Rimmel Vinyl Max Legend 101 (lesk na pery)

Rimmel Vinyl Max (Legend 101)
Rimmel Vinyl Max (5€ za 8ml) prekvapuje svojím veľkým aplikátorom a sľubuje hladšie a plnšie pery!
...


Aplikátor je neuveriteľný... ten som si zaľúbila ihneď.
Veľký, áno. Pery s ním namaľujete celé na jeden krát. 
Ale to najlepšie.. ta jemnosť! Ako keby ste si po perách prechádzali tým najjemnejším plyšom


Aplikátor je naozaj MAXi.. pre bližšiu predstavu som ho porovnala s priemernou veľkosťou u iných leskov.

Rimmel Vinyl Max

Farba Legend..Uf! 
Kombinácia broskyňovo-ružovej so zlatými trblietkami je naozaj krásna.

Lesk je na perách trošku výraznejší, ako som zvyknutá.. Výraznejší ako na fotke. 
Veľmi často vidím v leskoch strieborné trblietky a na perách to potom vyzerá veľmi..veľmi neprirodzene. Vravím tomu "zmrznutá pusa" :-) 
V mojej zbierke sa nachádzajú skôr čisté sfarbené lesky, alebo len s ozaj jemnými trblietkami. 
A keďže som videla, že tu sú naopak trblietky zlaté a tá kombinácia taká neodolateľná, už bol v košíku. Zmrznutá pusa tu vďaka zlátku nehrozí, no ajtak si na takýto výraznejší efekt zvykám.. 

Myslím, že "maxi shine" tento lesk dokonalo vystihuje :)

Takže, ak máte takýto druh leskov radi.. niet o čom rozmýšlať, pretože je veľmi dobrý.

Rimmel Vinyl MAX Legend 101 (v tieni)

Rimmel Vinyl MAX Legend 101 (na slnku)

"Lesk obsahuje kyselinu hyaluronovú pre plnšie a hladšie pery."

Áno, pery boli po nanesení tohoto lesku o niečo hladšie ako som zvyknutá u iných leskov, ale zase nejaký obrovský rozdiel to nie je.
A plnšie? No, boli.. Ale popravde neviem či kvôli tomu výraznému lesku, alebo kvôli tej kyseline hyalurónovej... hm. V podstate aj teraz keď ich obzerám v zrkadle sú o máličko plnšie. Ale určite to nie je nejak veľmi viditeľné... možno som si to vsugerovala ;-D

Textúra je príjemná, taká.. hustejšia. Pery sú skvelo hydratované.


Lesk je lesk, takže na bozkávanie a pitie to nie je :) No trblietky prekvapili a držali aj keď som si pery poutierala kapesníkom..


Čo chcem u tohto lesku vyzdvihnúť je vôňa, ktorú zbožňujem. Poznám ju, neviem sa jej nasýtiť.. vôbec to nie je ovocná vôňa, ani sladká.. je to vôňa čistoty!
Vonia ako detský krém
Niekedy si ho len tak otvorím a privoniam ;-)

..a nakoniec balenie.
To ma neohúrilo, ani nesklamalo. Povedala by som klasika, ktorou sa nedá nič pokaziť. Páči sa mi napríklad písmo akým je napísaný názov.

Lesk ma ničím nesklamal, takže za tu cenu odporúčam ;-)
Akurát v obchode ma prekvapil malý výber..svojho favorita si musíte vybrať z pomedzi 5-tich farieb. 


Hodnotenie

  • Výrobok splnil očakávanie na : 7/10
  • Textúra : 6.5/10
  • Krytie-Pigmentácia-Lesk : 8/10
  • Dlho trvácnosť : 5/10
  • Balenie : 2.5/5
  • Práca s výrobkom-Aplikátor :  4.5/5
Celkový dojem  :  33.5/50  (B)



Kúpila by som tento výrobok znovu? - Áno, obľúbila som si veľký aplikátor a vôňu. Rozmýšľam ešte nad výraznejším ružovým odtieňom 301 Addictive.

Odporučila by som tento výrobok kamarátke? - Áno. Najmä ak má rada výrazné lesky.

CONVERSATION

16 komentárov:

  1. na fotkách teda vypadá skvěle, asi ho půjdu vyzkoušet :)
    Fashion&Chocolate

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mam raci rtenky nez lesky, ale tenhle vypada na puse nadherne:)

    www.dressandheels.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a nemam rada ani ruze ani lesky, ale vyzera pekne :)

    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Cajova, nehnevaj sa na mna prosim ta- ale plyš s makkym i ?! Fakt nechcem kritizovat, sorry- ale take hrubky ma vzdy dostanu- lebo si to precita dajme tomu 50 ludi, a potom jasne ze slovo s chybou sa im vpije do pamate...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny je teda ..ale ja lesky nepoužívam vôbec len občas nejaký jemný rúž ...ale to nevadí ...článok super ...možno ho kúpim najbližšie mamke na na rodky alebo čo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už jsem na něj koukala, ale přijdou mi všechny barvy moc hustý a pigmentovaný. Já raději u lesků jen průhledný..:) jsem rtěnkový člověk..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super, díky za skvělou recenzi. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Přemýšlela jsem nad ním, moc se mi líbil, ale nemám Rimmel moc ráda a 140Kč za něj mi přišlo moc, zkusím počkat jestli ho někde nedají do akce :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. FENDI FoxeyLady - ďakujem :-D
    Elle ღ - Oplatí sa :)
    Martina - Chybička se vloudila.. ďakujem za upozornenie :-)
    Lucy - Niet začo, snáď teda pomohla.
    viennettka - Vidíš, ja mám zase u rimmel veľa obľúbených výrobkov ;) v dm sa určite vyskytne nejaká zlava, najmä v tých poukážkach.
    Martina Golightly, Kate, Alica, Ivuš - Priznám sa, že tiež som viac na rúže.. ;) v najbližšej dobe im bude venovaných hneď niekoľko recenzií.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Docela dost jsi mě nalákala, ale já na lesky moc nejsem, musím ho dojít otestovat do drogérie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mám z neho niekoľko odtieňov, je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. som rimmel agentka, a dostala som ho na testovanie, a hned som ho posunula dalej, jemne palenie na zvacsenie objemu pier, nie je nic pre mna, aplikátor so "zasobníkom" na vacsie mnozstvo lesku mi príde príliš tvrdy...klasicky vinyl gloss mi pride lepsi, jednoznačne

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Stacey - super! ..ešte by mohli u nás rozšíriť výber farieb ;-)

    Sevillas - Dobre, že si napísala svoju skúsenosť, pretože napríklad ja necítim po nanesení lesku vôbec nič..a bolo mi to aj zvláštne, pretože dovtedy ma vždy tie "zväčšováky" na perách štipkali-brneli.. Takže opäť..každá reagujeme inak :)
    Ja zase ten aplikátor milujem, úplne moc..ale pozriem sa aj na ten starší lesk, ďakujem za typ.

    OdpovedaťOdstrániť