Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint 08 Nice´n Nude

Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint 08 Nice´n Nude

Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint (10€) - rúž vo forme fixky, tentokrát v odtieni Nice´n Nude. 

Zhrniem hlavné pozitíva :
- farba je dlhotrvácna - prežije pitie, jedenie, bozkávanie niekoľko hodín bez straty farby
- veľmi dobre pery hydratuje!
- vôbec necítite, že máte na perách nejaký rúž
- voní po sladkom ovocí

Detailnú recenziu na tento výrobok nájdete TU .


Ako som písala, od odtieňu 06  Royal Plum som očakávala trošku jemnejšiu farbu s nádychom do fialova. V určitých okamžikoch sa mi tak aj začala javiť, no po niekoľkých dňoch...najmä z postrehov ľudí naokolo môžem urobiť záver - na mojich perách je ostro červená. Mne osobne to nevadí, pretože mám veľmi rada aj túto farbu, ale väčšina z Vás môže byť sklamaná... 
Preto znovu upozorňujem, pri tomto rúži/fixke je ten správny čas vyskúšať v drogérii tester na pery...tak tak.



Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint 08 Nice´n Nude


S výrobkom som bola spokojná a tak mi nedalo nedopriať si ho ešte v jednej farbe. Rozmýšľala som nad 08 Nice´n Nude a 05 Marshmallow. Výber bol ozaj ťažký a každú chvíľu som ich mala v košíku obidve. Tester v našej malej drogérii opäť nebol k dispozícii (vraj ich kradnú...), takže juhuu....znovu naslepo.
Tentokrát som túžila po jemnom odtieni, a preto to nakoniec vyhral Nice´n Nude. Zlákal ma najmä názov, pretože už mám akosi vsugerované, že čo je "Nude" je prirodzené, jemné, bledé...
Pri tejto farbe je to ale trošku zavádzajúce, pretože je tmavšia ako som očakávala.


farba 08  Nice´n Nude na internete

08 Nice´n Nude na ruke (na perách sa farba nerozpíja ako na ruke!)
Na prvej fotke som sa snažila na pery naniesť čo najjemnejšiu vrstvu, aby som dosiahla prirodzený vzhľad. Opísala by som ju ako tlmenú broskyňovo-ružovo-krémovú. Javí sa aj trošku do červena, ozaj ťažko opísateľná farba :P...

V skutočnosti však bola farba o niečo tmavšia ako na fotke..

 08 Nice´n Nude na perách ( 1 vrstva,  farba bola v skutočnosti o niečo tmavšia)
Po nanesení 2 a viac vrstiev sa začala objavovať červená.. ak teda túžite po klasickej "nude", tento odtieň pre Vás neodporúčam. Ale na druhej strane, sa dá tiež definovať ako prirodzená farba pier, len niekoľkonásobne tmavšia. Výber je už len na Vás :-)

 08 Nice´n Nude na perách ( 2-3 vrstvy)
Až po nákupe som začala viac pátrať po tomto výrobku aj na iných stránkach a dočítala som sa, že ak túžite po jemných farbách treba siahnuť po odtieňoch 03, 04, 05 a ak po výraznejších tak 06, 08, 09.

A viete čo.. vrátim sa ešte po tu 05 Marshmallow ;-)

Proste je ta fixka dobrá!

CONVERSATION

18 komentárov:

  1. Rúže nepoužívam celkovo takže som skorej na lesky aj to nie často ale vyzerá zaujímavo

    zmenila som URL adresu svojho blogu
    budem rada ak ma budeš aj naďalej sledovať
    Alica
    http://alicaletko.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvoje recenzie sú poklad!! Aj ja som si ju inak predstavovala, asi si kúpim tu 05 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ach, dakujem za recenziu už viem že si ju kúpim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. uz som o nej viac citala, musim vyskusat !

    lesimple.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. podľa mňa sú všetky odtiene príliš do červena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skúšala som jednu v drogérii a vydržala mi potom dosť dlho, aj keď som na perách mala pozostatky balzamu. keď budú peniaze, určite si jednu na základe tvojich recenzií kúpim! inak by som o niečom takom ani nevedela, nemám totiž televízor a ženské časopisy nečítam.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tánička - Ta Marshmallow sa mi do červena nezdala.. keď ju kúpim, bude recenzia :-)

    hisham - Pre mňa je to skvelý výrobok, najmä kvôli tej dlhotrvácnosti a hydratácii. A inak, telka a časopisy sú v tomto dosť pozadu, treba sledovať internet ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pery mas neskutočné! fixa je skvelá :D
    odkedy som ju objavila, iné rúže už nenosím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Čajová: veď vidíš, že sledujem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vypadá skvěle a mám moc ráda barvičky na rty, takže tento fix musím též vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Asi prozkoumám ty světlejší. Na mně všechny syté růžové ještě víc zrůžoví, ale ty světlé by mohly být fajn. Mám podobný výrobek od NYC, ale neřekla bych, že hydratuje, a výdrž je spíš (pod)průměrná. Co mě ale štve na značce Max Factor je její cenová politika v ČR - většinou stejné výrobky jako americká CoverGirl (je to stejná firma), ale xkrát dražší. A ne, ani dovoz a/nebo DPH ten rozdíl neospravedlní.
    Jo a tvůj blog se mi moc líbí, přečetla jsem všechny články dozadu a znovu našla cestu ke kosmetice Sleek. Už mám na cestě celou středomořskou kolekci, ta tvoje fotka focená babičkou, kde jsi měla to parádní triko a právě tenhle makeup, mě prostě dostala. Takže děkuju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. mne sa praveze tento odtien nude paci, asi si ju kupim :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj :) Tvoje recenzie ÚPLNE milujem ! Presne túto vecičku v rovnakom odtieni používam aj ja. Po prečítaní tvojej recenzie s odtieňom Royal Plum som si povedala, že toto v mojej kabelke nesmie nikdy chýbať. Ta ako som v tom našom DM-ku skúšala všetky testery na rukách, zdali sa mi takmer rovnaké, preto som dala na tvoju radu a skúsila ho rovno na perách. Tiež som sa veľmi rozhodovala medzi týmto a Marshmallow, ale keďže nie som na príliš odvážne farby /vyzerá to na mne proste blbo :(/ tak som kúpila toto. A zamilovala som si to, aj keď som čakala jemnejšiu farbu.
    Moje srdce takisto zahorelo láskou s rúžu Ultimate Colour od Catrice cosmetics. Neviem či poznáš túto značku, ja som ju objavila len pred pár dňami.
    Píš ďalej, si skvelá a krásna a všetky kozmetické prípravky, na ktoré píšeš recenzie som odskúšala aj ja a môžem ich iba chváliť ;)
    Ivka

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Yarisse - S tými cenami máš pravdu... Táto fixa ale vážne nevysušuje..ja som veľmi dobrý testovací element pre hydratáciu pier, pretože mne schnú pery aj po labele a kopec balzamoch, ktoré iným pery hydratujú :-) Takže ak ich nemám po tom výrobku suché, je to výhra :)
    Jeee ďakujem, to ma strašne teší! Myslím, že so Sleek budeš spokojná, s tou kolekciou sa líčim takmer každý deň, úplne parádne vystihli farby a o balzame a lícenke ani nehovorím ;-) Ak si zmyslíš, tak napíš ako si s ňou spokojná.

    Anonymný(Ivka) - Ďakujem!!! :) Takéto komentáre ma nesmierne potešia, nakopnú a najmä viem, že nie sú zbytočné ale plnia svoj účel :-)
    Catrice poznám, už som stihla pomíňať na lesk, púder a laky..a lesk je veľmi dobrý, žeby skúsim aj rúž? Veľmi sa mi totiž páčili odtiene!
    Teší ma, že si fixkou spokojná!
    Som rada keď napíšu aj ďalšie žienky pod príspevok svoje skúsenosti...ta recenzia je potom čím ďalej, tým viac ucelenejšia! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Baby ja som si dnes kúpila ten odtieň 8 Nude, no zdá sa mi nejaký tmavý aj po jednej vrstve. No čo som pozerala na ostatné odtiene, tak tento bol z nich taký "najprirodzenejší".myslíte, že keď si dám na neho lesk, bude svetlejší ale vydrží tiež tak dlho?

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ako to dopadlo s tou marshmallow? tiež som sa pri nude sekla, hľadám niečo svetlejšie, ale nie do ružova (skôr do hneda), tak som zvedavá:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. no dobre, tak som ju kúpila, nič moc teda - tiež červená, možno trošku menej ako nude, ale teda vyhodené peniaze...:(

    OdpovedaťOdstrániť