essence Vampire´s Love (I.časť)

Včera som si po skúške "za odmenu" zamierala do dm drogérie s cieľom kúpiť si nový rúž od Rimmel z kolekcie od Kate. Mala som vyhliadnuté dva odtiene, no keď som ich videla v skutočnosti, domov so mnou pocestoval len jeden a to čislo 03... v blízkej dobe teda očakávajte recenziu :-)
...
No, ale čo som to len nezbadala.. novú a pre mňa zatiaľ najkrajšiu kolekciu od essence Vampire´s Love!
Áno, to sú celkom odtiene pre mňa!.. výrazné - tmavé.. červené až fialové! <3
Nevedela som po čom siahnuť skôr. V košíku bolo takmer všetko, no rozum našťastie prebil bezhlavé nadšenie a nakoniec vyselektoval toto .. 
dva laky, dva dlhotrvajúce lesky/rúže na pery, gélovú lícenku a púder na riasy pre zväčšenie objemu.

kolekcia Vampire´s Love

Dlhotrvajúci lesk/rúž na pery (lipstain) - (2,20€ za 8,5ml) je pre mňa asi najväčšou bombou! Okrem toho, že sa používa na pery a dá skvele využiť aj ako lícenka!
Pre ich silnú pigmentáciu a dlhotrvácnosť ich budem nazývať lesko-rúže, ok? :)

Nevedela som sa rozhodnúť pre farbu, a preto som si vzhľadom k nízkej cene zobrala obidva.. 01 Bloody Mary a 02 True Love...vôbec neľutujem, pretože ani teraz by som nevedela, ktorého by som sa vzdala.

Veľmi ma tu prekvapila kvalita výrobku.. mám doma takéto dva podobné výrobky od theBalm, kde ma každý z nich vyšiel asi 15€ a myslím, že ich kvalita je porovnateľná s týmito od essence! :-O
to zabolí...

lipstain - 01 Bloody Mary, 02 True Love
Aplikátor je tu nevyhnutnosťou, pretože pigmentácia je u obidvoch lesko-rúžov celkom silná a to si vyžaduje precízne namaľovanie pier...

01 Bloody Mary
Konzistencia je akoby vodová, no po chvíly na perách celkom zaschne a zostane len krásna matná farba.
Ak pri slove "matná" vznikla otázka či lesko-rúž vysušuje pery.. odpovedám nie! Pery sú veľmi dobre hydratované.

Po namaľovaní a zaschnutí môžete zbytok farby otlačiť na servítok (je to minimum) a potom sa už farba nebude otláčať vôbec.. 
Výdrž je veľmi dlhá, prežila aj jedlo.. Logicky reaguje najviac na vodu a mastné, čiže pri pití stačí byť trošku opatrný, to je všetko. Ale aj keby, strata farby je minimálna
Problémom je skôr.. dať farbu z pier dolu :D

Mínusom môže byť, že po pár hodinách sa môže-nemusí zjaviť (najmä na spodnej pery pri hornom okraji) akási čiara, kde sa farba ako keby zhlukne.
Mne sa to niekedy zjaví, inokedy vôbec.. aj pri výrobkoch od theBalm, aj pri fixke od Maxfactoru a teda aj pri týchto lesko/rúžoch. 
Zatiaľ som ale neprišla nato, čím je to spôsobené, lebo ako vravím niekedy sa to objaví inokedy nie.
Ale zase nie je to nič strašne viditeľné, stačí to akoby nechtom prejsť, stiahnuť a utrieť do kapesníka..

lipstain - 01 Bloody Mary (vľavo), 02 True Love (vpravo)
Balenie je na môj vkus pekné.. páči sa mi farba, nápis.. nemám výhrady.
Minúsom je možno len to, že ak zatvárate balenie narýchlo, tak pri novosti-plnosti sa Vám môže stať tak ako mne, že trochu farby vyjde von.. pozor! inak budete mať fialové alebo ružové prsty a farba ide ozaj ťažšie dolu. 
Pri zatváraní teda trošku opatrnosti nezaškodí.
...
Ak máte radi sýte farby na perách, chcete aby dlho vydržali a chcete ich za luxusne nízku cenu... Tak tieto dva lesko-rúže ;) sú to práve!


Hodnotenie

  • Výrobok splnil očakávanie na (pomer cena/kvalita/veľkosť../ : 8.5/10
  • Textúra :  8/10
  • Pigmentácia : 9/10
  • Dlho trvácnosť : 9/10
  • Balenie : 2.5/5
  • Práca s výrobkom :  3/5
Celkový dojem  :  40/50 (A)


_____________________________________________________
_____________________________________________________


Gélová lícenka (blush gelee) - (3,20€ za 13ml) mala so mnou cestu domov taktiež istú. 
U mňa sa nájdu prevažne púdrové lícenky, krémové a pár tekutých (okrem toho používam ako lícenky všetky rúže..) no gélová má premiéru :-)
...
Konzistenciu by som opísala ako gélovo-vodovú
 Píšu ,,nanes malú bodku gélovej lícenky na lícne kosti a rozotri". Mne sa osobne lepšie pracuje s lícenkou, ak si vytlačím trošku gélu na ruku a potom nanášam na líčka a lícne kosti toľko, koľko uznám za vhodné. 
Inak práca s ňou je veľmi dobrá, ľahko sa na tvári roztiera a pigmentácia je tak akurát nato(slabšia), aby ste si vedeli skorigovať intenzitu farby.

blush gelee - Bloody Mary
Samotná farba je úžasná! Z tej som úplne nadšená...
V balení sa Vám bude zdať tmavá, ale ak ju roztriete na líčkach je z toho zrazu krásna jemná červenkasto-ružová farba <3
...
Píšu o jednej bodke, no mne sa táto bodka na tvári málila a tak som si ešte jednu pridala. Mám rada výraznejšie líčka..

Výzor na tvári je veľmi prirodzený, vyzerá ako skutočná červeň... ako keď Vás vyštípe cez zimu mráz :)

blush gelee - Bloody Mary
Výdrž lícenky je priemerná..ja som v nej aj na hodinku zaspala(a asi pekne pootierala o poštár :D) a myslím, že celkom vydržala.
No čo sa týka celého dňa, určite by som ju mala so sebou v taške, pretože počas dňa bude potrebovať obnovu..

Balenie je umelohmotné a tak celkovo sa mi páči z tejto kolekcie asi najmenej...mohlo byť sklenené ako u lakov ;) ..ale môže byť.
...
Jediným negatívom je, že lícenka sa nanáša prstami. Tým farba logicky zostane na prstoch a ja radím ju ihneď utrieť, pretože tie prsty zostanú ružové..
Mne osobne to ale nejak neprekáža, som zvyknutá u Pout Polish leskov od Sleek, ich pigmentácia je taká slilná, že tie prsty automaticky vždy ihneď utriem do kapesníka a je pokoj..

Ak to zhrniem..s touto gélovou lícenkou som veľmi spokojná! Znovu ďalší produkt, ktorý ma príjemne prekvapil svojou kvalitou vzhľadom k tak nízkej cene.


Hodnotenie

  • Výrobok splnil očakávanie na (pomer cena/kvalita/veľkosť../ : 7/10
  • Textúra :  7/10
  • Pigmentácia : 7/10
  • Dlho trvácnosť : 5.5/10
  • Balenie : 2.5/5
  • Práca s výrobkom :  3.5/5
Celkový dojem  :  32.5/50 (B)

_____________________________________________________
_____________________________________________________


A tu už si môžete pozrieť výrobky v akcii :-)

Gélová lícenka Bloody Mary + lesko/rúž(lipstain) 01 Bloody Mary
blush gelee - Bloody Mary + lipstain - 01 Bloody Mary

Gélová lícenka Bloody Mary + lipstain 02 True Love
blush gelee - Bloody Mary + lipstain - 02 True Love
Tu môžte vidieť ako farba držala na ruke aj po tom, ako som ju drhla tampónom s micerálnou vodou..  


Lakom a "magickému" púdru na riasy (no tom som vážne zvedavá :D) sa budem venovať onedlho v ďalšom príspevku.

nail polish - 02 Into The Dark (vľavo), 03 True Love (vpravo)

volumizing lash powder - 01 eye need you
Určite sa zbehnite na túto vydarenú kolekciu pozrieť! 
Nájdete tu ešte napríklad paletku očných tieňov, toaletnú vodu, ďalšie farby lakov na nechty a rozžiarujúci púder na tvár a dekolt.

(leták) kolekcia Vampire´s Love

Vlastníte už nejaký výrobok z tejto kolekcie?
Aký máte na ňu názor?
( pozitívne, neutrálne, negatívne.. všetky treba! :-)



II. časť TU

CONVERSATION

23 komentárov:

  1. Velmi dobre si to spracovala! V rozhodovani mi pomohli hlavne fotky kde mas licenku a lesky na tvari. A viem ze ich strasne chcem!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. přečetla jsem celou recenzi jedním dechem už o téhle kolekci psala jedna blogerka , zaujala mě ale škoda že u nás se sehnat nedá
    těším se až vyzkoušíš ten pudr :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já tu kolekci miluji a napsala jsi na ní nádherný článek! Tvé recenze mám snad ze všech nejraději a ty odstíny Ti vážně hrozně moc sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vúhú! Dúfam, že u nás v DM-ku bude tiež! Už dávno si na túto kolekciu brúsim zuby! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já doufám, že taky něco ulovím, vypadá vážně pěkně!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja sa musím ísť nabudúci týždeň pozrieť, či prišla táto kolekcia do nášho DM-ka. Veľmi veľmi chcem ten prášok na riasy a ten púder. No nepohrdla by som ničím. Aj keď tie lesko-rúže by boli na mňa asi tmavé :D Ale našla by som pre nich využitie.

    Ináč teším sa na ďalšie recenzie

    OdpovedaťOdstrániť
  7. no tak ten fialový leskorúž je úplne paráádny!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aj mňa táto kolekcia zaujala. Nevedela som sa rozhodnúť čo skorej brať, najradšej všetko.. :) Nakoniec som si zobrala tiež obidva lesko-rúže /taktiež som ich skúšala na ruke, zostalo mi to tam dovečera../ + dva laky na nechty (03 True Love, 01 Gold old Buffy).

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vidím ,že zďaleka nie som sama, ktorá tejto kolekcii neodolá ;) táto sa im vydarila však!
    Ďakujem za všetky komentáre..každý jeden ma vždy tak poteší, ani neviete..
    Budem rada, ak aj neskôr po kúpení-používaní výrobkov..sem napíšete ako Vám vyhovovali resp. nevyhovovali :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. a ja cakam, citam, ze sa dozviem o tom pudri a ze nabuduce:DD

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Včera som ho skúšala, nafotila.. chcem k tomu dať aj laky takže myslím, že príspevok bude zajtra prinajhoršom pozajtra :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. jé, moc děkuji za tuhle skvělou recenzi, bohužel k nám se tato kolekce nedostla a možná ani nedostane,ale strašně se mi líbí a moc by mě zajímala, ty lesky jsou nádherné, určitě bych chtěla oba dva a tvářenka mě také moc zaujala :D!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Konečně užitečná recenze... ;) Jestli se chystáš koupit i voňavku, mohla bys jí popsat? x) Nechci kupovat zajíce v pytli, když nedělaj testery... xD

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Anonymný - Toaletnú vodu sa bohužial nechystám kupovať.. s tymi testermi..bordel.. ani u nás neboli, myslím že v tomto robia drogérie veľkú chybu..radšej by mohli jeden výrobok obetovať ako tester, ale zato 10 predať..

    OdpovedaťOdstrániť
  15. krásný make-up, hlavně ty rty jsou moc krásné! vampírské barvy na rty ti teda sedí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tak po tie lesko-rúže si idem hneď zajtra ! :) Sú nádherné, aj keď myslím že pre mňa bude iba ten červený, keďže červenú na perách milujem ♥ No a k tej lícenke, tak toto so mnou poputuje domov určite tiež O:-)
    Mám len jednu otázočku. Na začiatku si spomínala rúže od Rimmelu z kolekcie od Kate Moss, mám záujem presne o ten istý odtieň, čiže o True Nude (nezaškodí byť niekedy za nenápadnú), takže je fakticky pekný ?
    BTW:(prepáč,viem že to je ďalšia /polo/otázka :D) Vieš ty ako si neskutočne krásna žena ? :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  17. kúpila som si dnes leskorúž True Love a som nadmieru spokojná:)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. stranecka - ďakujem :)

    Ivica - Myslím, že nebudeš lutovať! Za tu cenu sú to ozaj podarené výrobky.. budem rada ak potom napíšeš svoj názor.
    Ten nude rúž od rimmelu je podla mna veľmi pekný - nieje príliš "biely"..má v sebe namiešanú béžovú, broskyňovú a ružovú, všetko v takých tlmených tónoch aby sa farba čo najviac zhodovala s prirodzenou farbu pier..taká univerzálna nude by som povedala, veľa dievčatám bude sedieť. Určite sa skoč naň pozrieť.. Tento týždeň sa mi snáď podarí urobiť recenziu.
    ..a ďakujem za kompliment :)

    Kikes - Super! Som rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. tou barvou na rty jsem nadšená, takže souhlasím, opravdu poměr cena X výkon super:-)
    taky jsem si chtěla vzít obě, ale omylem jsem místo jedné červené vzala dvě fialové, ale co už, myslim, ze se mi neztratí:-).

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Farba na líčka - to je láska ! <3

    OdpovedaťOdstrániť