theBalm Mary-Lou Manizer aka "The Luminizer" (rozjasňujúci púder)


theBalm Mary-Lou Manizer (21€ za 8.5g) je jeden z najúžasnejších výrobkov vôbec, aké som kedy mala v mojej "maliarskej" výbave. 

Rozjasňovač v odtieni šampanského.. v ňom zlaté trblietky = lichotiaci všetkým odtieňom pleti...
Perfektne odráža svetlo, čím pleť pôsobí zdravšie, jemnejšie a mladšie.


Môžte s ním dodať tvári jemný lesk, alebo sa s ním premeniť na žiarivú bohyňu ;-)

Textúra je tak mäkká! Jemná až krémová... Budete sa jej chcieť stále dotýkať, tak ako ja..

Púder neobsahuje olej, parabény ani talc (mastek, mastenec..poznám pod názvom talc, takže ak viete, ako presnejšie preložiť, sem s tým :-) ! 


Pigmentácia je veľmi silná. Na štetec stačí naniesť naozaj málo, tu platí - opatrne! Jeho životnosť je dlháááá. Aj v balení aj na tvári :-)
Vydrží po celý deň, bez debat.


Okrem toho, že ho môžte použiť na rozjasnenie celej tváre alebo len určitých partií, skvelo slúži aj ako očný tieň. Najmä na otvorenie pohľadu, po nanesení do vnútorného kútika oka.


Najlepšie je vidieť samotný výrobok na tvári no nie? 

Na prvej fotke, ho môžte vidieť na mojej bledej pokožke v dennom svetle...


A na druhej fotke som si dala o dva až tri odtiene tmavší makeup, aby ste videli ako sa vyníma na opálenej, alebo tmavšej pokožke v lúčoch slnka...


Z balenia som skoro padla na zadok. Študujem a obzerám si ho doteraz. Zatknutá slečna je proste perfektná  :-)
Väčšinou krabičky vyhadzujem. Tu to však nehrozí a zostane so mnou, až kým sa celkom nerozpadne.

Nie len pri tomto výrobku, ale celkovo má theBalm skvelý dizajn výrobkov! 



Pre porovnanie - na priblíženie veľkosti... Vnútri nájdete aj zrkadielko, čo sa nám zíde vždy, však :-)


Každý kto mi ho vidí, každý koho s ním nalíčim - rozjasím :-D ho okamžite chce!
Stanete sa na ňom závislé ako ja, zato ručím.

Zbožňujem ho, milujem ho.. a tak dále.

Takto si jednoducho predstavujem echt perfektný výrobok s veľkou gramážou, za neprehnanú cenu!

Od theBalm, vlastním aktuálne 5 výrobkov a na všetky plánujem urobiť recenziu! Ak Vám doteraz náhodou ušiel skvelý zmatňujúci púder Sexy Mama, recenziu nájdete TU .


Hodnotenie

  • Výrobok splnil očakávanie na : 10/10
  • Textúra :  10/10
  • Pigmentácia-Lesk : 10/10
  • Dlho trvácnosť : 9/10
  • Balenie : 5/5
  • Práca s výrobkom :  5/5
Celkový dojem  :  49/50 (A+)


Kúpila by som tento výrobok znovu? - ÁNO! 
Zatiaľ najlepší rozjasňujúci púder aký som kedy mala! Ešte ma čaká neotvorená kontúrovacia paletka od Sleek , ktorá tiež obsahuje rozjasňovač. Hmm prekoná milovanú Mary-Lou?

Odporučila by som tento výrobok kamarátke? - Určite áno! Najmä ak viem, že má rada výrazné a silne pigmentované rozjasňujúce púdre.

theBalm je americká kozmetická značka, ktorú u nás bohužiaľ zatiaľ nezoženiete...
Ale pohodlne si môžte objednať ich výrobky zo stránky http://www.strawberrynet.com/makeup


CONVERSATION

21 komentárov:

  1. Woow, vypadá to krásně! :)

    (probíhá u mě giveaway)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten vyzerá úžasne!!!! Asi si ho objednám :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. noo, vypadá hodně pěkně. ))

    www.fanny-diary.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zrovna tvářenky a pudry jsem použila asi tak patnáctkrát v životě, ale tohle si budu muset sehnat už jenom proto, jak boží obal to má.))

    Jinak - talc - mastek, talek. Správný překlad.)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak ten je dokonalý! Má ho kamarádka a chválila si ho též do nebes. Měla bych se na theBalm více zaměřit. Celkově jejich obaly a kosmetika je něco úžasného. Těším se na další recenze:)!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jj, chystám se na něj ;) Škoda, že se nikdy neopálím, protože na té tmavší pleti mi přijde, že lépe vyniká.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Parádní, miluju rozjasňovače pleti, dodává to pleti ( i té unavené) život :) A pokud je design krásnej, velké plus :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. hah toto vobec neviem na co sa pouziva :P

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Udělej dražbu obalu a budeš si moct jen z toho pořídit celkou výbavičku theBalm ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ten vypadá dobře , a ten obal je fakt super !

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásnomilý obal. Ale obsah by som nevedela používať. :)
    (Minerva)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Zu - uvidíš, že okrem obalu si zalúbiš aj výrobok! :-)
    Mia - Vážne skvelá kozmetika! Na stránke som videla, že chystajú aj starostlivosť o pleť - krémiky ju juuj už nech sú ;-)
    Boruvk_a - Ani ja sa nikdy neopálim..páči sa mi bledá pokožka :)
    suzinqa - Preto som tu ja, aby som Vás zoznámila! Suzi - rozjasňovač. Rozjasňovač - Suzi :) No je to taký malý zázrak, ktorým ked sa poprášiš, ihned zmizne z pleti akákoľvek únava..a krásne žiari!
    Toothfairy - To je diabolská myšlienka ejhaaa! :)
    Minerva and Shostakovich - Stačí vyskúšať a myslím, že 90% žienok.. podlahne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak toto potrebujem , úplne letné, svieže, krásne ..ANO!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Hodně pěkný balení a co píšeš asi i účinek:)
    http://mumsaidicould.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. jéžiš, tak ten je nádhernej! ten chci,okamžitě to jdu prolustrovat a ten obal!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. vyzerá krásne a ty v Ňom tiež :) ináč krásny blog, hneď ho sledujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. tá linka vyznoerá dokonalo aj ja chcem vedieť takú hej viem že o linku nejde ale neviem si pomôcť

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Znám a miluju! Používám theBalm už léta a kromě pár stálic, které si kupuju v Čechách, nejsem nikdy líná si theBalm opatřit v cizině. Zbožňuju vintage, pin-up, a proto i tuhle kosmetiku. Mám radost, že nejsem sama, kdo ji používá ;-). Mám taky moc ráda jejich pencil sety, kde jsou v nádherný krabičce 3 tužky v mých oblíbených odstínech a veganský lesky na rty. Whoala!
    Prima večer přeje Viv

    OdpovedaťOdstrániť