Striebro na očiach / Rimmel Glam´Eyes Mono Silver Moonlight

Pôvodne to mala byť len ukážka jednoduchého denného líčenia a Váš názor na strieborné tiene.. Neskôr mi to nedalo a dodatočne som zhodnotila a odfotila aj samotný tienik /no pod lampovým svetlom/.
To stmievanie o štvrtej hodine je inak dosť depresívne... fotenie je doslova pretek s časom!
 (podarila sa mi nafotiť aj vianočná kolekcia od Sleek takže radosť je na mieste :-)
...
 Strieborné tiene..
Keď sa zamyslím... nosím ich minimálne. No niekedy mi na ne doslova príde chuť! 

Strieborná je jemná..no podľa mňa na druhej strane výrazná. Teraz na zimu? mmm ako stvorená. Ľadová!


Rimmel Glam´eyes Mono Eyeshadow (4€ za 2,4g) som pôvodne kupovala na jednu príležitosť pre kamáratku.. nakoniec som ju ale nalíčila celkom inak a tento tienik si odniesla domov.

Musím sa priznať, že som dlhšie pokukovala po ich mono tieňoch, no nikdy ku kúpe neprišlo, pretože som zásobená na niekoľko rokov paletkami od Sleek O:-)

Nakoniec som celkom rada, že vlastním aspoň jeden a môžem Vám ho priblížiť.
Textúra je veľmi jemná, príjemná "na ceste do krémova"... farba pekne pigmentovaná. Výdrž má celkom dobrú aj na mojich - mastiacich sa viečkach. 
Jeho skutočný lesk sa mi nepodarilo zachytiť foťákom ani na dennom, ani na umelom svetle. Teraz ho mám ešte na ruke a krásne sa ligoce.. Ak trošku namočíte aplikátor do vody, efekt je ešte silnejší.

Tieň je neparfumovaný, vhodný aj pre citlivé oči.
Balenie pôsobí pevne, kvalitne..Obsahuje tiež malý aplikátor.

Z rady Glam´Eyes sú dostupné aj praktickejšie paletky (duo, trio a quad).

Rimmel Glam´Eyes Mono Silver Moonlight 700

Ľadové oči?



..všetky použité výrobky
makeup (Rimmel Lasting Finish 25 Hour Foundation), fixačný púder (Laura Mercier Translucent Loose Setting Powder), lícenka (Sleek Santorini Blush), lícenka (elf Studio Flamingo Blush) - farby som si zmiešala na ruke, tiene (Rimmel Glam´Eyes Mono Silver Moonlight), riasenka/maskara (Max Factor Flase Lash Effect Fusion), obočie (Essence Lash/Brow), pery (Sleek Pout Polish Monte Carlo)



Aký máte názor Vy na strieborné tiene? Nosíte ich cez deň? Či len ak niekam vyrazíte..večer? Používate ich na celé viečko, alebo len na rozjasnenie? ...píšte :-)

CONVERSATION

23 komentárov:

  1. Na očích ty stíny vypadají náramně krásně.
    Máš pěkný blog.
    Pa pa Lenka

    http://lencin-blog-o-vsem.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já jsem po nich u nás v drogerii pokukovala , teda já moc stíny nenosím ale kamarádce se líbili a nevypadají vůbec špatně stříbrná je jedna z nejlepších barev na stíny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne sa skor paci to, co mas na perach :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. strieborné tiene používam veľmi málo, väčšinou len na rozjasnenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné líčení! :O Jaká jsi kočka!
    Stíny se mi moc líbí. Já osobně mám v zimě metalické a třpytivé nejraději. K tomuto období jednoduše patří. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. strieborné používam len na rozjasnenie, aj to väčšinou len do vnútorného kútika. Ale prekvapená som, ako je pigmentovaný a že si spokojná, mala som možnosť líčiť s bledofialovým a ten sa mi vôbec nepozdával, slabá pigmentácia.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ako ľadová kráľovná..nádherné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty stíny jsou krásné a moc ti sluší! Taky mívám teď v zimě občas chuť na stříbrné stíny, někdy i třpytkové linky a řasenku:) A ze stejné řady mám odstín royal gold, našla jsem ho náhodou v létě ve Skotsku v Poundlandu, takže mě stál 1 libru:) A jsem s nimi taky moc spokojená, mají skvělou konzistenci.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. neskutečně ti sednou!!!!

    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja viem, že sa opakujem ale tvoja plet je uplne uzasna, woow nemam slov a v tichosti zavidim! Neurobis niekedy prispevok o tom ake pripravky pouzivas?:)
    A co sa tyka tienu aj ja mam strieborny mono tien myslim ze to bola nejaka eSSENCE limitka - metal glam? asi:) a je skvely:) takto samotny ma uprimne nikdy nenapadlo ho pouzit skor si vyberam rozne paletky a tienujem nim smokey eyes:) Ale inspirovala si ma dakedy v zime urcite vyskusam aj takto samotny:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ďakujem za veľmi milé komentáre a Vaše názory!! :-)

    Mia - však..cez tu zimu až to srdce priahne po všetkom ligotavom :-)
    Monica In Essence - skúšala som zatiaľ len tento..a vlastne ešte jeden medený(tester) a teda celkom ich pochvalujem..ale môže byť, že nie všetky majú rovnaké vlastnosti..treba napísať :-)
    betty - Super cena! v tom zahraničí ta kozmetika a makeup vychádzajú tuším vždy lacnejšie..kruci :P
    Cookie - Ďakujem! Ale musím napísať, že teda ja mám asi ten najhorší typ pleti - zmiešaná so sklonom k akné..to nie je žiadna výhra..dosť s ňou bojujem :(
    Už som uvažovala nad takým príspevkom a ak by teda zaujal..ok! Urobím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. veľmi sa ti hodia :) ja som jeden čas pouzívala strieborné namiesto kajalovej ceruzky :D ale dost ma boleli oči z toho ehm :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já mám stříbrnou hodně ráda, dřív jsem ji na očích nosila skoro pořád, právě hlavně v zimě a v kombinaci s černou a šedou na večer. Podle mě univezrální barva, která by neměla nikomu chybět :). A musím teda říct, že na těchto fotkách ti to maximálně sekne, jsi fakt nádherná, máš dokonalou plet, oči i rty, jako panenka nebo tady spíš sněhurka, moc se ti to povedlo a už si musím objednat něco od Sleek :D!A také přeji vše nejlepší do nového roku a další spoustu skvělých článků pro nás :D!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vypadá to moc dobře, jednoduše, ale kouzelně a decentně.
    Myslím, že brzo ted v lednu zařadím do aktivních líčidel i stříbrnou... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Pááni, stříbrná na tobě vypadá skvěle! Moc ti to sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Veľmi pekné. Máš krásnu pleť. Ktorý odtieň podkladu si použila?

    OdpovedaťOdstrániť
  17. @Anonymný
    Ďakujem! Použila som odtieň Ivory 100.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. @lovelyhair
    :)) Jeej ďakujem! Určite si niečo od Sleek objednaj, ja radím najmä vyskúšať ich paletky s očnými tieňmi.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ahoj, prosímťa aký je rozdiel v trvácnosti a kvalite medzi elf a sleek lícenkami ? vyzerajú super,ale to asi hlavne vďaka tebe ;)) a máš krásny blog!

    OdpovedaťOdstrániť
  20. @Anonymný
    Lícenky od Sleek sú určite kvalitnejšie ako tie od elf. Majú veľmi silnú pigmentáciu, takže stačí na líčka naniesť len trošku. Veľmi pomaly z nich ubúda.. Taktiež majú lepšiu-dlhšiu výdrž na tvári, balenie je kvalitnejšie, gramáž je väčšia..
    Ja ich mám veľmi rada :-) A popravde ma už ani nenapadne kúpiť si lícenku od elf..
    Ak máš ešte otázky pokojne sa pýtaj.
    Veľmi ma teší, že sa ti blog páči! Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Jéj, dakujem krásne ... teraz už viem kde budem najbližšie ojednávať ... už dlhšie pokukávam po sleek :)... a najmä po lícenkách :)

    OdpovedaťOdstrániť