essence Vampire´s Love (II.časť)


Sľúbená II.časť.. konečne však :-P
Výrobky som chcela vyskúšať viac krát, aby bol môj opis čo najpravdivejší...


Essence Volumizing Lash Powder (3,30€ za 1,8g) alebo objemový púder na riasy sľubuje dodanie objemu a dĺžky.

V drogérii sa často s takýmito vymýšlancami nestretneme, a preto putoval bez rozmýšľania so mnou. Okrem toho na mňa nejak podvedomo fungujú tie sľuby 3x, 7x či 12x väčší objem :-P 
Pozerám na reklamu a vravím si.. bože to je hlúposť.. vidím tú úpravu počítačom, vidím tie umelé nalepené riasy..no idem do obchodu a kúpim si to, pretože čo ak práve to je ten zázrak, ktorý vážne to čo sľúbi.. aj urobí?? :P
ehm

Essence Volumizing Lash Powder

No ale späť k recenzii..
Pri slove púder si zvyčajne predstavíme ten, ktorý bežne používame na tvár... 
No pri tomto púdre na riasy sa jedná o malé, veľmi jemné..biele až priesvitné nylonové vlákna.

Použitie: 
Na riasy nanesiete riasenku, hneď nato nanesiete vlákna priloženou kefkou a nato opäť riasenku.
(či maskaru?.. už vážne neviem, ktorý názov je ten pravý)

Použitie je teda veľmi jednoduché... negatívom pre mňa bolo, že kefka sa do tuby nezmestí, čiže čím tam budete mať vlákien menej, tým horšie sa Vám budú špičkou kefky "loviť".
A ďalšie negatívum - či sa snažíte alebo nie, vlákna sa pri nanášaní trúsia pod oko, čiže si ich nezabudnite odstrániť.. napríklad štetcom.

Čo sa týka používania púdru počas bežných dní - uponáhlaných rán.. pre mňa je to brzdiaci element :)
Preto bude v mojom prípade využitý skôr na večer a pod.


Essence Volumizing Lash Powder

Tu môžete vidieť vlákna zblízka, sú ozaj maličké a po nanesení druhej vrstvy riasenky nie sú vôbec viditeľné.


Pred použitím
(riasenka  Maybelline The Colossal Volum´ Express Cat Eyes)

 Maybelline The Colossal Volum´ Express Cat Eyes


Po použití
(riasenka  Maybelline The Colossal Volum´ Express Cat Eyes + Essence Volumizing Lash Powder)

Maybelline The Colossal Volum´ Express Cat Eyes + Essence Volumizing Lash Powder


Výsledok ma celkom prekvapil.. 
Neviem či je to z fotiek zrejmé, no v skutočnosti bol ten rozdiel ozaj viditeľný.
 Samozrejme treba brať do úvahy, že na prvej fotke je len jedna vrstva riasenky a na fotke nižšie dve vrstvy. No púder tam viditeľne nejakú prácu odviedol... takže minimálne zaujímavá skúsenosť.

Myslím, že určite nezapadne niekde na spodku šuplíka, ale bude využitý :-)
...
Tentoraz vynechám klasické hodnotenie, pretože sa jedná predsa len o iný druh výrobku na aký som zvyknutá. Použijem staré hodnotenie od 0 po 10

Výsledok za celkový dojem je...  6.5 (C+)

To presne vystihuje zopár negatív, zmiešané pocity a spokojnosť.

____________________________
____________________________


Z tejto kolekcie sa mi páčili všetky farby lakov! Bolo ťažké sa rozhodnúť, ešteže som mala pri sebe Pepa :)

...
Essence True Love Nail Polish (1,80€ za 10ml) má ozaj krásny (teplejší) odtieň fialovej.. s jemnými, nie príliš výraznými, ružovkastými trblietkami.

Rýchlo schne, kryje už v jednej vrstve no odporúčam naniesť dve.. najmä preto, že lak ma jedno veľmi veľké negatívum a to je výdrž! Uf.. na druhý deň olúpaný.
Pokojne by som si pár € priplatila, len aby jednoducho aj niečo vydržal. 

Takže nakoniec-navrch radím určite použiť aj nejaký priesvitný lak.

Essence True Love Nail Polish

Essence Into The Dark Nail Polish (1,80€ za 10ml) ...aaah to je farba! Krásna, tmavšia šedo-modrá, k tomu jemné strieborné trblietky a efekt je dokonalý.
Tento som si jednoducho zamilovala! 
Platí preňho to isté, ako pre kolegu vyššie..áno..aj on má to isté-jediné negatívum. Chabú výdrž. Ale zase, čo chceme za takú cenu však ;-)

Essence Into The Dark Nail Polish
...

Laky od essence... aj Vám vydržia len jeden deň? 

A čo vravíte na zázračný objemový púder? Je to len ďalšia zbytočnosť, alebo vidíte rozdiel? 
Ak s ním máte skúsenosť budem rada, keď sa podelíte o názor.. :-)


I.časť TU

CONVERSATION

17 komentárov:

  1. Ten pudr na řasy jsem si zrovna dneska pořídila, ještě ho nezkoušela, ale jsem na to hodně zvědavá a po tvé recenzi se na vyzkoušení těším ještě víc ;D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som si ten púder dnes kúpila a musím povedať, že ten rozdiel bol aspoň u mňa fakt obrovský... podľa mňa je to skvelá vec, aj keď som tomu najprv moc neverila :)
    štve ma akurát ten bordel čo po tom ostane :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja mam ten sedy a teraz ho mam treti den a mam len spicky trosku olupane...prve dva dni v pohode

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne práveže essence laky vydržia na nechtoch celkom dlho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Essence Volumizing Lash Powder - výsledek tě překvapil? Vypadáš, jako by se ti každá řasa třepila, vidět to na živo zblízka, to musí být zážitek..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. fiiiiha. Rozdiel je veľmi viditeľný! Bože aké sú dlhé...úplne skvelé, ty nepotrebuješ ani umelé a ohúria :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ved mas krasne riasy aj bez neho :) kupila som si, ale jedine co podla mna dokaze, je spravit neporiadok..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. na fotkách to asi moc vidět nebo nevím , ale určitě mají řasy větší objem :) někdy na večer nebo tak to muže být dobrý
    a laky jsou krásné , škoda že u nás v drogerii tahle kolekce není

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nepřemýšlela jsi nad tím koupit si novou řasenku? která nežmolkuje? nebo to je důsledek toho prášku? šílené!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten pudr ale fakt udělal docela dost, když na tvoje řasy koukám:-) Jen bych teda nechtěla, aby mi částečky spadly do oka:P
    Bohužel laky od Essence i mně vydrží den, maximálně dva a hodně mě to zrovna u jejich laků mrzí, protože maj úžasný barvičky.

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mne laky od essence vydržia cca. 4-5 dní, ale to si na nich dávam aj priesvitný lak. Ten si dávam na všetky laky :D A ten púder chcem aj ja, hrozne moc.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Essence laky mi taky moc nevydrží a stejně jako ty jsem si z téhle kolekce nemohla vybrat, jsou super. Prášek na řasy taky vlastním a nemá to u mě takový efekt jako u tebe, ale výrazné (ač možná slepené nebo se žmolky) řasy se mi hodně líbí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. No ja osobne sa pripajam k nazorom, ze ten prasok riasam na krase nepridava, pride mi to, akoby si na nich akurat pouzila poriadne hustu a zmolkujucu sa riasenku :( Nie som velky fan, som radsej za huste, ale pekne oddelene riasy bez kuskov maskary na nich ;)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Laky jsou naprosto dokonalé, tahle limitka je opravdu povedená.
    O tom "prášku na řasy" jsem uvažovala, ale po zkouknutí několika fotek jsem usoudila, že se na něj vybodnu. Sice funguje, ale připadá mi, že dělá efekt "vyschlé řasenky" a to já nerada... :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ja mám z tejto kolekcie červené gélové líčka a sú skvelé! Naozaj táto kolekcia je nádherná.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ten púder na riasy je úžasný :) Mám ho doma už nejaký čas, používam ho každý deň a skutočne riasam dodáva objem.. len ho treba vedieť použiť.. a tiež správnu špirálu.. už teraz si neviem predstaviť ,čo budem robiť ,keď sa mi minie a nezoženiem už taký .. -.-" ;D

    OdpovedaťOdstrániť