Loreal Lash Architect 4D (riasenka)



Riasenka Loreal Lash Architect 4D (12-13€ za 10,5ml)  prichádza s novou revolučnou formulou Lash Architect, ktorá obaľovaním predlžuje a natáča každú riasu pre úžasný pohľad z každého uhla.

Takto opisuje riasenku výrobca.. ale aký je môj názor?
...
Už na začiatok môžem povedať, že veľmi kladný.
 Loreal opäť nesklamal!

Vzhľadom k novinke bola pre mňa taktiež plusom už na začiatku - nižšia cena a väčší objem, ako u predchádzajúcej riasenky Volume Million Lashes
...
Táto riasenka ma prekvapila najmä zvláštnym asymetrickým tvarom kefky.. na prvý pohľad som jej nedôverovala, no zostala som veľmi milo prekvapená. Bez problémov som sa dostala aj ku kratším riasam pri kútika oka.. taktiež pohodlne sa mi s ňou pracovalo pri maľovaní spodných rias.




Loreal Lash Architect 4D

Porovnanie kefky Lash Architect 4D s kefkou riasenky Volume Million Lashes

Lash Architect 4D(vľavo), Volume Million Lashes(vpravo)

"Technológia 4D:
1D - nepravidelný tvar kefky zachytí každú riasu
2D - skosená strana kefky riasy natočí
3D - ostré hrany kefky oddelia každú riasu
4D - ploché strany kefky dodajú riasam objem a dĺžku" 

Či je to naozaj tak, posúďte sami.. 
Ja osobne som veľmi spokojná! A už teraz viem, že chcem ešte jednu v hnedej farbe.

Aj teraz sa stále pozerám na výsledok pred a po.. a je to veľmi viditeľný rozdiel! Akoby mi našla aj tie riasy, ktoré som nemala. Veľmi pekne ich od seba oddeľuje :-)

bez riasenky


1 vrstva
 Loreal Lash Architect 4D 
Je neparfumovaná a taktiež vhodná pre nositeľky kontaktných šošoviek.

Zloženie riasenky obsahuje živicu, ktorá viaže na riasy vlákna a tak dodáva ozaj veľmi pekný objem!
Čierne vlákna sú obsiahnuté v zložení.. skladajú sa z toho istého nylonu, z ktorého sa vyrábajú aj umelé riasy.
Ďalej zloženie obsahuje taktiež prírodné látky ako karnaubský vosk a vosk z ryžových otrúb, ktoré sa starajú o nadvihnutie-vytočenie rias.
...
Výdrž je veľmi dobrá, po celom dni možno nájdete (niekedy som našla, inokedy nie) malé stopy po drobení..no nato stačí raz prejsť prstom popod oko a je to preč.

Loreal Lash Architect 4D

Z dizajnu riasenky som bola doslova nadšená.. už dlho som nemala v rukách taký pekný kúsok.
Čisté geometrické línie podtrhnuté elegantnou striebornou farbou.. veľmi vydarené!



   Hodnotenie

  • Výrobok splnil očakávanie na : 8.5/10
  • Textúra :  8/10
  • Pigmentácia : 8/10
  • Dlho trvácnosť : 7/10
  • Balenie : 5/5
  • Práca s kefkou :  4/5
Celkový dojem  :  40.5/50 (A)


Kúpila by som tento výrobok znovu? -  ÁNO! Plánujem si ju kúpiť v hnedej..
Odporučila by som tento výrobok kamarátke? -  Určite áno.. alebo kúpila aj ako darček :)
...

Týmto sa chcem veľmi pekne poďakovať Loreal Paris, že mi poskytla túto skvelú riasenku na testovanie :-)




Máte s touto riasenkou skúsenosti? ... Aký je Váš názor? 

CONVERSATION

15 komentárov:

  1. riasenky od loreal su moje najoblubenejsie, dik za tip, asi sa po nej poobzeram :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak túto chcem! Ďakujem za veľkú pomoc pri rozhodovaní sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak ta vypadá dost dobře , asi nad ní budu přemýšlet teď by se mi zrovna hodila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. poriadny rozdiel!!
    http://creativeowlandelephant.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krasna si!!! btw som aj ja nad nou uvazovala tak asi idem do nej no! :)) loreal ja rada.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jelikož mi má dochází tak bych mohla zkusit tuto! :)

    http://michellecakova.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak vidím, akú riasenku si kupujem ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Je skvělá, můžu taky jenom doporučit ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten rozdíl bez řasenky a s ní je obrovský! Asi jsem ji právě díky tobě začala chtít :-) A mimochodem ti to na té fotce strašně sluší, jsi nádherná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mas s nou nadherne riasy, odolavala som, ale myslim, ze sa po nej poobzeram:D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Táto špirála ti krásne sadla, žiadne zlepence ani hrudky. Tiež ju mám a som s ňou rovnako spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. zmena je viditelna...ale prave kvoli tomu drobeniu odolavam ..zda sa mi, že vsetky loreal sa drobia..tiez vlastnim Milion lashes - je perfektne cierna ale drobi sa neviem ci som uz zvyknuta na avon a oriflame špiraly alebo cim to je..ale momentalne sa odhodlavam na max factor

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ďakujem za všetky komentáre a taktiež Vaše skúsenosti s touto riasenkou! Budem rada ak tu budú pribúdať a zhodnotíme ju všetky čo najpresnejšie :-)

    DEIDI-LAND - To drobenie je ale ozaj minimálne.. takto sa správali po celom dni aj niektoré ozaj drahé riasenky.
    Max Factor (False Lash Effect a False Lash Effect Fusion) mi ale nedrobili, takže pokiaľ ide o to dobrá voľba :-) ..celkovo sú veľmi vydarené.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ja ju mam tiez a som spokojna :) trosku tazsie sa mi pracuje s kefkou ale to bude preto ze som mala predtym dlho len s gumennymi stetinkami, inak je super .

    OdpovedaťOdstrániť