Sypké tiene Sleek Eye Dust (Tigress, In The Nude, Vintage)

Ak čítate môj blog už dlhšie, tak určite viete, že si neviem vynachváliť paletky od Sleek - > 12 farieb v jednej paletke (matné/ lesklé), veľmi dobrá pigmentácia, nízka cena - jednoducho skvelá kombinácia ;-)

Pri poslednom objednávaní som si povedala, že vyskúšam zmenu a to sypké tiene Eye Dust. 
Ak si pamätáte predošlú stránku Sleek tak viete, že bola doslova hrozná. Farby sa absolútne nezhodovali s realitou... až tak, že čo bolo v skutočnosti ružové bolo na stránke tmavo fialové.
Stránku potom celú zmenili, výrobky nafotili odznovu, no ani tentokrát som nevedela, či farby zavádzajú alebo nie, preto som pátrala po googli a youtube. 
To bolo rozhodovania... nakoniec to vyhrali farby Tigress, In The Nude a Vintage a môžem povedať, že môžete novej stránke Sleek celkom dôverovať. Farby sú takmer na chlp rovnaké ako v skutočnosti (aspoň v mojich troch prípadoch :-)
...

Sleek Eye Dust Tigress, In The Nude, Vintage
...

Sleek Eye Dust Tigress 688 (4,50€ za 6,5g) by som opísala ako tlmenú oranžovo-bronzovú so zlatým leskom. Táto farba pristane najmä modrým očiam, pretože s nimi veľmi dobre kontrastuje a tým ich krásne zvýrazní.
Farba je skvelo pigmentovaná, ale čo ma prekvapilo najviac bola výdrž. Moje viečka sa dosť mastia... väčšina podkladov pod tiene mi absolútne nepomáha. Tieto tiene vydržali na mieste asi 9 hodín, teda dovtedy dokým som sa neodličovala. Vôbec sa nezhlukovali, farba bola sýta a to všetko bez podkladu! Takže tu jednoznačne palec hore.
Čo sa týka textúry, tá je tiež úžasná.. krémová až mastná. Jednoducho taká akú mám rada (platí pre všetky tri tiene). 



Sleek Eye Dust Tigress 688
...

Sleek Eye Dust In The Nude 689 (4,50€ za 6,5g) som si zatiaľ skúšala len na ruke, ale textúra aj pigmentácia je rovnako dobrá ako u Tigress a Vintage. Určite uvidíte líčenie aj s týmto tieňom.
Farba je strieborná, echt strieborná! Krásne pigmentovaná, výrazná. Vhodná na rozjasnenie do kútika oka, alebo na celé viečko. Najmä teraz cez zimu.. oči budú pôsobiť ako ľadové :-)
Také líčenie ste mohli vidieť s tieňom od Rimmel  TU

...

Sleek Eye Dust Vintage 679 (4,50€ za 6,5g) ma zaujal nielen farbou, ale aj názvom.. :-)
A poviem, že sa trefili. Farbu by som opísala ako starodávnu zlatú s nádychom do zelena/olivova. Celkom mi pripomína, ako som chytala malá u prababičky jej staré zlaté sošky, svietniky alebo kľučky a na rukách mi potom zostala akoby taká vyšúchaná špinavá zlatá s olivovým nádychom.
Tiež tu platí, že pigmentácia je výborná a taktiež výdrž prekonala moje očakávanie.


Sleek Eye Dust Vintage 679
...

Všetky tri tiene na ruke ...
zľava Tigress, In The Nude a Vintage.


Hľadám nejaké negatívum.. Možno by mohla byť väčšia gramáž, ale tiene sú veľmi kvalitné takže mi to vôbec nevadí. 
Jediné čo Vám môže prekážať je, že tiene sú sypké. Ta manipulácia nie je tak pohodlná ako u klasických lisovaných tieňov, keďže sa Vám ľahko stane, že pri líčení budú padať pod oči.. ale všetko je to podľa mňa o dobrom štetci, cviku a zvyku. 
Ak máte radi výrazné sýte farby, tak sypké tiene sú to pravé.

Ja som s kúpou veľmi spokojná a určite si pri najbližšom objednávaní doprajem aspoň ešte jednu farbu... rozhodovanie bude opäť veľmi ťažké, ešteže tých farieb nie je tak veľa :-)
...

Keďže sa vlastnosti všetkých troch tieňov zhodujú, zhrniem ich v jednom hodnotení.


Hodnotenie

  • Výrobok splnil očakávanie na (pomer cena/kvalita) : 9.5/10
  • Textúra :  10/10
  • Pigmentácia: 10/10
  • Dlho trvácnosť : 9.5/10
  • Balenie : 3.5/5
  • Práca s výrobkom : 4/5
Celkový dojem  :  46.5/50 (A+)

_______________________________________


Na sypké tiene používam štetec od Sigmy E60, ktorý je určený na pigmenty, sypké tiene a taktiež aj na krémové očné tiene. Štetinky sú prírodné, jemné, príjemné a celkovo patrí aktuálne tento štetec medzi moje najpoužívanejšie.. 


Výrobky od Sleek objednávam z ich hlavnej stránky.

....
______________________________________________________________________________________
Ak sa Vám páči moja fotka v súťaži Femme Fatale by Petra Toth.. môžete mi venovať svoj hlas TU
Ďakujem


CONVERSATION

15 komentárov:

  1. dlho dlho počúvam o tejto značke aj vidím tie produkty na youtube vo videách, ale až teraz som sa pozrela na ich stránkua tie ceny...normalne až nemam slov...som myslela že to je aj 5 krát drahšie ked nei viac :D pls ako odtial objednávaš...posielaju normálne na slovensko?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :O wau. to je asi tak všetko.


    nie, vážne, vyzerá to úžasne!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a ešte by som dodala, že som sa pozrela na ich stránku a tiež (neviem prečo), som myslela že sú oveľa drahší. takže som zostala velmi milo prekvapená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie sú nádherné ...dúfam že raz budem mať možnosť ich vyskúšať
    PS: máš krásne riasy a vždy to tak vieš nádherne naniesť tie tiene kiež by som bola tiež taká šikovná

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten odtieň Tigress je úplne prekrásny- a na Tebe vyzerá perfektne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nádherné odtiene, hlaven ten prvý, chcem modré oči .. :)skúšala si ich aj na mokro?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. @*MissBeautyAddict*
    Objednám z ich hlavnej stránky http://www.sleekmakeup.com/ ,dole v článku je to aj spomenuté :-)
    Poštovné vychádza okolo 9€, preto je lepšie objednávať viac vecí, alebo teda dať sa s niekým dokopy a rozdeliť si tak poštovné.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. @Lubka Letko
    Lubi ďakujem :-) Je to len cvik..ja zase neviem také pekné vzorované nechty!!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. @Monica In essence
    Áno ten Tigress sa im vydaril! Zatiaľ som ich namokro neskúšala, ale určite to bude vyzerať dobre ;-) Odfotím v nejakom líčení na fb..

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tak tohle vypadá skvěle! zaujaly mě všechny asi nejvíc první , i přes moji nenávist k očním stínům bych je brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ten Tigress je uplne najlepsi, ale to postovne je trochu vysoke... sypke tiene som este nemala, vacsinou pouzivam penove, ale mozno niekedy vyskusam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mozem sa opytat, tiene si kombinovala aj s inymi farbami? totiz na foto vyzeraju smerom ku vonkajsim kutikom troska viac do tmava tak neviem ci to je este dalsi tien alebo je to tou fotkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. @Anonymný
    Použila som len jeden tieň.. ta tmavšia farba je spôsobená tým, že v zaoblenej časti blesk nezachytil lesk ako pri vnútornom kútiku oka. Samozrejme aj v reále vznikajú na viečkach tiene, preto sa môže niekedy javiť jedna farba..ako viacero :-)

    OdpovedaťOdstrániť