierny elegantný s červeným nápisom, malý a pôsobí kvalitne.

Rúž ste na mne mohli vidieť aj v príspevku UV_žena a Vestis.

(nižšie je farba odfotená na ruke aj na perách)


Sleek True Color Cranberry 748

Hodnotenie

  • Výrobok splnil očakávanie na : 10/10
  • Textúra : 9.5/10
  • Krytie-Pigmentácia : 10/10
  • Dlho trvácnosť : 10/10
  • Balenie : 4/5
  • Práca s výrobkom :  4.5/5
Celkový dojem  :  48/50  (A+)

____________________________________________



Sleek Kohl Pencil Mossberry 747 
Túto ceruzku môžete použiť ako linku okolo očí, alebo na celé viečko ako tieň či ako podklad pod očné tiene pre lepšiu výdrž. 
Farba je pekná.. bordovo-fialová.
Sama o sebe má výdrž veľmi dobrú. Najskôr som si myslela, že bude pasovať len modrým očiam, no tým, že má nádych aj do fialova si určite bude rozumieť aj s hnedými očami.
Čo mi trošku prekáža, alebo skôr nie som nato veľmi zvyknutá je hrúbka ceruzky. Je hrubšia ako som zvyknutá u tých klasických ceruziek, ale to je asi len o zvyku... :-)

Na pohľad pôsobí veľmi tmavo.. no opäť je to trošku klamlivé.

Sleek Kohl Pencil Mossberry 747

Hodnotenie

  • Výrobok splnil očakávanie na : 7/10
  • Textúra : 7/10
  • Krytie-Pigmentácia : 6.5/10
  • Dlho trvácnosť : 7.5/10
  • Balenie : 3/5
  • Práca s výrobkom :  3/5
Celkový dojem  :  34/50  (B)

__________________________________________________


"Všetci traja pokope".. 
 zľava lícenka Fenberry, rúž Cranberry a ceruzka Mossberry.


Líčenie so všetkými tromi výrobkami.
Čo sa týka očí, na celé horné viečko som použila lícenku a do záhybu som nakreslila ceruzkou čiaru, ktorú som následne rozmazala. Ceruzku som použila taktiež pod oči.. a opäť rozmazala.


....
 Túto kolekciu je stále možné zakúpiť na ich hlavnej stránke. 

_____________________________________________________________________
Na mojom facebooku prebieha súťaž (giveaway)
:-)

CONVERSATION

30 komentárov:

  1. nádhera! láka ma kúpa, ó a ako silno! len keby sa aj tie financie dali prilákať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. takéto farby sú na mňa moc tmavé, ale tebe veľmi svedčia :) o Sleeku už dlho uvažujem...koľko prosím ťa vychádza poštovné z oficiálnej stránky?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super recenzia, a nádherne si nalíčená. ten rúž je úžasný. a páči sa mi, ako si použila tú ceruzku ako tieň. obdivujem tvoje umenie nalíčiť sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvelá a obsažná recenzia :)

    www.lerosep.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pripomína mi to Kate rúže :) Inak skvelá kúpa, recenzia a moc ti to pristane Čajová!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. perfektní recenze, mám je od tebe hrozně ráda :), ačkoliv tedy barvy , zdá se, nejsou nic, co by mě nějak příliš zaujalo, musím uznat, že ačkoliv jsi také poměrně bledá, tak ti to líčení neskutečně sluší, jsi opravdu hrozně šikovná a já už konečně musím něco od Sleek zkusit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wow inak mozem sa opytat? mas vzdy uzasne fotky- upravujes ich nejako ci proste cvaknes a su take krasne? Ta paletka sa mi velmi paci ale to postovne ma dost odradza :(
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty barvy jsou dokonalý, přesně takovou červenou jakou máš na rtech dokážu snést i já, která se výrazným barvám vyhýbám. )

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ta rtěnka se mi moc líbí, celkově jsem na tento typ rtěnek a tvářenka je taky moc fajn :)
    jinak design výrobků je skvělý a připomíná mi trochu z dálky ten design rtěnek od kate :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pěkná recenze. Barvičky pro mě sice nic moc, protože mi nesluší výrazné barvy, ale tobě krásně pasují :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. všechno vypadá krásně, včetně tebe! :) jenom mě štve to poštovný :/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. @Cookie
    Všeobecne fotky upravujem rada, ale keď fotím kozmetiku, tak upravovanie spočíva len v orezaní a niekedy posúvam kontrast, aby farba lícenky či rúžu.. čo najviac zodpovedala reálu.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. @Martina P.
    To poštovné mmm, je to dosť. Ja väčšinou objednávam ešte s niekým, takže ideme aspoň na polku.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ďakujem za všetky krásne komentáre!
    Môžem povedať, že hviezdou kolekcie je bezpodmienečne rúž.. ;-) ta farba mi proste maximálne sadla do vkusu.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ty barvy jsou úžasné:)
    +máš vždy skvělé kvalitní recenze

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nádherná vyčerpávající recenze. Přesně takové mám ráda. :) Krásně ses nalíčila a vše dokonale popsala. Mám Tvůj blog moc ráda, jsi skvělá. :*

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Náááááááádherne rudááá! Neuveriteľne zvodná...Si sexi! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. super recenze...ta rtěnka má naprosto úžasnou barvu =)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Úžasná recenze..:)..akorát ta fotka..:/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. @Lettenia Heen
    Pepovi sa veľmi páči, to je najhlavnejšie ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. @Anonymný
    Ďakujem!
    Inak..kritiku píš pokojne pod menom, som rada ak niekto úprimne vyjadrí čo si myslí :-)

    OdpovedaťOdstrániť