Textilehouse ... yes

Kde nakupujem najradšej? 
...
 v Second Hande

Zablúdili sme tam s Vandou keď som mala asi 14 a odvtedy ma to drží a nepustí.
 Myslím, že najprv sme nosili plné tašky z Genesisu... no ten potom akosi zdražel a celkovo sa pokazil -  mali tam už len akési "normálne" nudné veci... 
...
"Obchodné domy sú ako múzeá"

Pravda :-) ... Jednoducho pocit hrabať sa vo všetkých tých veciach v second handoch s tým, že všetky sú pre Vás v podstate kúpiteľné..v hlave skladáte hyper rýchlosťou kombinácie oblečenia, prerábate, striháte a šijete..spamätáte sa!.. a v rukách držíte jedinečný originálny kúsok za pár € , ktorý len tak niekto mať nebude ;-)
Pocit ako hrom!

Som SecondHandHolik, tak tak.

A tu sa dostávam k pointe príspevku... Mnohí z Vás určite poznajú sieť Textilehouse
(eeej v Bratislave ich ale máte!)
Doteraz som bola nútená chodiť len tam, no pred niekoľkými dňami z ničoho nič bum.. otvorili jeden aj u nás v Malackách na Záhoráckej ulici!
yes
Funguje tak isto ako v Bratislave - nový tovar dostávajú vždy približne za mesiac.. na začiatok sú plné - pri niektorých veciach aj dosť vysoké ceny, no postupne týždňami, dňami sa cena znižuje, znižuje (-30%, -50%. 3€..až na  0,75centov na všetko!).. k tomu sa tovar dokladá každý deň.
yes (po druhé)
S Pepom sme to tam obehli na rýchlo a musím povedať, že je celkom slušne veľký a prehľadný.
Domov som si odniesla krásny náramok, opasok a košelu ..tú máme s Pepom spoločnú.

Budem tam varená, pečená.. už to vidím :-D


Textilehouse na Záhoráckej ulici v Malackách



Po ceste domov.. cvak. Ukazujem Vám jeden parádny šál, ktorého dĺžka je taká, akú som vždy chcela ,tzn. 4 krát omotáte okolo krku a aj tak visí skoro až po zem .. :-)
Kúpený v H&M ešte minulý rok.



A to je on, náramčisko!


...
Nakupujete aj Vy radi v Second Handoch? Máte dobré typy? Sem s nimi ;-)

___________________________________________________________

Sledujete ma aj na facebooku?

(zajtra začína na fb Giveaway :-)

CONVERSATION

23 komentárov:

  1. ten náramok je super ...moc dobrý

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a je otvorený aj v nedeľu!!!! yes yes yes milujem sekáče!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zbožňujem sekáče, ale nikto so mnou nechce do nich chodiť :( :D textilehousy sú obzvlášť skvelé, neraz sa mi stalo že som si tam kúpila fakt exkluzívnu vec, ktorá by ma vyšla v skutočnosti ajviac ako 100násobne drahšie :)

    a ešte dodám... bože aká si krásna!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento Textile House v Malackách som po prvý raz navštívila v deň otvorenia a na prekvapenie som si odniesla dvojo šiat, ktoré ma uchvátili hneď na prvý pohľad, no proste niečo úžasné! Mala by som tam začať robiť asi častejšie návštevy :)..A chvála Tvojmu náramku, je skutočne super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Priznám sa, že ja mám zo sekáča väčšinu vecí, ale v Textilehouse som ešte nebola. Ja chodím dosť často k nám do snv alebo do popradu do ťavy :D a hoci mám niekedy také mŕtve obdobia, aj tak to tam milujem :D a chodím alebo sama alebo s mamkou a sekáče som objavila cca pred rokom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to už len ja som nenatrafila na poriadny sekáč :-/ :(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Taky chodím do jednoho.. V Praze :)

    http://michellecakova.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. textile house je fajn, vlastne všetky second handy sú fajn :) a to napätie, keď si niekto obzerá kúsok, na ktorý si robíte zálusk a následná úľava, keď ho tam nakoniec nechá a ide preč :)

    ps: ak sa tento rok nechcete spoliehať len na ježiška, na mojom blogu prebieha VIANOČNÁ SÚŤAŽ resp. GIVEAWAY :))

    www.energiq.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. "Second handy sú životná filozofia a druh ženského ponímania dobrodružstva."

    OdpovedaťOdstrániť
  10. milujem secondhandy, v textile house som pomaly viac ako doma :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já bych strašně ráda nakupovala v SH, ale u nás jsou samé strašné :(

    OdpovedaťOdstrániť
  12. aj ja som! milujem textilohusy! :D a tebe to sekne velmi! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. na textilhouse nedam dopustit take uzasne ulovky mam odtial, na nezaplatenie :) a tebe to veeeelmi pristane ;)

    giveaway na mojom blogu tu :) :

    http://mischeldoublew.blogspot.com/2011/12/join-my-international-giveaway-win.html

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Alica - ďakujem, bol to ozaj objav..väčšinou je tam ta bižutéria zničená.

    Lettenia - aj v nedeľu, presne! úplna lahoda ;-)

    Domček - presne, aj ja mam originály niektorých značiek čo by som si inak nikdy nemohla kúpit.. sú proste nadovšetko :) a ďakujem!

    La Fairy - určite sa tam oplatí chodiť častejšie, lebo aj ako som sa pýtala, tovar dokladajú každý deň ;-).. a ďakujem!

    Monika Z. - nezáleží na tom kedy, hlavne, že si ich objavila! :)

    nina - hľadaj, niekedy sú ozaj zašité v uličkách :-)

    Michelle - V Prahe ich máte kopeeec..ja si pamätám, že stačila krátka prechádzka a tam bol jeden a tam a tam! A jeden veľký na hlavnej vlakovej stanici :-)

    eQ - presne! horšie ak ten kúsok nepustí... :D

    Minerva - Krásne si to napísala! Celkom súhlasím.

    dolcezuzka - tak tak, dobre je naaam tam :-)

    Nellie K - skús popozerať v nejakom väčšom okolitom meste..určite budú!

    véčko - V Bratislave sa v nich dá úplne vyblázniť.. je to proste ozaj asi závislosť ;D..a ďakujem!

    Mischell double W - presne tak, súhlasím..kúsky čo nekúpime dnes v žiadnom obchode!..ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tento SH som nepoznala, ale určite tam skočím ako pôjdem cez BA :) Diky za tip

    OdpovedaťOdstrániť
  16. taky jsem secondhandholička , miluju když mají v sekáčích slevy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Doteraz som bola len v jednom second-hande, kde boli všetky veci taaak rozhádzané, že ma to úplne odradilo. Nechcem však na secondhandy zanevrieť, lebo ja mám naozajstnú radosť z oblečenia, za ktoré som nemusela vyhodiť vôbec veľa peňazí a je skvelé takže ak budem mať čas, určite ešte do nejakého iného zájdem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj,zůčastni se mojí první Giveaway tady http://dreamworld-e.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. no to je skvele :) ja v TH brigadujem :) maju po SR a CS uz vyse 100 pobociek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Second Handy zbožňujem! Ako deti nás tam šatila mama, čo mi možno nesedlo, ale čím som bola staršia, tým väčšia mánia sa z toho stala :)
    A tipy: nó, keď budeš v Prešove, tak na Sekčove (zastávka Vansová, ale aj Levočská tuším), tak tam je tiež Textil house (aspoň myslím, že sa tak volá) a keďže sme na východe, tak v utorok je všetko luxusné oblečenie po 30 centov :P No nenakúp tam!

    OdpovedaťOdstrániť
  21. ty si extrémne krásna :-O

    ja tiež milujem textilhousy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Second handy zbožňuju, před pár léty jsem tam poprvé zabloudila a od té doby nemůžu jinak. Nakupovat tam je mnohem zábavnější a navíc se mi mnohdy za to ty peníze v normálním obchodě nechce dát..

    OdpovedaťOdstrániť