Sleek Face Contour Kit Light (rozjasňujúci+kontúrovací púder)



Sleek Face Contour Kit ( 9.95€ za 14g) je veľmi vydarená a najmä praktická kombinácia rozjasňovača a kontúrovacieho púdru v jednom.
...


Opäť klasické elegantné čierne balenie, ktoré nájdete aj u paletiek na oči či líceniek.
Nechýba ani zrkadielko, ktoré ocením vždy!
..inak si to u Sleek už ani neviem predstaviť.


Farbu kontúrovacej časti by som opísala ako tmavšie kapučíno s podtónom do oranžova (veľmi jemným!). Je úplne matná, bez akéhokoľvek lesku, a preto je na kontúrovanie úžasná! 
Výsledok je maximálne prirodzený.
Pigmentácia - dobrá.. farba sa na tvári veľmi dobre koriguje.


Rozjasňujúca časť sa taktiež veľmi vydarila a mňa milo prekvapila! 
Dokonca by som povedala, že svojím výrazným leskom má celkom blízko k mojemu najmilovanejšiu výrobku od theBalm Mary-Lou..
Farbu by som v paletke opísala ako strieborno-bielu s veľmi jemným nádychom do broskyňova? Po nanesení na tvár, by som ale zostala len u strieborno-bielej :-)
Trblietky sú jemnučké, preto je výsledok ozaj krásny. 
Pigmentácia skvelá, silnejšia ako u matnej časti a s výdržou počítajte takmer celý deň.



Púder je neparfumovaný a textúra príjemná.. žiadne výhrady.


Ako paletku používam ja?

Kontúrovací púder používam na miesta, ktoré chcem zúžiť - začnem pod lícnou kosťou, potiahem cez spánky až na čelo k vlasom...taktiež na okraje sánky a tým sa vytvorí akoby pomyselné číslo "3", vďaka ktorému si to môžte ľahko zapamätať. 
Púder používam aj na oči a to na vykreslenie očnej klenby a pod oči pozdĺž mihalníc. 

Týchto pár ťahov jednou farbou urobí divy a najmä vyzerá veľmi prirodzene.


Rozjasňujúci púder používam naopak na miesta, ktoré chcem zvýrazniť -  na a nad lícne kosti, pod obočie, do vnútorného kútika oka, na koreň nosa a do stredu pozdĺž hornej pery.

Dúfam, že som to vysvetlila aspoň trošku zrozumiteľne, ak nie pýtajte sa :-)


Po tomto už toho tvár naozaj veľa nepotrebuje...
Na fotke som použila už len makeup(Bourjois Healthy Mix 51 Light Vanilla), riasenku(Maybelline The Colossal Volum´ Express Cat Eyes) a ružový lesk, ktorý som použila na pery aj líčka(Benefit).

 Pre veľké využitie nosím túto "paletku" v kabelke stále so sebou! 


Hodnotenie

  • Výrobok splnil očakávanie na : 8.5/10
  • Textúra :  7/10
  • Pigmentácia-Lesk : 8/10
  • Dlho trvácnosť : 7.5/10
  • Balenie : 3.5/5
  • Práca s výrobkom :  3.5/5
Celkový dojem  :  38/50 (B+)


Kúpila by som tento výrobok znovu? - ÁNO! Ďaľší výrobok, ktorý sa stane stálicou v mojej maliarskej výbave :-)
Odporučila by som tento výrobok kamarátke? - Určite áno! A nie len nej :D..ale Vám všetkým!
 ...

Dekoratívnu kozmetiku Sleek nakupujem pravidelne zo stránky www.sleekmakeup.com .

CONVERSATION

9 komentárov:

  1. Ja se priznam, ze jsem na konturovani i highlight lina, co se tyce kazdodenniho malovani. Ale kdyz uz se k tomu dokopu, tak na contouring NYC sunny bronzer a na highlight benefit high beam. Ale uz dlouho premyslim nad paletkou kde by to bylo vse pohromade, takze dekuju za tip. Mela jsem vyhlidnutou nejakou trojpaletku z NARS, ale tohle je sakra levnejsi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je jedno, co máš na obličeji! Jsi krásná jako obrázek @)->--

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá to super!tiež si zvýrazňujem lícne kosti,ale len bronzerom..no akurát včera som si objednala rozjasňovač na lícne kosti od elf tak uvidím čo to bude za zázrak :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ty jsi tak nádherná, nemůžu se na tu poslední fotku vynadívat, tohle přirozené líčení fakt dokonale podtrhlo tvoji přirozenou krásu a co se týče tohto výrobku, už dlouho se po něčem podobném koukám, nemám totiž úplně matný bronzer na konturování a něco by se mi šiklo....:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vypadá to úžasně a přirozeně , už samotný obal by mě přitahoval si tenhle výrobek koupit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ejha, euro voci dolaru posilnilo, asi spravím nákup :)vyzerá fakt dobrea a ty tiež, prirodzené, jemné líčenie, tlieskam, môžeš byť príkladom v líčení! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, co vim, tak sleek uz se da koupit i u nas v CR na jednom eshopu.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. fuha. mne sa tá tmavšia časť zdá dosť do oranžova.. ale aj tak zvažujem nákup:) používaš to ešte?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Má oranžovší podtón, to je pravda, no veľmi jemný.. bronzery u nás v drogériách sú omnoho oranžovejšie.
    Používam, no pomenej.. objavila som totiž perfektný bronzer/púder na kontúry od TheBalm - Bahama Mama a ten tak skoro z ruky nedám ;-) Je ťažké ho nepoužívať a striedať s inými "konkurentmi"..Bahama Mama určite odporúčam!
    @Katka

    OdpovedaťOdstrániť