Rúž Catrice Urban Baroque Elisabeth C02


Rúž Catrice Elisabeth C02 (4€) 
..je z limitovanej zimnej kolekcie Urban Baroque, ladenej do jemných pastelových až nude farieb. 
...
Bola to dobrá kúpa!

Používam ho každý deň odkedy som si ho kúpila, pretože má nielen krásnu farbu, ale je to doslova liečivý balzám.
Textúra je veľmi jemná, krémová(balzámová) a nanášanie na pery je pre mňa slasťou!
Túto zimu mám dosť boľavo popraskané pery a tento rúž ich maximálne zhydratuje. Po nanesení mi ihneď zmiznú suché šupinky a zostane len príjemný pocit mäkkých, jemných pier.

Catrice Urban Baroque Rúž Elisabeth C02
Farba Elisabeth je proste krásna. Jemná nude ružová, bez akýchkoľvek trblietok..taká mi chýbala. Ak nanesiete na pery len jednu vrstvu, tak je ten vzhľad doslova nude, pretože dodá perám len ružovkastý nádych.
Pigmentácia je tu slabšia, ale myslím, že zámerne... keďže ta textúra je ozaj skoro ako balzám.
Ak chcete farbu na perách výraznejšiu (ako ja) jednoducho prejdete po perách viac krát.

Catrice Urban Baroque Rúž Elisabeth C02

Catrice Urban Baroque Rúž Elisabeth C02
Jediným negatívom je tu výdrž, ktorá je slabá..čiže budete pery líčiť častejšie a to znamená čo? Minie sa rýchlejšie ako ste zvyknuté..
Ale poviem Vám, že pre mňa je s ním to častejšie líčenie malá závislosť, pretože textúra je proste úžasná ;)


Balenie pôsobí na omak kvalitne..Osobne ma nadchýnajú historické obdobia ako renesancia, barok..a preto ocením akýkoľvek ich náznak na balení.. čohokoľvek ;-)



Hodnotenie

  • Výrobok splnil očakávanie na (pomer cena/kvalita) : 8.5/10
  • Textúra : 10/10
  • Krytie-Pigmentácia : 6/10
  • Dlho trvácnosť : 4/10
  • Balenie : 4/5
  • Práca s výrobkom :  5/5
Celkový dojem  :  37.5/50  (B+)


...
Tento rúž je dostupný v troch odtieňoch.
C01 Marie Antoinette (jemná broskyňová), C02 Elisabeth (jemná ružová) a C03 Victoria (najsilnejšie pigmentovaná, hnedkastá s nádychom do oranžova)
(Prezradím Vám, že som dnes poprosila Pepa aby mi zbehol aj pre Marie Antoinette ;)

Poslednú dobu ma drogériové značky príjemne prekvapujú... ten pomer cena/kvalita ide neustále k lepšiemu.
...
V kolekcii Urban Baroque nájdete aj očné tiene v pastelových farbách, rozjasňujúci púder, nude laky na nechty, rúže, štetec a tetovania na telo (myslím, že sa inšpirovali od chanel)

______________________________________________
Na facebooku prebieha mini-giveaway

CONVERSATION

37 komentárov:

  1. Ahoj, Urban Baroque je stále dostupná? a kde prosím? Rtěnka vypadá skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. @Anonymný
    V dm drogérii máme teraz od januára túto kolekciu ako novinku.. takže skús tu DM :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzera pekne ja mam moc rada ruze od tejto znacky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná barva! A celá ta kolekce vypadá moc dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. My so sestrou sme ostali sklamane, cakali sme vacsiu pigmentaciu.. Ja osobne velmi nepreferujem tieto typy ruzov/balzamov, vydrz je neskutocne nizka a farba nevynikne..
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám ho a je úžasný, kúpila som si aj do zásoby :) naozaj ako balzám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá krásně. Já miluji takové nude barvičky a když ještě říkáš, že hydratuje rty, tak to musí být super!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tvoje recenzie sú super! Asi si ho pôjdem kúpiť,lebo ja nemám rada lesky ale ani zase rúže ktoré mi úplne zmenia farbu pier.Toto vyzerá byť pre mňa to pravé orechové :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Bezohľadu na tvoju recenziu som si dnes kúpila presne tento odtieň :)Pôvodne som si chcela kúpiť všetky 3, ale ked som si prezrela odtiene naživo, jediný priateľný bol pre mňa tento.Inak musím s tebou súhlasiť, textúra je skutočne príjemná a na perách vyzerá krásne prirodzene, takže určite každému odporúčam !

    OdpovedaťOdstrániť
  10. a my zase nic klasika , ta vypadá nádherně kdyby u nás byla beru ji všema deseti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. pekný je veľmi :)...inak neviem či som jediná, ale mňa strašne štve keď sú tie nálepky na kozmetike nalepené takto krivo :D vždy to buď dám pekne do stredu, alebo úplne dolu

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak az se k nam tato kolekce dostane, urcite ji omrknu. V obalu me moc nezaujala, ale na rtech vypada nadherne!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. @LadyZet a Nikavero
    Tak to je škoda, treba vyskúšať vždy pred kúpou testery..ak sú k dispozícii a niekto ich nepotiahol :p ..

    OdpovedaťOdstrániť
  14. @Keyt
    Podľa opisu, by ti mal sedieť :-) Potom napíš ako si s ním spokojná..

    OdpovedaťOdstrániť
  15. @Petul
    Naozaj? To je divné.
    Petul skús sa ich spýtať prečo k Vám nechodia nové kolekcie..

    OdpovedaťOdstrániť
  16. @Čajová
    Mám odstín 01 Marie Antoinette a je opravdu příjemná, ale asi jsem měla vybrat jiný odstín, tahle je na mě moc světlá a vypadám v ní trošku nezdravě. Nicméně, tuto kolekci u nás měli drogerie už na podzim, tuším říjen, teď už jsou zas jiné a Urban Baroque jsem už nikde neviděla... :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  17. V čr už byla dávno, mám ten pudr

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Už dlho som pozerala po tejto kolekcii lenže kedže som ešte nič od značky catrice nemala tak som zatiaľ nekúpila. Akosi som si myslela, že nejaká tá recenzia čoskoro príde. Aj som sa dočkala! A či som si dnes ten rúž kúpila? Asi zbytočná otázka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Moc ti sluší odstín! Okolo Catrice chodím už nějakou dobu, je nejspíš načase některé kousky vyzkoušet

    OdpovedaťOdstrániť
  20. U nás byla tahle kolekce někdy na podzim. Tu rtěnku jsem si koupila, ale ta barva na mně vypadala hodně našedle, takže závidím, že ti tak sluší :) Vlastně ani nevám, kde ta moje rtěnka skončila...

    OdpovedaťOdstrániť
  21. No ten je! krásná barva, strašně mi připomíná Simply Rosewood z jejich stálé kolekce, mám tyhle barvy strašně ráda!

    OdpovedaťOdstrániť
  22. ja som si kupila 01 a 03 a tiez som do nich maximalne zamilovana, najma do Victorie, ktoru si kazdu hodku az dve 'patlem' na pery :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  23. No, v našem Rossmannu jsem tuhle kolekci kupovala na konci prázdnin, bohužel jsem sáhla po laku a docela toho lituju, je sice sheer, což bych ještě zkousla, ale ty rtěnky ve finále vypadají mnohem líp.
    Líbí se mi i obal, i barva. A tobě moc sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. that color is BEAUTIFUL!

    check my fashion blog

    searchingforLBD.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. tak tento rúž mám tiež a je super :-) páči sa mi že ked sa s ním chcem namalovať nepotrebujem ani zrkadlo:-)
    a tiež mám elizabetku:-)

    p.s. velmi pekne si namalovaná :-)

    btw táto limitka je na ctrice úž dávno v historii, nechápem že sa až teraz dostala k nám :-(, som zvedavá kedy príde Big City Life, robím si zálusk na paletku Sidney

    OdpovedaťOdstrániť
  26. WAU ! nádherný, neuveriteľne, a ty tiež :)
    Dnes som bola v DM-ku, ale u nás stále ešte len Vegas :/
    Hrozne sa teším na tento rúž, určite si zoberiem domov Marie Antoinette a Victoriu, keďže mne ružové nejako nejdú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. túto značku mám celkom rada :) myslím, že ten rúž je super aj keď osobne som ho neskúšala. na tebe vyzerá skvelo :) ja som skôr na trošku tmavšie ale.

    OdpovedaťOdstrániť
  28. krasny odtien a ty mas nadherny tvar pier! :)
    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Nikdy by mě nenapadlo si koupit odstín takové rtěnky,ale tobě ohromně sekne. A závidím ti, že ti tolik sluší černé linky. Celé to líčení je krásné.

    OdpovedaťOdstrániť