Výrazné čierne linky (dnešné líčenie)

Zdravím!
Toto bolo moje dnešné líčenie.. dominantou boli najmä hrubé čierne linky a viac riasenky na dolných riasach ako obvykle. Líčka a pery som ladila už len do jemných broskyňovo-ružovkastých odtieňov. Na perách môžete vidieť rúž od Catrice zo zimnej kolekcie Urban Baroque v odtieni C01 Marie Antoinette. Recenziu na rúž (len v inom odtieni) si možete pozrieť TU.
Textúra je veľmi príjemná, krémová, rúž je hydratačný.. akurát sa mi zdá, že má väčšiu pigmentáciu ako C02. 
Farbu by som opísala ako bledú broskyňovú s nádychom do ružova.. určite odporúčam najmä pre bledule :-)
Balenie je taktiež pekné, cena nízka..jediné negatívum je jeho mizerná výdrž. 
Takže ho majte stále so sebou.. :-)


Použité výrobky:
makeup Bourjois Healthy Mix (51) zmiešaný s Avon Calming Effects (Ivory)
korektor Oriflame Studio Artist Concealer (Light)
púder Catrice Skin Finish (010 transparent)
tiene Elf BeautyBook (Warm Collection), Avon Gold Blush Duo (rozjasňujúca/bledá časť)
krémová linka Catrice Eye Liner Gel (010 Black Jack with Jack Black)
riasenka Avon Super Shock Max (Black Brown)
obočie Essence Lash & Brow
lícenka Dior Bronze Harmonie (005 Spicy Desert)
rúž Catrice (C01 Marie Antoinette) 
....

Uvítali by ste aj takého kratšie príspevky na tému "denné líčenie"?
Ak áno, vyhovuje vám viac na takéto príspevky blog, alebo facebook? :-)
a..
Čo vy a hrubé linky? 


Želám pekný zvyšok večera!

______________________________________________________________________________________
Ak sa Vám páči moja fotka v súťaži Femme Fatale by Petra Toth.. môžete mi venovať svoj hlas TU
Ďakujem

CONVERSATION

33 komentárov:

  1. takéto je moje bežné každodenné líčenie, bez liniek ani na krok :D ..uvítala by som takéto články, určite ;) tie Catrice linky držia dobre? neotláčajú sa/neroztekajú?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úžasné :) .. linky mám rada a aj ich používam,ale takéto precízne ešte urobiť neviem ://.. každopádne mám problém,že s ami rozmazávajú ( používam gélové od essence) kde robím chybu? nepoužívam podkladovú bázu, bude to tým?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milujem hrubé linky ale vôbec mi nepristanú vyznieva to na mne hrozne tvrdo ale tebe to náramne pristane

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľmi vydarené linky a nádherné líčenie :) ten rúž na tebe vyzerá veľmi dobre

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no ja som len a len za :D velmi ti pristanuu!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jéj, tak Ty si ale kúzelná :)
    ja linky milujem, nosím ich každý deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Líčení je krásné a ty ještě hezčí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nad rúom som pokukovala,a le mne sa všetky zdajú také nijaké, ja by som potrebovala nejaký naozaj čo bude vyzerať na perach bledý, ale pri tom ružový. linky sú pekné.
    ja sa nikdy moc neodvážim do hrubých :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. rúžik je fakt lákavý, taký vintage z babičkinej skrinky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. @Psychomachia
    Linky od Catrice majú prekvapivo dobrú výdrž..čakala som od nich oveľa menej a mne osobne držia celý deň :-) Cena je cca 5€, čiže veľmi prijateľná.
    Teraz by k nám mali prísť aj krémové linky od Maybelline, ktoré sú v zahraničí veľmi ospevované.. takže to bude tiež dobrá kúpa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. @Laura
    Ta precíznosť je len o cviku..skús si ich niekedy doma pár krát za sebou namalovať a postupne to budeš "mať v ruke" :-)
    Chyba bude asi v linkách, pretože som už viac krát čítala, že sa linky od essence rozmazávajú.. tieto od Catrice vydržia celý deň..a to sa mi dosť mastia viečka.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. velmi peknaa! prirozdena, jemna, elegantna ♥ ja tiez strasne rada nosim linky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. mě se líbí ta rtěnka je taková krásná jemná a silnější linky mám ráda , moc je nenosím sem tam , tobě skvěle sedí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. jeej, tak ja si robim linky kazdy den, to si uz bez nich neviem predstavit. ten ruz vyzera nadherne, u nas ho mali uz vypredany:((( celkovo velmi pekny makeup, len tak dalej:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nádherné líčení! Vždycky mám chut si všechno koupit, co u Tebe vidím :D! Tobě to totiž vždycky tak sluší. Jinak já bych takové příspěvky uvítala určitě a je mi jedno kde, protože Tě sleduju i tady i na facebooku, ale moc o ně prosím, je to super inspirace :). Ještě se zeptám,jaký je ten Bourjois Healthy mix makeup, je dobrý a hydratační, nevysušuje? neunikla mi recenze? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. @Lubka Letko
    Ak sa ti zdajú tvrdé..skús napríklad hnedé linky. K blond vlasom a bledej pleti veľmi pristanú :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. @lovelyhair
    Ďakujem! :-)
    Bourjois Healthy Mix patrí medzi moje najobľúbenejšie..Avon som do neho primiešala len preto, že sa ho chcem pomaly zbaviť :-) veľmi mi totiž nesadol, ani farebne..
    Ale ten od Bourjois mám teraz tretí krát po sebe a som spokojná :) Pleť mám zmiešanú, ale nevšimla som si ani tých suchších miestach, že by vysušoval, vôbec. Viem, že máš suchú pleť, tak radšej by som ešte pozrela nejaké fóra kde ho hodnotia aby si mala istotu.
    Mne dlho na pleti vydrží, je príjemný, pleť vyzerá tak..sviežo by som povedala. Nie je matný ani príliš rozjasňujúci, taký akurát. Textúra je ľahšia, ale aj tak pekne zakryje menšie nedostatky.. A ďalšie prírodné plus, že obsahuje samé výťažky z ovocia. Takéto veci vždy ocením :) Vo videách si ho aj často chválila vizážistka Lisa Eldridge, tak to ma dosť nakoplo ku kúpe..takže za mňa, odporúčam vyskúšať :-)
    V ponuke majú aj makeupy Healthy Mix Serum a Bio Detox, ale tie som zatiaľ neskúšala.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ďakujem za pekné komentáre! Vidím, že čierne linky sú nám veľmi blízke ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. @lovelyhair
    Mne sa inak marí, že som čítala, že makeup Bio Detox je mastnejší ako Healthy Mix.. takže by bolo dobre si ich vyskúšať niekde v parfumke, alebo drogérii :)
    Cena sa u nás pohybuje okolo 13€.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Aká dáma :) Ano, ja by som sa tešíla z týchto príspevkov na blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. jo, tak skoro přesně takhle se dnes nalíčím na ples (jen ještě víc zvýrazním oči, aby to vypadalo jakože chci mi to dalo práci :D). A takovýhle postů by mohlo být víc! ;)
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Mam gelovu linku od essence, nerozmazava sa mi a drzi cely den, ale myslim ze klasicke tekute su lepsie..Da sa s nimi spravit jemnejsia ciara, s tou gelovou je to makacka.. Neviem ci je to stetcom ktory mam tiez od essence priamo na tu linku, ale nech sa snazim akokolvek, vzdy je to velmi hrube.. Po tom stetceku od alverde som pozerala ale vidim ze tiez kresli pomerne hrubo.. :(..tebe to pristane, ja v tom vyzeram velmi prisne.. Takze za mna gelove linky nic moc, tekute su ale super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. @Anonymný
    Tieto linky boli zámerne nakreslené hrubšie..štetec od Alverde ich vie aj oveľa tenšie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. @Laura chyba je v linkách, tie od essence sú naozaj príšerné. Kúpila som si ju na skúšku a aj som ju zahodila do kúta. Ako bonus, vodeodolná linka od nich ide zasa zmyť jedine liehom:D

    OdpovedaťOdstrániť
  25. boze, vrazdila by som pre taku nadhernu plet aku mas ty! chcela by som sa spytat na ten puder od catrice, si s nim spokojna? recenziu na tvojom blogu som nan nenasla. dakujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Nie je vyslovene zlý, no nie je to ani žiaden zázrak.. Cez zimu to ešte zvláda, no cez leto sa s ním lesknem. Bol to taký pokus, nájsť v drogérii dobrý púder za dobrú cenu :-)
    Z drogérie si ale veľa blogeriek nevie vynachváliť púder Rimmel Stay Matte.

    @Bashi

    OdpovedaťOdstrániť