Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint 06 Royal Plum

Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint 06 Royal Plum

Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint (10€)  je rúž vo forme fixky. Bežné rúže obsahujú pigmenty, ktoré pery len prekryjú, ale táto novinka z rady Lipfinity využíva farbu na báze vody, ktorá sa vpíja do vrchnej vrstvy pier. 
Vďaka tomu je farba sýta, matná, dlhotrvácna a úplne ľahká.... naozaj ju na perách necítite.


Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint 06 Royal Plum

Rúž má naozaj tvar fixky, akú nájdeme na písacom stole  :-D 

Špičkou si obkreslíte tvar pier a plochou bočnou stranou pery vyfarbíte.
Nanášajte ho na čisté, suché pery (žiadny balzám) vtedy bude farba intenzívna a bude skvelo držať.

Vôbec sa nemusíte obávať suchých pier, pretože skvelo HYDRATUJE.

Pracuje sa mi s ním trošku horšie.. špička sem tam maluje slabšie a potom zase silnejšie a zase slabšie.. čiže to obkreslovanie pier trvalo asi najdlhšie. S bočnou plochou stranou nebol žiadny problém, na perách zanechávala len sýtu farbu. 

Aplikácia preto trvá trošku dlhšie ako s bežným rúžom, pretože ťahy sú precíznejšie a nefunguje tak, že si farbu rozmažeme otieraním pier o seba. Pery musíte precízne vymaľovať.
Intenzitu farby si korigujete, podľa vrstiev.
Farba je naozaj uuuplne ľahučká, vôbec necítite že máte na perách nejaký rúž, z tohoto som bola ozaj nadšená!

Na perách vydrží veľmi dlho... 
Testovala som ho : od piatej podvečer do druhej ráno - pila som, jedla som, bozkávala som sa.. a absolútne som nemyslela na rúž, nedávala som pozor ako inokedy, lebo som ho proste necítila - zabudla som naň :-D
Po príchode domov som zostala milo prekvapená. 
Zotretá (vyblednutá) bola len časť tesne okolo vnútornej strany pier - dookola, inak rúž skvelo držal!

Reaguje na vodu a mastnotu..
Keď pijete, farba sa na perách v styku s vodou trošku rozpije a potom znovu zaschne..čo ale ani nepostrehnete na intenzite farby!
 ...až po niekoľkých hodinách samozrejme.

Taktiež znížite dlhotrvácnosť nanesením lesku. Farba bude na perách stále vlhká a rýchlejšie sa bude strácať. Ak si budete dofarbovať pery môže sa stať, že špička rúžu(fixky) do seba nasaje mastnotu z lesku a prestane maľovať. 
Ničoho sa neľakajte, stačí ju vraj dať pod vodu a mala by sa.. obnoviť :-)

Čo sa týka obalu, nie je zlý ale veľmi ma neoslovil. Taký typický Max Factor...


Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint 06 Royal Plum

Odtieň 06 Royal Plum na internete

Odtieň 06 Royal Plum v skutočnosti...

farba na obale - farba na ruke = sú takmer rovnaké
farba na internete - farba na obale = sa vôbec nezhodujú
farba na ruke - farba na perách = sa veľmi nezhodujú
ehm
...
trošku chaos, však :-D

A tu môžte vidieť farbu Royal Plum na mojich perách....
Je pravda, že rúž vyzerá na každej z nás trochu inak. Jednoducho, každej z nás inak farba na perách zoxiduje..prečo je to tak neviem, ale asi to pôjdem niekde naštudovať :P
Pri klasickom rúži, ten rozdiel nie je veľmi viditeľný.. tu však môžete vidieť, že na mojich perách je takmer úplne červený a po fialovej ani chýru ani slychu.


Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint 06 Royal Plum

Červená.. 
Pýtala som sa aj naokolo, či to tak nevidím iba ja, či sa nefotím pri špatnom svetle....ale odpoveď bola - je červený
Kvôli tomuto mu strhnem body za celkový dojem...

Chcem ale zdôrazniť, že na Vašich perách môže farba vyzerať inak! Možno bude taký fialový, aký som si želala :-)

Pri tomto výrobku, odporúčam vyskúšať tester rovno na pery!

Ja chcem určite ešte jeden, pretože som s ním spokojná. Beriem si ho na najbližší festival a o pery je postarané! :-)
Ešte len dobre vybrať farbu... 


Za hodinku sme utekali na poštu kde vznikli fotky k príspevku ausgezeichnet .
Tu už rúž javil nádych do fialova.. 
hmmm :-D



Hodnotenie

  • Výrobok splnil očakávanie na : 7/10
  • Textúra :  8/10
  • Pigmentácia : 7/10
  • Dlho trvácnosť : 9.5/10
  • Balenie : 2.5/5
  • Práca s výrobkom :  3/5
Celkový dojem  :  37/50 (B+)


Kúpila by som tento výrobok znovu? - Áno!  Rozhodujem sa medzi dvomi farbami, ale ako som písala, treba ho poriadne vyskúšať v obchode.
Odporučila by som tento výrobok kamarátke? - Áno.. myslím, že je to vydarená novinka.


CONVERSATION

29 komentárov:

  1. hehe diky za recenziu, presne ma zaujimalo ci nevysusuje

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám ji taky, 03 - pink princess, na rtech vypadá jako světlejší červaná, když dám víc, tak rudá:) a strašně jsem si ji oblíbila, chystám se koupit si další. Dost mě zajímá, jak bude vypadat nude nebo marshmallow:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. já jsem nad ní přemýšlela , vypadá dost dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem za recenziu, stále zvažujem, či ju kúpiť alebo nie.. ani pri bozkávaní nezanecháva stopy na partnerovi? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá skvěle. Mám na ní spadeno, ale stále se bojím těch barev :-(
    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. suzinqa - Toho som sa bála aj ja..ale absolútne neysušuje! A to mám pery dosť náchylné, suché aj po balzame :-)

    Azazela - Presne nad tými dvomi uvažujem aj ja! :-)

    dolcezuzka - Po tom ako sa namaluješ, pery dobre pootlacaj do kapesnika, az kym vobec nebudu farbit.. nemusis sa bat, pretoze farba na perach stale krasne drzi :-) ..a potom vydrži aj bozkávanie, ale s mierou! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Shaki - Ved to..sú trošku nevyspytateľné. Ale myslím si, že nič sa nedá pokaziť odtieňom 08 nice n nude :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vyzerá super :) kebyže by som si bola istá, že by som to používala tak si ju kúpim :) ale takto nie.. každopádne vyzerá super a aj hodnotenie sa mi páči

    OdpovedaťOdstrániť
  9. chtěla jsem si ji dnes koupit, hlavně kvůli fialovému odstínu. Docela se děsím taky toho, že se bude vpíjet i mimo rty, do kůže kolem

    OdpovedaťOdstrániť
  10. MissTaken - Nie nerozpíja sa okolo, toho sa báť nemusíš (nevyzerá to tak ako na ruke). Koža na perách reaguje celkom inak :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Máš najkrajší tvar pier.

    Ďakujem za Tvoje kvalitné a inšpiračné recenzie kozmetiky - pre mňa "neznajboha" v tomto prostredí, ako stvorené. :) (Minerva)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. zvažuju odstín nude...tedy ehm...už sem se pro ni rozhodla! a máš krásné rty...ale ještě krásnější bílé zuby (wow!)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Toto potrebuju! Diki za perfektni recenzi!!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. tiež zamilovaný u mňa a tie tvoje pery!nemajú konkurencie
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. To vypadá dobře,budu si muset něco takové pořídit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. tak to je výborná recenze, děkuji!pořád jsem měla pocit, že tyhle fixy musí vysušovat,když jsem zkoušela barvu na ruku,ale jak vidím,nebude to pravda a v tom případě mě to velmi láká nějaký vyzkoušet!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Super, určite vyskúšam! :)

    http://angienikollfashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. tu jsem si i zkoušela, protože hned jak jsem jí viděla, chtěla jsem jí. Bohužel mi žádná barva nesedla, ale dobře je, že tobě sedí :) jestli chceš koukni na můj blog:
    http://settleaccounts.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Uvažuju stále jestli koupit:) ale je to hrozné lákadlo.)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Dnes som sa rozhodla a kúpila si aj odtieň 08 nude. Takže bude recenzia ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Si anjel, presne na túto recenziu som čakala, zajtra bežím do obchodu kúpiť ho :D

    OdpovedaťOdstrániť
  22. jeej.. dobre vediet! Ja sa v kozmetike vobec nevyznam.. takze mi taketo recenzie naozaj pomozu .. :) ozaj ,mas nejake skusenosti aj s ruzmi od clinique..? tiez su v takychto tubickach..( alebo ako to nazvat :)) )

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Sylvia von der Haupt - Viem, ktoré myslíš..vyzerajú zasa ako ceruzky alebo také niečo :-) Nemala som ich, ale chvalili si ich vizazistky vo videach..clinique mam celkovo rada, nesklamal ma zatial ziadny vyrobok, takze myslim ze ak na ne pokukujes kupa je na mieste ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. ja som si kúpila dnes odtien 4 Berry Burs čo má byt doružova a je to úplne červená, nechápem, a raz som sa najedla a mám ho dolu ostali len kontúry a vyzeralo to hrozne

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Anonymný - oo to je mi lúto :-/ sú do červena, to je klamlivé môžem potvrdiť.
    Mne ale vydržala na perách aj po jedle, je síce pravda, že si už nejako podvedome dávam pozor, ale táto fixka mala oveľa väčšiu výdrž ako rúže z drogérie..
    Som rada za tvoj názor, pretože nie vždy všetko každému vyhovuje..
    Jeden výrobok zbožňuje, iný ho zatracuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. jak to děláš, že máš tak nádherné zuby?:D:)) blbá otázka, ale fakt mě to zajímá;)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Ďakujem :-)
    Čo sa týka zubov mám predkus ako hrom :-)) a čo sa týka hygieny, tak to používam pasty elmex(proti kazu), sensodyne(bieliacu)..ústnu vodu elmex..raz za čas použijem elmex zubný gel proti kazu a na spevnenie skloviny..a nedám dopustiť na kefku curaprox ultra soft.
    To je asi všetko, možno ťa niečo inšpiruje :-)
    @Anonymný

    OdpovedaťOdstrániť