Essence Nail Art Topper 11 disco disco

Aktuálne nájdete v DM drogériách - v stojanoch pri pokladniach nové "magické" laky od essence.
Vybrať si môžte z magnetických, praskajúcich a glitrových..
...
Laky na mojom blogu vidíte málokedy... Bude to možno aj preto, že jedným z najkrajších je pre mňa priesvitný lak - výzor prirodzene lesklých nechtov. Ale zase by som klamala, keby poviem, že nezbožňujem aj červený, vínový, tmavo modrý či čierny.
Sem tam nastanú obdobia kedy sa mi doslova zacnie po sýtejších farbách.. a tak experimentujem, skúšam čo mi pristane a čo nie (to väčšinou hodnotí Pepo) ..a vtedy si prinesiem domov napríklad aj takýto divokejší glitrový lak :-) ---->
Essence Nail Art Topper 11 disco disco
(1,90€ za 8ml)
 Opísala by som ho ako priesvitný lak s hrubšími striebornými trblietkami, ktoré majú veľmi širokú škálu farebných odleskov.


Môžete ho používať samostatne (ako ja) alebo ho nalakovať len navrch farebného laku (čierneho, bieleho, modrého..)  to je už len na Vašej predstavivosti. 
Ja mám túto zimu doslova ligotavú náladu! Či sa to týka šperkov, líčenia, alebo lakov.. a zase naopak to oblečenie ladím do tmavých farieb, a preto mi ten lesk na nechtoch/líčení príde ako príjemný kontrast, stále nie prehnaný...

Ako vidíte, na aplikátor/štetček sa veľa trblietok nezachytí, preto ak ho chcete použiť samostatne a mať necht vyplnený..určite treba nalakovať minimálne tri vrstvy.
To znamená, že odlakovanie bude trošku boj :-) ...tu sa zíde alobalová metóda.

(nevlastním ukážkové nechty, preto sa nepohoršujte ;-)

 1 vrstva laku
3 vrstvy laku


Essence Nail Art Topper 11 disco disco

Z tejto ponuky glitrových lakov ma zaujal ešte tyrkysový, ktorý pôsobil veľmi zaujímavo a na nechtoch by bol určite neprehliadnuteľný, len v mojom prípade by som ho asi veľmi nevyužila.
...
Ak máte aj Vy ligotavú náladu zbehnite sa na ne pozrieť, tá cena je u essence ako vždy veľmi priaznivá. 
V budúcom príspevku (keď odlakujem tento lak :) nafotím zase jeden z magnetických.
...
Máte takéto glitrové laky radi? Ako ich ladíte k oblečeniu a makeupu ?
Alebo naopak, je to pre Vás nenositeľný "cirkus"? 

ps: Pepovi sa tento lak absolútne nepáči... :-D

________________________
Prebieha Giveaway

CONVERSATION

39 komentárov:

  1. tiež mám dva takéto laky, ale od Miss Sporty. Ale ja ich nosím väčšinou na nejakom farebnom laku
    a mám vždy problém s odlakovaním. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no jo u nás v DMku zase nic , to bych teda nečekala ( ironicky ) :D
    u nás totiž nikdy nic není , a třpytivou náladu mám tak by se hodil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bože super super super! :D Takýto lak chcem už aspoň rok, ďakujem za info! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. biancaprincipessa.blogspot.com

    Mne sa nepaci ako samostatny na nechtoch, skor by sa mi asi pacil na nejakom laku. A tesim sa na ten dalsi prispevok, pretoze som este nevidela nikoho komu by tie magneticke efekty vysli :) Takze drzim palce:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. glitrové mám najradšej, či už samotné alebo na inom farebnom laku!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mne by sa viac pacil na ciernom :) Ale inak glitrove mam strasne rada ale teraz nemam nejako obdobie :) Skor mam pocit, ze si davam glitrove laky v lete :) Teraz mam sezonu hnedych, vinovych a tak:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. máš krásne nechty, trblietkové laky milujem, takže určite sa pôjdem pozrieť do dm :) zatiaľ mám len jeden, ružový od essence... minule som si ho dala asi 5 vrstiev, aby bol poriadne lesklý, ale vyzeral úžasne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. @. Omrvinka .
    S tým odlakovaním je to vážne boj :-) ..preto je dobrá ta alobalová metóda..

    OdpovedaťOdstrániť
  9. @Petul
    skús ešte pozrieť..myslím, že tieto laky by mali byť všade..

    OdpovedaťOdstrániť
  10. @Monika Z.
    :-) z týchto glitrových majú ešte tyrkysový(ten je krásny!) ďalej fialový, tento strieborno-meniaci a ešte nejaký..ten tam už ale nebol :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já glitrové laky moc nepoužívám kvůli odlakování, ale jinak se mi líbí. A u tebe se mi hlavně líbí, že ho máš nalakovaný jen tak samotný a ne navrstvený na jiném laku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. súhlasím s Pepom. Neoslovujú ma, mám doma jeden, ale bol iba vyskúšaný, príde mi ako gýč, nepáči sa mi ani na farebnom podklade ani na priesvitnom. Ale som ťažká konzerva, takže možno aj preto :)A vínový máš aký?

    OdpovedaťOdstrániť
  13. už mám doma Circus Confetti a ešte aj ten tyrkysový :) sú nádherné a stoja aj za ten boj pri odlakovaní :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. no len by som sa netešila na odlakovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. tiež si myslím, že na nejakom striebornom laku by vyzeral lepšie..takto samotný pôsobí trošku fádne..ale trblietky zbožňujem, takže mne sa páči :))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásny tiež ho mám dokonca oba som vzala ..jeden pre sestru a jeden pre mňa

    OdpovedaťOdstrániť
  17. já jsem asi nehtový mamlas, ale co je alobalová metoda? :D občas třpytky použiju (většinou na nějakou barvu) a pokud se to nesloupne tak s odlakováním mám fakt problémy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. nenositeľný cirkus??? ako pre koho, ja farby milujem :):))

    OdpovedaťOdstrániť
  19. oh, mne sa páči- ja som strašná straka- všetko ligotavé, trblietavé chcem! :)
    len škoda, že zachytí len tak málo trblietok- ja na to, aby som mala nechty na štýl OPI glitter lakov používam normálne trblietky, čo si lepím na nechty a efekt je podobný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. @Jana
    Presne tak, čím viac vrstiev tým je krajší ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. @sonidlo
    Ďakujem, ja osobne som vždy bola zvedavá ako vyzerá samostatne..takže aj preto som ho tak nafotila :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. chci ho!
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. @Monica In Essence
    Vážim si úprimnosť :-) s Pepom sa teda úplne zhodujete.
    Aktuálne mám doma avon cherry jubilee a red wine, oriflame burgundy(lak tedaa nic moc, ale farba pekna) a astor..len ten som niekde zapatrošila, požičala? Nespomínam si na názov..

    OdpovedaťOdstrániť
  24. @ochwey
    Je to veľmi jednoduché. Alobal nastriháš na pásiky hrubé 3-5cm ako uznáš za vhodné. Z tampónov si tiež nastriháš kúsky tak, aby sedeli na celú dĺžku nechtu..namočíš ich celé do odlakovača, priložíš na nechty a zabalíš do alobalu. Necháš pôsobiť asi 10 minút a potom stiahneš alobal aj tampón dolu. Pokojne ti tam môže ešte pár trblietok zostať, tie už len dodatočne odlakuješ. Tento návod som našla v časopise a funguje. Neodporúča sa to používať veľmi často, v podstate len na tie glitrové laky.
    Dúfam, že som to vysvetlila zrozumiteľne, ak nie napíš mi napríklad na formspring aby som si to istotne našla :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. @dolcezuzka
    Aj ja som to už raz skúšala, vyzerá to krásne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Ďakujem za všetky komentáre a názory! Budem veľmi rada, ak mi sem aj neskôr dodatočne napíšete či ste si niektorý z týchto lakov kúpili a ako ste s ním spokojné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Páni krásnej lak! A příště bych ho dala na náký tmavý nehty! Waww :)) Bude to vypadat jako noční obloha!



    Napiš komentář na ten můj a při nejlepším můžeš odebírat ;)
    www.likeadivaweb.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. ja som ho práve včera obzerala! :) ale u nás v dm stál len 1,89 :) čo znamená ten magnetový lak? lebo aj ten som obzerala a nechápala som jeho zmyslu.

    OdpovedaťOdstrániť
  29. @Evs
    Ďakujem, že si ma opravila..aj u nás stál len 1,89..na účtenke neboli laky nijak rozlíšené a ja som tú väčšiu cenu pripísala tomuto, namiesto toho magnetického :-)

    S magnetickým lakom, môžeš na nechtoch vytvoriť rôzne vzory(najčastejšie vlnky, pruhy)..potrebuješ nato samozrejme magnetický lak a magnet. Po nalakovaní a okamžitom priložení magnetu blízku k nechtu(cca 20 sekúnd), magnet akoby vytiahne vzor, ktorý je na ňom.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Vypadá krásně :).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  31. @ochwey
    Inšpirovala si ma k príspevku :-)
    alobalova metoda popis aj fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Tento som si tiež obzerala v DM ale nakoniec som si vzala iba Circus confetti, pretože po ňom sa len tak zaprášilo. Okrem toho mám doma snáď už 5 glitrových lakov, tak som sa musela krotiť. Mne sa to veľmi páči, aj keď tiež uprednostňujem skôr trblietky na nejakom farebnom podklade. Inak más pekný blog ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Pekná recenzia ;)
    Ja som si kúpila takýto tyrkysový a vyzerá naozaj pekne, ale hneď na druhý deň sa začal olupovať a to nehovorím, keď sa sprchujem teplou vodou.. Vtedy ide dole komplet celý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. @Nini Džalív
    Fii tak tomu sa hovorí rýchlovka! V tom prípade ho určite prelakuj na záver bezfarebným lakom..
    :-)

    OdpovedaťOdstrániť