Rúž Rimmel Lasting Finish by Kate 03 True Nude

Tento rúž mám už dlhšie..no tma je veľký nepriateľ môjho fotoaparátu a blesk ešte väčší. Konečne som vystihla pár slnečných lúčov a tu je sľubovaná recenzia..


Rimmel Lasting Finish by Kate (4,70€ za 4g)
..veľa ľudí na tento rúž akoby nalákala samotná Kate. Musím uznať, že rúž si urobil ozaj dobrú reklamu..no na mňa Kate nezaberá vôbec ;-) 
Značka Rimmel patrí v drogériách medzi moje najobľúbenejšie, vždy sa pri ich palete prinajmenšom zastavím - mám rada ich riasenky, makeupy, lícenky.. vlastne som od nich nikdy nemala žiadny zlý výrobok.
Kúpa rúžu bola teda viac než istá...

Ako som už písala, mala som vyhliadnuté dva odtiene, no nakoniec so mnou putoval domov len jeden -  nude. Prečo..
Farby sú veľmi pekné, povedala by som, že okrem tohoto 03 dosť výrazné.. čo mám osobne veľmi rada, no veľa z nich sa mi podobalo na rúže, ktoré už doma mám..
(no prezradím Vám, že som sa ešte raz pre dva do obchodu vrátila, hádajte prečo? ;-)

Rimmel Lasting Finish by Kate 03 True Nude

Keďže som ho používala takmer týždeň v kuse, hodnotí sa mi veľmi dobre..

Textúra je krásne krémová, veľmi príjemná! 
A hydratácia ma taktiež príjemne prekvapila. Cez zimu moje pery dosť trpia, no tento rúž bol ako balzám, ktorý ich všemocne uchránil pred zimou..

Pigmentácia  je dobrá, nikto nikde nešetril. Povedala by som, že lepšia ako u predchádzajúceho rúžu Hydra Renew, ktorý mám mimochodom tiež rada..


Odtieň 03 True Nude
Yes!
Už som si dlho nekúpila, žiadny telový odtieň.. vždy mi idú oči po tých tmavých vínových až čiernych.. takže ma doslova tiahol k sebe.
Musím povedať, že toto je v mojich očiach pravá nude ako má byť! Kedy je akoby okopírovaná prirodzená farba pier a do toho pridaná kvapka béžovej.
..celkom niečo iné ako tie bledo-biele farby.

Farbu by som teda opísala ako jemnú broskyňovo-ružovo-béžovú.
..a že sa im vydarila!

Rimmel Lasting Finish by Kate 03 True Nude

Líčenie :
rúž (Rimmel Lasting Finish by Kate 03), makeup (Rimmel Match Perfection Cream Gel), očné tiene ( BeautyBook warm e.l.f., Sleek Suede), riasenka (Loreal Volume Million Lashes..už na pokraji vyschnutia), lícenka (Sleek Suede)


Prekáža mi tu akurát vôňa..nie je silná, ale bohužiaľ mi nesadla. Po nanesení na pery sa stratí, takže je to prehliadnuteľné..
No aj tak najviac ocením ak je výrobok naparfumovaný. 

Čo sa týka trvácnosti rúžu...
Je dobrá.
Je lepšia ako u rúžu Hydra Renew, no znovu ma to núti porovnávať s rúžmi od Sleek True Color, ktoré vydržia krásne hodiny. Keby som ich ale nepoznala, možno by som o tomto od Rimmel napísala - veľmi dobrá.


Dizajn obalu..
Na 1!
Tu nie je čo rozpisovať :-)


Kate má na obrázku rúž číslo 01 Rouge Noir


Zhrnula by som to asi vetou - kvalitný rúž za veľmi prijateľnú cenu!



Hodnotenie

  • Výrobok splnil očakávanie na : 7.5/10
  • Textúra : 8/10
  • Krytie-Pigmentácia : 7.5/10
  • Dlho trvácnosť : 7/10
  • Balenie : 4.5/5
  • Práca s výrobkom :  4/5
Celkový dojem  :  38.5/50  (B+)


Ako ste Vy spokojné s týmto rúžom? 
...
________________________________________________________

Sledujete ma aj na facebooku?

(onedlho bude na fb Giveaway.. ;-)

CONVERSATION

22 komentárov:

  1. Mám ho a milujem ho! Perfektná recenzia, úplne si to vystihla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já doufám že ji zlevní chodím se na tenhle odstín dívat už dva týdny nějak mě přitahuje , ale za tuhle cenu je to třičtvrtina mého kapesného , je krásná!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám 06 a je super, akorát mně teda taky vůbec nevoní a trochu jí cítím i na rtech, ale dá se to přežít :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já mám ten rudá odstín 01 a naprosto tu rtěnku miluju, takže si chci jít ještě přesně pro tento odstín. vypadá úžasně a nádherně splyne. k výrazným očím ideální. mimochodem jsi nádherná a skvěle nalíčená - skvělý článek a recenze! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nádherná, taky si musím nějakou pořídit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. všetci ho tak pozitívne hodnotia, že to vidím tak, že jeden skončí aj u mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja mám jeden..a kľudne by som z tých 50 bodov dala 48 :)
    som s ňou max. spokojná..nemám jej čo vytknúť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. musí na ňom niečo byť, keď zaujal už aj mňa.. podobné odtiene doma ani nemám, lebo fičím na výrazných farbách a zrazu toto... on ma očaril, preto ma teší každá pozitívna reakcia... už ho iba kúpiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som veľmi spokojná s týmto rážom!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Akurát včera som váhala či kúpiť či nie. Nakoniec som nekúpila, ale asi sa po ten tmavofialový odtieň predsa len vrátim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. I wish the more red one for christmas but this one is also amazing!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja mam 01-tku a som s nim spokojná až veľmi. :-)Takže tiež odporučam! :-)

    http://thebluebusiscallinus.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Veľmi ti svedčí..a celkovo krásne líčenie!

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Líbí se mi ten jemný odstín.. Navíc Ti moc sluší! :)

    http://michellecakova.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Petul - Blížia sa Vianoce, tak by sa dalo napísať aj Ježiškovi no nie? ;-) ..ja iba napoviem..ehm, na fb bude giveaway..čo len to tam bude za darček?

    Mína - ..dá sa to prežiť asi tak.. :-) Neviem ju špecifikovať ale je taká..zle sladká..

    LaMarianaMia - Super, to som rada!

    nina - Ako píšeš, doma samé výrazné odtiene..to je aj môj prípad.. :) No tomuto nude som neodolala a som max. spokojná!

    Dievčatá ďakujem za pekné komentáre! Budem rada, ak potom aj dodatočne napíšete ako ste s rúžom spokojné Vy, príp. sem hodíte aj nejakú recenziu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ja mám odtieň rúžu 01 a musím povedať, že ma príjemne prekvapil, som s ním skutočne spokojná :) ...ozaj, zároveň musím pochváliť aj Tvoj blog, síce kým som si všetky Tvoje príspevky prečítala, trvalo to trošku dlhšie, ale musím uznať, že všetky sú tak svojské a plné inšpiratívnych nápadov :) Len tak ďalej :) A aby som nezabudla, prekvapilo ma, že si tiež z Malaciek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. asi se rozhoupu a zkusím tu křiklavě růžovou... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Pôvodne som mala v pláne kúpiť si IBA 4 odtiene tohto rúžu:) Nakoniec ma však tak pohltili, že som si kúpila osem odtieňov rúžov! Sú božské a vrelo odporúčam! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. La Fairy - Ďakujem to ma veľmi teší! :-)
    Anonymný - Osem? fiiiha..sú veľmi vydarené takže to celkom chápem ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Áno osem. Tak postupne som si ich nejako vyzbierala:D Najskôr som kupovala od Rimmel tie vo fialovom obale ale tieto sú oveľa lepšie aj dlhšie vydržia a navyše som už dlho zháňala rúž s výraznou farbou takže toto je niečo presne pre mňa. Takto môžem byť každý deň iná:)

    OdpovedaťOdstrániť