Avon Duo farba na líčka (kolekcia s 24-karátovým zlatom)



DUO farba na líčka (13,30€ za 8g) je mojím ďalším kúskom zo zlatej kolekcie s 24 karátovým zlatom.. Pretože ma milo prekvapili predošlé lícenky od Avonu.. najmä peknou farbou a veľmi dobrou pigmentáciou, tomuto sa nedalo odolať...
A? 
Kúpu v žiadnom prípade neľutujem ;-)

Avon Gold Blush DUO (golden glamour)

Mozaikový dizajn môjmu oku veľmi lichotí, takže tu dávam jednoznačne palce hore!
Výrobok je ozaj vďačne navrhnutý. Mať v jednom lícenku a rozjasňovač, ktoré navzájom ladia je proste nadovšetko pohodlné..najmä ak si ju chcete brať niekam so sebou.

Farbu tmavšej časti by som opísala ako nádhernú tlmenú..staro ružovú. Z tej farby som ozaj nadšená! Je to odtieň, ktorý bude sedieť takmer všetkým. Bola som ale trošku prekvapená, pretože na fotke v katalógu farba vyzerá fialková, no ja si stojím za tým, že je to tlmená ružová, možno ten nádych fialovej tam niekde je.. z nejakého uhlu na fotkách sa tak pokojne môže zdať.
No je ozaj krásna <3

Farba bledšej časti, teda rozjasňovača je biela s nádychom do ružovkasta..alebo sa dá opísať aj ako taká jemná perleťovo ružová.
Obe časti spolu ladia - majú perleťový lesk a k tomu taktiež zlatistý shimmer, ktorý sa najmä na umelom svetle bohate leskne...

Pigmentácia oboch farieb je veľmi pekná, preto by som radila na ne so štetcom opatrne.

Čo sa týka výdrže, myslím, že bledšia časť mi vydržala na tvári dlhšie ako tmavšia-ružová. Ale vôbec nie je zlá..hodnotila by som ju ako dobrú.

Inak textúra je jemnučká a lícenka sa mi zdá neparfumovaná.


Avon Gold Blush DUO (golden glamour)


Tu môžete vidieť výrobok na tvári.
Ružovú časť som použila na líčka a potiahla až k vlasom.. a taktiež som trošku ružovej naniesla na oči, aby líčenie pôsobilo prirodzenejšie a celkovo sa tie farby "prepojili".. 
Bledšiu(rozjasňujúcu)časť som naniesla na vrch lícnej kosti a potiahla až pod obočie.. taktiež som trošku ťukla do vnútorného kútika oka a do stredu vrchnej pery.

Avon Gold Blush DUO (golden glamour)



Balenie je jednoduché, veľmi elegantné a celkovo aj na "omak" pôsobí kvalitne. Za tu cenu mi tu asi chýba už len zrkadielko..


Čo dodať na záver.. 
Avon sa jednoznačne zlepšuje a opäť prekvapil vydareným kúskom.. Pravda ale je aj to, že si musíme za toto zlepšenie priplatiť viac, ako voľakedy :-)


Hodnotenie

  • Výrobok splnil očakávanie na : 7/10
  • Textúra :  7.5/10
  • Pigmentácia-Lesk : 7.5/10
  • Dlho trvácnosť : 6/10
  • Balenie : 3/5
  • Práca s výrobkom :  3.5/5
Celkový dojem  :  34.5/50 (B+)


Ako sa Vám pozdávajú výrobky od Avonu? Myslíte, že sa za posledné roky zlepšili alebo nie?
Ak vlastníte aj Vy túto duo lícenku budem rada za Váš názor :-)


_________________________________________________


CONVERSATION

21 komentárov:

  1. Sluší ti to, vypadá to přirozeně :) Moc se mi na Tobě líbí ten piercing nahoře v uchu. Jak dlouho ho máš a kdo ti to dělal? Hojilo se to dobře?
    Sena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Licenka je pekna, ale ta tvoja plet! Co by som dala za nu.. :)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anonymný - Ďakujem :-) Mám ho cez 4 roky..robili mi ho v Malackách v obchode so striebrom(pod kaviarňou Brejk café).
    Vôbec to nebolelo, ale hojivosť som mala horšiu..asi pol roka mi odtiaľ stále ako keby vytekala biela vodička, hnis? Potom to celkom prešlo a už som nikdy nemala žiadny problém :-)

    LadyZet & Nikavero - haah ďakujem, ale v skutočnosti taká pekná nie je :-) Makeup a svetlo toho urobia veľa.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. oh, toto Ti veľmi pristane! je to také veľmi nežné a jemné! z Avonu som si ešte nikdy nič neobjednala, ale vďaka Tebe nad tým premýšľam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. amazing- love this blog
    xx the cookies
    share the feeling
    visit <3
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. moc pěkná receze a stíny vypadají skvěle :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vypadá to moc hezky..jestli máš ráda Avon tak se zůčastni mé první giveaway na http://dreamworld-e.blogspot.com/ :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. to vypadá krásně , tyhle barvy ti vyloženě sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. moc moc ti to sluší!:)
    a jsou to krásný barvy!)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. akurát mi treba novu lcienku a už nechem farbu coral alebo marhulková či aká j to,chem vyskušať iný odtiň ale neviem aký kedže som snedá tak stym treba opatrne...porad!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ďakujem za milé komentáre! :-)

    FendiFoxeyLady - Marhuľová ale snedej pleti sedí ;-) Určite by som sa pozrela ešte po tehlovej, bordovej alebo fialovo hnedkastej..

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty jsi tak moc hezká :) Na těch očích se mi to moc nelíbí, na mě je to celé moc lesklé, ale na líčkách je to super!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. moc pekne si si ju nalíčila ..he he ja to tak neviem

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nevedela som si ju predstaviť na tvári, ale vyzerá uplne užasne! Neviem či je to tvojou super tvárou , ktorá sa dokonale hodí na testovanie všetkych make upov a všetkých druhov líčenia, a stále bude vyzerať dobre . Každopádne super!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. je uplne uzasna ja som na nu pozerala ale ta cena mi prisla na Avon dost vysoka tak som sa rozhodla ze jej kupu vynecham, ale ako na nu pozeram na tebe tak neviem neviem :) je naozaj strasne krasna ten lesk wow!
    Ale zase na tej tvojej uzasne krasnej pleti by vyzerala dobre aj Miss Sporty podla mna:)
    Tak uvidim, kazdopadne si mi dala obrovskeho chrobaka do hlavy :))
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Pěkné líčka. :) A musím říct, že máš vážně moc krásnou tvář!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. vypadá to moc hezky, fakt přirozeně =)

    OdpovedaťOdstrániť