Catrice Welcome to Las Vegas Collection



Dnes som išla do DM so zámerom kúpiť si moje milované vanilkové sójové mlieko. A v tom!
Paletka Catrice sa pýši novou kolekciou Welcome to Las Vegas. Vždy sa akosi neuvedomím a nahodím niečo ako.. beh malého dieťaťa vidiaceho tak dlho chcenú hračku.
Áno opäť so mnou chcelo ísť trištvrte výrobkov, no našťastie som mala pri sebe Pepa, ktorý môj výber pekne korigoval.. (bez neho nenakupujem!)
Nakoniec so mnou odišli dva výrobky.

(So svetlom je to teraz bieda.. Fotky sú tentokrát fotené pod lampovým svetlom...no následnou úpravou som sa pokúsila predísť skresleniu a podarilo sa mi dosiahnuť "pravdivú farbu" )


Catrice Lovely Sinner C01 Nail Polish (2,70€ za 10ml) ma ihneď uchvátil svojou farbou..bum. Krásna výrazná ostrejšia červená, to je niečo pre mňa. Obsahuje taktiež drobné červené trblietky a musím povedať, že ho teda namiešali veľmi pekne. Vegas neVegas.. vo mne vzbudil okamžite vianočnú atmosféru a korunovala som ho za môj vianočný lak!

Kryje vo dvoch vrstvách, so štetcom sa mi lakuje dobre a čo sa týka výdrže, no je dobrá. Určite lepšia ako u essence ale jednoducho ak chcete aby Vám vydržal dlhšie dajte naň ešte o jednu vrstvu viac alebo priesvitný lak.

Catrice Lovely Sinner C01 Nail Polish

___________________________________________



Catrice Shimmering Powder (5,50€ za 5g) je jednoznačne kráľom celej kolekcie!
Pozrite na tu pumpičku.. je to tak luxusné, tak "starodávne", tak ženské.. tak pre mňa O:-) a za pár dukátov. och.
...
Je to zlatistý trblietavý púder, ktorý môžete použiť na tvár aj na telo. No keďže pumpička má svoje rezervy (ja jej ale všetko odpúšťam) tak by som radila s ňou na tvár opatrne.. Alebo skôr fúknuť si trošku púdru na ruku a odtiaľ nabrať trblietky štetcom a následne teda naniesť na tvár.
Ja ho asi budem najviac využívať na dekolt a ramená. Trbliece sa skutočne krásne! Keďže mi to nešlo dobre zachytiť na fotku, nižšie nájdete video.

Púder má jemnú sladkastú vôňu, ktorá mi nejako neprekáža, no nemusela by byť. Stále nerozumiem prečo s tými vôňami tak riskujú. Veď ta odlišnosť našich čuchových senzorov je enormná..

Výdrž je dobrá.. na ruke mi držal niekoľko hodín (ak sa teda o niečo neobtiera!) a keď som ho umyla vodou, stále toho zostalo na tej ruke pomerne dosť. No určite by som počítala s tým, že najmä na tvári môže časom nejaká časť trblietok opadať..to je normálne.

Balenie je proste krásne.. elegantné spojenie čiernej a zlatej mmm. Áno, samozrejme videla som aj krajšie napríklad u Guerlain kde mám vysnívaný jeden púder na tento spôsob..
No v tejto drogériovej kozmetike patrí určite k tým jedinečným :-)

Je síce maličké, no milé.


Pumpička sa zdá na prvý pohľad celá gumená, no na dotyk je látková..možno detail, pre mňa plus.


Catrice Shimmering Powder

Aby som lepšie zachytila lesk..natočila som krátke video.


(hudba Elvis Presley Viva Las Vegas)


Ja Vám kúpu určite odporúčam! Keď sa zamyslím v januári vlastne pomaly začína plesová sezóna, stužkové jednoducho prichádza čas na takéto trblietavé záležitosti ;-)
Tento "zlatý fešák" zmizne podľa mňa z drogérií pomerne rýchlo, preto ak sa Vám zapáčil neváhajte a utekajte preň!

Hodnotenie

  • Výrobok splnil očakávanie na (pomer cena/kvalita) : 7.5/10
  • Textúra :  7/10
  • Pigmentácia-Lesk : 8.5/10
  • Dlho trvácnosť : 6.5/10
  • Balenie : 4.5/5
  • Práca s výrobkom :  2/5 (pumpička..)
Celkový dojem  :  36.5/50 (B+)

____________________________________


V kolekcii Welcome to Las Vegas nájdete aj fixačný púder, duo lesk, tekutú linku zo zlatými trblietkami, ďalšie farby lakov, umelé mihalnice a paletku tieňov.


Vlastníte už nejaký výrobok z tejto kolekcie? Ste s ním spokojní?
Ak nie, ktorý bude Váš vyvolený? 

______________________

CONVERSATION

31 komentárov:

  1. páči sa mi, ak "bežná" kozmetická značka sa kus šmrncne luxusne pôsobiacim obalom. I keď o funkčnosti či praktickosti by sa dalo polemizovať, ako darček by spomínaný púder v spreji určite obstál :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak ten pudr... ten tedy je. no nic, pochopila jsem, že Česku se to tentokrát vyhne, takže si nechám zajít chuť... a nebo se nechám v lednu překvapit.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super článok,až na tú desivú tvrdku :O
    Píši je od slova pýcha!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Patrik "MadebyBOY" I. - presne ako vravíš :-)
    trb - ja si myslím, že k Vám určite dorazí.. skôr nás veľa kolekcií obchádza :-)
    t - až taká desivá?:-D ..Ďakujem za upozornenie, opravené..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. velmi dobra receznia a super že si ten pudrik natočila na video!ako sa ligoce no vau!to bude jeden pre mňa a jeden ako darček pre sestru :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mam velmi rada tvoje recenzie!
    Mne sa paci lak aj puder a tiez by sa mi zisla aj nejaka linka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ježiši to je super ten pudr, sice bych to využila maximálně na ples,ale strašně se mi to líbí! :D a lak je krásný, přímo vánoční...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mne sa strašne páči ten trblietkač, ale bohužiaľ keď mám trblietky na tele, tvári, rukách mi tak lezú na nervy, že až. Ale ten flakónik, ach krásny.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. po tom pudru prahnu už od té doby, co jsem kolekci viděla na fotkách, ale naší zemi se stále nějak záhadou vyhýbá :(

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten červený lak som chcela aj ja,ale keďže som pri sebe tiež mala niekoho,kto ma kontroloval,odišla som len s mejkapom. :) No ale veď ja pojdem na nákupy sama! :D

    http://emmaknowsall.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ha Emma, tak takto to funguje. Pobaviuas mňa :) .. Mosím si aj já dat vječí pozor co sa doma objaví :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. konecne dalsi nakupny post!! moje oblubene uz som si presla vsetky z historie a musim ti napisat ze nikto ich nerobi take uzasne ako ty! najma robis uzasne fotky stale mam v hlave ako si nafotila ten essence zvacsujuci prasok, wow :)
    a teraz k veci ten lak je skvely:) hned poobede idem do DM-ky :) idealny vianocny :)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. u nás není cartrice a vždycky mě to tak štve , ten lak vypadá skvěle a ta pumpička se třpytkama je skvělá!!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. u nás v DM není,a ani v Rossamannu jsem dnes neviděla tuto kolekci..ale tak snad časem..

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tá hudba vo videu mi zlepšila náladu :D A po červenom laku a púdri som už pokukovala, asi sa po nich vrátim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. taá pumpička.. ach. a ten lak je božský, má krásnu farbu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Já si přímo taky dnes koupila lak od Catrice:D Hezké jsou.

    +giveaway:)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. oh, ten červený lak má bohovskú farbu!

    OdpovedaťOdstrániť
  19. ty sa vždycky nad tým tak rozplývaš to je tak chutné ...no ten púder vyzerá tak krásne luxusne ...a tie laky hmm úžas

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Dnes už aj letím do DM-ky pre ten červený lak, pretože takú farbu zháňam už pomerne dlho a kúpila by som si aj ten púder, keďže som taká, že všetko čo sa trbliece mi oči láka, no žiaľ, asi budem musieť odolať, pretože skrinky s takými, pre mňa nevyužiteľnými trblietkami na telo, sú plné! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ďakujem za komentáre! Snáď teda kolekcia do Čiech dorazí po novom roku. Dievčatá, ak si nakoniec kúpite nejaký výrobok, budem rada ak aj dodatočne napíšete, ako sa Vám páči/nepáči.. :-)

    Emma - :)) moje slová!
    Cookie - ďakujem! tvoj koment ma veľmi potešil :)
    Lubka Letko - hah, to mi povedal aj Pepo :)
    La Fairy- tento púder by bola ale strašná škoda nevyužiť..už len skrz tej pumpičky ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. waw ten púder je uplne senzačný ja by som si ho kúpila uz asi len kvoli obalu ako sa poznám :D a lak na nechty takisto vyzera senzačne :)

    asi nepojdem do DM!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Moc pěkné
    http://curllygirll.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  24. ten cerveny lak vyzera kuzelne! ja sa pochvalim, ze som vcera presla okolo tejto kolekcie a nastastie som vsetkemu odolala:), ale skoro so mnou odisli mihlanice:D

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. vypadá moc hezky..zůčastni se mé giveaway http://dreamworld-e.blogspot.com/ :))

    OdpovedaťOdstrániť
  26. spíš by to měli pojmenovat Christmas kolekce, protože ve mě to prostě neevokuje nic jiného! asi si taky dnes skočím do drogérky pro nějaký vánoční lak! ;)

    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. to s tou pumpičkou mám aj ja, ale ešte neviem na aké príležitosti to budem používať :) Lak vyzerá super.

    OdpovedaťOdstrániť