Tipy na zimu pre tvár, pery a ruky


Stále akoby poriadna zima ešte nezačala, mám pocit, že to "najhoršie" nás ešte len čaká..
Dnes mám teda pre Vás pár tipov na zimu... nie je to všetko, určite bude ešte príspevok o olejoch a telovej kozmetike.
Všetky tieto výrobky používam už dlho, takže sa mi veľmi dobre hodnotia.


Ochranný krém do vetra a nečasu Bübchen (3,30€ za 75ml) určite nie je len pre deti, ale aj pre dospelých :-)
Obsahuje mandľový olej, vitamín E, bambucké maslo a pantenol. 
Ja mám zmiešaný typ pleti so sklonom k akné, takže veľmi oceňujem, že krém sa rýchlo vstrebáva. Pokožka je hebká, hydratovaná a najmä nelesknem sa.
Jednou z vecí, ktorú na tomto kréme zbožňujem najviac je jeho vôňa. Je to vôňa čistoty, jednoducho ako pre bábo!
Krém je vhodný pre citlivú pokožku a chráni ju pred vysušovaním, chladom, vlhkom a vetrom. Ak máte veľmi suchú napnutú pleť, ja by som pod tento krémik kľudne ešte vmasírovala do pokožky mandľový olej, pretože ako som písala ja mám pleť zmiešanú a jeho textúra mi vyhovuje akurát.
Veľkým plusom taktiež je, že neobsahuje alergénne vonné látky, konzervačné látky, minerálne oleje ani farbivá.
....


Intenzívny regeneračný balzám na pery Neutrogena (cca 4€ za 15ml) je určený pre suché a veľmi popraskané pery.
Pre mňa!... tento rok moje pery dosť trpia. Ak ich mávate stále suché, bolestivé, nebodaj si sem tam odkúsnete suchú kožičku.. toto bude pre Vás veľmi dobrá prvá pomoc.
Ihneď po nanesení cítite ako sa pery menia.. sú vyhladené, hebké a jemné. Jednoducho také Labelo, ktoré mne mimochodom nikdy nepomáhalo, sa môže schovať :-)
Na perách nezanecháva biely film. Na obale sa píše že hydratuje 6 hodín (to nemám presne odsledované, ale tie 3 hodiny je to určite) a taktiež, že chráni pred extrémnymi klimatickými podmienkami.
Používam ho často aj pod rúž, pretože ako som písala, pery pekne vyhladí a dlho hydratuje.

Veľmi podobný výrobok na pery nájdete aj u Biodermy (Atoderm), funguje podobne (možno o niečo viac a dlhšie hydratuje), len ta cena je vyššia - cca 10€. Mala som ho raz, bol veľmi dobrý, lenže keď som zistila, že Neutrogena ponúka takmer to isté za polovičnú cenu.. tak výber bol jasný :-)
....


Krém na ruky Neutrogena (5,20€ za 50ml) sa môže zdať na prvý pohľad nedôverivo maličký, no stačí použiť len malé množstvo krému, a preto vydrží priemerne 200 použití. Je určený na okamžitú úľavu a ochranu pre veľmi suchú a popraskanú pokožku.
Je neparfumovaný.
Tento krém patrí medzi moje najospevovanejšie stálice. Minulý rok ma trápili na rukách medzi prstami, dosť bolestivé suché miesta. Žiadny krém mi nepomáhal, ani Indulona, na ktorú mnohí nedajú dopustiť a krémy od Oriflame či Avon mi dokonca ešte viac škodili.
Po niekoľkých dňoch mi dal tento krém ruky celkom do poriadku a odvtedy som už taký problém s pokožkou nemala. Jeho textúra je hutnejšia, mastnejšia, a preto ho používam najmä večer pred spaním, alebo keď som doma a nevadí mi, že sa krém pomalšie vstrebáva.
....


Rýchlo sa vstrebávajúci  krém na ruky Neutrogena (5,50€ za 75ml) ľahšiu textúru ako krém vyššie. Veľmi rýchlo sa vstrebáva, ruky sú po nanesení hebké, ihneď hydratované a to aj bez toho, aby zanechal nejaký mastný film. Tento krém je jemne parfumovaný, ale je to veľmi nevtieravá, príjemná čistá vôňa. 
Je vhodný na celodenné používanie a ja ho mám v kabelke vždy so sebou!
....

Budem rada ak mi aj vy napíšete svoje skúsenosti s týmito výrobkami, alebo naopak napíšete svoje zimné kozmetické tipy.

Pekný večer! :-)

CONVERSATION

42 komentárov:

  1. super :)
    asi si skúsim kúpiť prvé dve veci :)
    Mala som na pery skvelý balzam z Francúzska, ale už sa mi míňa a u nás sa nedá dostať :/ a suché pery mám často, hlavne v zime.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný článok :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. taky se chystám psát můj zimní top :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten posledny krém na ruky pouzivam aj ja, a taktiež ho nosim vzdy so sebou :) som s nim spokojná, ostatné vyrobky som neskusala, ale ten balzam na pery určite vyskusam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám šíleně suché ruce, krémíky i balzám na rty určitě vyzkouším. Od Neutrogeny mám tělové mléko a nedám na něj dopustit. Díky za tip! ;)

    http://the-world-in-colours.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na extrémne suché ruky či suché miesta medzi prstami je podľa mňa naj bambucké maslo. Priateľ nimi trpí a krémy neznáša, takže bambucké maslo(to v mini baleni od L´Occitane) je jeho verným spoločníkom. :)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  7. já osobně značku neutrogena mám hrozně ráda, je to jedna z nejkvalitnějších značek v drogerii a svoje sliby plní skoro do puntíku. :) ten dětský krém vypadá zajímavě, já mám též smíšenu pleť a vždycky sem se takových věcí bála protože jsem si myslela že by to mohlo zapříčinit vznik akné. ale jakvidím, tak ho zkusím asi taky :))

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja si nikdy nedávam pozor cez zimu na ruky, potom ja trubka sa čudujem prečo mám také suché ruky.
    na pery používam klasické vajíčko (čokoládové je mňam) a na ruky už konečne musím začať aspoň tie moje voňavé krémiky.
    Ale moja mamina si veľmi chváli neutrogeny, asi na nic niečo naozaj bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. heh, no labelo.. tak to po jednom raze nekupujem, ani lesky, ani mastičky, pretože mi to ešte viac pery vysušovalo. tak som sa po mnohých pokusoch uchýlila síce k lacným a obyčajným mastičkám od Astridu (http://img.seznamzbozi.cz/direct/iR/importprodukt-orig/52a/52a41303bfd74f2b3320665d8cfa51ce--mmf150x150.jpg) a Reginy (http://www.najlekaren.eu/1658-1602-large/placenta-regina.jpg), krém na ruky stále hľadám, najnovšie skúšam niveu pure nature a na noc si dávam "vazelínu" od Mary Kay. ale čo ma nikdy nesklame, je klasická nivea v plechovke ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super, musím souhlasit. S Neutrogenou mám jen kladné zkušenosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten balzam od neutrogeny som si chcela kúpiť, ale váhala som. Teraz aspoň viem, že si ho mám kúpiť :) Také recenzie sa hodia.

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ešte nikdy sa mi nestalo, že by som sa recenzovanym vyrobkom,ktory mam sama doma nestotoznila, ale ten balzam mi naozaj nevyhovuje! nechapem cim to je, bola to moja prva vec od neutrogeny, a uplny fail.este mam pletovu vodu, samy alkohol je z toho citit, takze tiez nula bodov. a teraz vaham ci mam skusat este tie kremy..

    OdpovedaťOdstrániť
  13. skvelý článok, ten koncentrovaný krém som mala a je ozaj dobrý.

    a ten krém od bubchenu môžem dať aj pod make-up?

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krémiky od neutrogeny používam a uplne užasné sú aj telové mlieka, ale ten balzam na pery ešte odskúšaný nemám, tak asi vyskúšam, bo ja pusu mažem celoročne, lebo keď nenamažem, tak ma hneď štípe.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. @LadyZet a Nikavero
    Ďakujem za tip! Ja som používala bambucké maslo od Saloos a tiež som bola veľmi spokojná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. @JuiceAj ja som sa trošku bála..ale keď som si prečítala zloženie, nenašla som nič čo by malo upchávať póry a mne teda zatiaľ problém nerobí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. @alex
    Som rada za tvoj názor, pretože nie každému všetko vyhovuje.. Ak ti ta značka nesedí tak neviem či ti radiť tie krémy..ale ja už ich z ruky nepustím :-) Skús napríklad Biodermu z lekárne..

    OdpovedaťOdstrániť
  18. @Naďka
    Ja ho používam aj pod makeup, samozrejme po nanesení krému 2-3 minuty počkám aby sa celkom vpil..ako pri každom kréme..
    Takže ano :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. @Ewiku
    Ak ti Neutrogena sedí, tak určite sa vrhni aj po tom balzame :-) V ponuke majú aj tie klasické v tyčinke - classic a na leto s spf.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Díky za tipy.
    To na pusu možná zkusím. Obvykle na suché rty netrpím, ale teď jaksi ano a krom toho si kůžičku často odkusuju, jak píšeš, asi z nervozity. Snad mi to pomůže.
    A dokonalý krém na ruce... stále hledám. Nevadí mi mastnější, ale nejvíce nesnáším takový ten umělohmotný povrch, které mi spoustu jich vyrobí. Tak naposledy i Nivea SOS Hand Repair, či jak se to jmenuje. Fuj, to je hnusné! Mažu si ho na nohy. Zatím si nemůžu vynachválit Smitten od Lushe (a chci zkusit další, Handy Gurugu či Helping Hands). Tělová mléka Neutrogena jsou mi hodně příjemná, tak by mohly být i krémy na ruce. Zkusím.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ja som mala od Neutrogeny telove mlieko na extreme suchu pokozku a teda nic moc, to uz radsej Excipial, ten je urcite lepsi a co sa tyka pripravkov na ruky ked uz je to vazne extremne tak si dam v lekarni namiesat vazelinu a v kabelke nosim klasicku modru niveu. Mne to tak poradila kozna a povedala, ze je zbytocne vyhadzovat kopec veci za drahu kozmetiku, ked to co naozaj telo a pokozka potrebuje si vies zohnat aj v lekarni za omnoho mensie peniaze.
    Ale urcite to kopec ludom vyhovuje, inak by sa asi nepredavala:) moja skusenost je len vela penazi za malo muziky.
    Ale na druhu stranu, pred par rokmi, som mala jednu extreme vysusene pery a od zufalosti som sa musela uchylit k Balzamu La Roche Posay, ktory bol nakoniec jediny, ktory mi pomohol. Keby som vtedy citala tvoju recenziu urcite by som si kupila tu Neutrogenu, predsa len cena je o polovicu nizsia :(

    http://biancaprincipessa.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. tiez som rozmyslala nad neutrogenou kamaratka ma kremy od nich a strasne si pochvaluje takze si pravdepodobne kupim aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. ten balzám na rty od Neutrogeny jsem si nedávno koupila, ale jsem zklamaná : ( nevím proč, ale když si ho natřu na rty tak mi se mi okamžitě začne udělá opar a rty mi zčervenají a štípou : ( přitom jsem se dívala na složení a nenašla jsem tam nic na co bych byla alergická... ale pro jistotu jsem se objednala na alergologii a doktorka mi řekla ať ten balzám vezmu sebou. dost mě to štve, protože jsem za něho dala stovku a teď jsou ty peníze v háji : ( těšila jsem se na něj, protože všude jsem na něho četla chválu... a já mám takovou smůlu a mám z něho houby : (

    OdpovedaťOdstrániť
  24. @biancaprincipessa
    Dobrý tip! Určite za veľa vecí platíme zbytočne veľa..a keď ti takto pekne doktorka poradila a pomáha to, je to len plus :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. @Janush : )
    mmm :-( to je škoda..asi ti tam nejaká látka nesedí.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Neutrogena navždy !! A nejlepš je červené mléko na tělo s pumpičkou !!

    Na blogu mám GIVEAWAY, zkus štěstí :)

    http://code-of-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Krém od Neutrogeny je můj oblíbenec, v zimě mi strašně praskaj ruce a tohle je moje záchrana:)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na zaujímavú GIVEAWAY, stačí trošku fantázie a môžeš vyhrať.
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/01/giveaway-2.html
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  29. @Čajová Mohla bys někdy napsat nějaký článek na složení kosmetiky (například právě, co ucpává póry???), jestli se v tom vyznáš, a obohatit tak neznalé a začátečníky :). A.

    OdpovedaťOdstrániť
  30. @Anonymný
    Čo sa týka upchávania pórov, najlepšie je, ak je rovno na obale napísané, že krém je NEKOMEDOGÉNNY(tzn. póry neupcháva) ..ak to ale napísané nie je, treba sa pozrieť na zloženie a snažiť sa tomu "porozumieť"..
    Póry upchávajú najmä ropné produkty ako minerálne oleje. Ja mám na lístočku v peňaženke poznačené tieto látky : paraffinum liquidum, petrolatum, dimethicone, microcrystaline wax, ceresin, silicone quaterniu, methylsilanol, ozokerit, vaselina...
    Dúfam, že som aspoň trošku pomohla :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. @Čajová Paráda, děkuju Ti mnohokrát tisíckrát!:-) A.

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Minule mi omrzla tvár a doteraz sa nevie spamätať. Asi budem musieť presedlať na mnou nenávidené krémy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. @Minerva
    Najmä v tejto sibírskej zime určite áno.. pleť sa trápi..
    :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Neutrogena je skvělá, používám i krém na nohy, ale musím vyzkoušet i ten regenerační balzám!

    OdpovedaťOdstrániť
  35. nad tým balzamom na pery som rozmýšľala :))

    PODTE NA NASU GIVEAWAY http://aj-ro-na.blogspot.cz/search/label/Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Ten krém na ruky od neutrogeny je fakt úžasný! Ráno si nakrémujem ruky a večer ich mám ešte stále hydratované :)
    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť