Sleek "Mediterranean" Collection (paletka očných tieňov, lícenka a balzám Pout Polish)


Sleek "Mediterranean" Collection inšpirovaná farbami "Stredozemia" je novou kolekciou na leto 2011. Priniesla nám paletku očných tieňov, lícenku a zbožňovaný balzám Pout Polish.

Živé, žiarivé, divoké či jemné... 
Tyrkysová, bronzová, zelená či ružová...
Všetky farby navrhnuté tak, aby čo najlepšie zvýraznili opálenie, či aspoň navodili ten slastný pocit dovolenky s vôňou morského vánku.


...



Sleek Pout Polish Monte Carlo (7€ za 10g) je tónovaný balzám-lesk, tentokrát v odtieni chladnej ružovej s nádychom do fialova. 
Pigmentácia je opäť perfektná, žiadny balzám mu nemôže konkurovať. Intenzitu farby na perách si regulujete množstvom balzamu. Jemné ružové..až sýtejšie. Na fotke nižšie som zvolila jemnejšiu variantu. 

Na perách vydrží ozaj dlho...a aj keď balzám spapáte :-) ten jemný nádych farby sa udrží na perách.
Mám len maličké upozornenie - ak si nanášate balzám prstom, treba mať po ruke kapesník, aby ste si ho hneď utreli, pretože zostane zafarbený. Vyriešiť to tiež môžete malým štetcom...

Obsahuje prírodný mandľový, jojobový, avokádový olej a vitamíny A, C, E. 
 A pred škodlivými lúčmi slnka chráni naše pery SPF15! 

..nemáte šancu pocítiť suché pery! Pre mňa je to zázrak ;-)

Sleek Pout Polish Monte Carlo


Sleek Pout Polish Monte Carlo

Sleek Pout Polish Monte Carlo

Hodnotenie

  • Výrobok splnil očakávanie na : 10/10
  • Textúra :  9/10
  • Pigmentácia-Lesk : 10/10
  • Dlho trvácnosť : 8/10
  • Balenie : 4/5
  • Práca s výrobkom :  4/5
Celkový dojem  :  45/50 (A)


Kúpila by som tento výrobok znovu? - ÁNO! 
Odporučila by som tento výrobok kamarátke? - Áno, najmä ak túži po kvalitnom balzame a ocení jemné tónovanie spolu s leskom.
...

Sleek Blush Santorini (6€ za 8g) je veľmi silno pigmentovaná lícenka v odtieni studenej ružovej.. až cyklamenovej. Je matná, čo vyzerá na líčkach veľmi prirodzene. 

Ak chcete dosiahnuť len jemný zdravý nádych, treba s ňou pracovať opatrne.. stačí do nej urobiť štetcom len ťuk
 Ja mám veľmi rada výrazné líčka, tak tie ťuky urobím aj 3-4 ;-) Potom to má na starosti štetec kabuki, aby všetko rozmazal prirodzene dostratena.
Pri takom malom množstve, ktoré stačí použiť, mám pocit, že mi tieto lícenky vydržia celý život :-D

Na líčkach si ju môžete obdivovať celý deň...  toľko vydrží!

Pretože je matná, nemá až tak krémovú textúru ako trblietavé kolegyne.

Tentokrát celkom príjemná zmena v balení. Čiernu klasiku s nápisom Sleek, vystriedal motív prímorského mestečka.
Zrkadielko vnútri nemôže chýbať!


Sleek Blush Santorini


Sleek Blush Santorini

Sleek Blush Santorini

Hodnotenie

  • Výrobok splnil očakávanie na : 9/10
  • Textúra :  7/10
  • Pigmentácia: 10/10
  • Dlho trvácnosť : 8/10
  • Balenie : 4/5
  • Práca s výrobkom : 4/5
Celkový dojem  :  42/50 (A-)


Kúpila by som tento výrobok znovu? - ÁNO! 
Odporučila by som tento výrobok kamarátke? - Áno určite, najmä ak má rada na líčkach výrazné farby. Okrem toho má lícenka veľmi dlhú životnosť!
...



Sleek Monaco i-Divine Palette (9€ za 12x1.1g) je paletka 12-tich minerálnych očných tieňov. Tieto paletky spôsobili veľký boom, pretože vždy prinášajú veľa krásnych a kvalitných farieb za veľmi prijateľnú cenu.

Pigmentácia je veľmi dobrá, avšak najsilnejšia u trblietavých farieb, kde je taktiež krémovejšia textúra. Nájdeme tu 7 matných a 5 trblietavých farieb.

Niekomu vydržia celý deň, niekomu nie..mne raz tak a raz tak :-D Ale celkovo odporúčam pod ne naniesť podklad pod očné tiene. Vtedy si budete isté, že ozaj budú držať tam kde majú! :-)

Klasické čierne balenie, odlišujúce sa názvom kolekcie v sebe skrýva veľké zrkadlo a kvalitný aplikátor.

Paletku Monaco som musela mat ihneď ako som ju zbadala a som nadšená! Môžete s ňou vytvoriť tak ako jemné..tak aj výrazné letné líčenie.
Doslova som sa zamilovala do farby Humming Bird, ktorú by som mala na očiach najradšej každý deň...


Názov a popis farieb:
  • 1. Bamboo - matná biela so žltým nádychom
  • 2. Aquamarine - matná tyrkysová
  • 3. Midnight Garden - matná hlboká tmavá modrá
  • 4. Sunset - trblietavá až metalická bronzovo-oranžová
  • 5. Washed Ashore - trblietavá petrolejová oranžová
  • 6. Magenta Madness - matná cyklamenová 
  • 7. Summer Breeze - matná bledučká tyrkrysová
  • 8. Sand Walker - matná kapučíno
  • 9. Kiwi Zest - trblietavá až metalická jasná bledá zelená
  • 10. Lotus Flower - trblietavá až metalická pastelová fialová
  • 11. Humming Bird - trblietavá až metalická tyrkysová so zlatým leskom (najočarujúcejšia ;-)
  • 12. Moors Treasure - matná bordovo-hnedá



    Sleek Monaco i-Divine Palette

    1, 2, 3


    4, 5, 6


    7, 8, 9


    10, 11, 12


    Hodnotenie

    • Výrobok splnil očakávanie na : 9/10
    • Textúra :  8/10
    • Pigmentácia: 9/10
    • Dlho trvácnosť : 7/10
    • Balenie : 5/5
    • Práca s výrobkom : 4/5
    Celkový dojem  :  42/50 (A-)


    Kúpila by som tento výrobok znovu? - ÁNO! 
    Odporučila by som tento výrobok kamarátke? - Áno a nie len túto, ale každú jednu paletku od Sleek, pretože sú bezkonkurenčné. Toľko farieb v jednom balení ...ich kvalita.. a ta nízka cena. Úžasné!
    ...
     
    Výrobky zakúpite na stránke http://www.sleekmakeup.com/
    Poštovné vychádza 9€.

    CONVERSATION

    24 komentárov:

    1. Ten balzam by som hneď brala a pravdepodobne by som ho aj hneď zjedla ....tak dobre vyzerá

      OdpovedaťOdstrániť
    2. skvelá recenzia..a ten balzam..aaaaaw..len škoda, že to poštovné je také drahé :-P

      OdpovedaťOdstrániť
    3. balzam na pery vyzerá super, lícenku by som si nekúpila, na mňa moc ružová :) a tiene tiež super.

      OdpovedaťOdstrániť
    4. perfektní recenze , ty stíny mně uplně zaujali !

      OdpovedaťOdstrániť
    5. teda ten balzám je úplně nádhernej a úžasnej, ten asi potřebuju! a tvářenka a stíny jsou tak krásně pigmentovaný,ještě od téhle značky nic nemám,ale určitě to musím napravit!

      OdpovedaťOdstrániť
    6. Ten balzám má nádhernou barvu, akorát škoda pro mě, protože nemám ráda balzámy v kelímku. Ale hodně se mi líbí ta tvářenka!

      OdpovedaťOdstrániť
    7. barvy jsou famozní! :) ta tvářenka je na mě moc pigmentová, ale ostatní krása! :)

      OdpovedaťOdstrániť
    8. Jé, nádherná paletka plná barev :)

      OdpovedaťOdstrániť
    9. Jeeeee, ani nevíš, jakou jsi mi udělala s touto recenzí radost!! :) Všechno se mi líbí, hlavně balzám - na ty jsem maniak! A je to opravdu levné:O jen to poštovné by mohli snížit..ale tak je to daleko, chápu to. :)
      Líbí se mi jejich rtěnky! Nemáš s nimi nějaké zkušenosti??

      OdpovedaťOdstrániť
    10. vsetko vyzera krasne:) a ten balzamik ako zele, mnam:)

      OdpovedaťOdstrániť
    11. Babi, vážne odporúčam! Vyskúšajte túto značku!:-) Snáď raz dorazí aj k nám...

      Mia - Niekedy na to poštovné obetujem, niekedy sa ozve kamarátka, že chce tiež niečo objednať a ideme na polku.. to je asi najlepšie riešenie :)
      Mám..mám ich rúže..True Color a som z nich maximálne nadšená!! ;-) najprv som si kúpila dva..a teraz ďalšie dva..a ešte chcem :D no proste ma ohúrili ako hydratujú, ako dlho vydržia..a ta pigmentácia! a opäť..cena perfektná! Zatial som dala na blog tento http://cajova.blogspot.com/2011/05/ruz-sleek-true-color-cherry.html ..a samozrejme pofotim a popisem aj dalsie tri! :-)

      OdpovedaťOdstrániť
    12. you have a great blog! please check out my blog and follow if you like, I promise to do the same for you! xx
www.lovejoice.blogspot.com

      OdpovedaťOdstrániť
    13. thanks for your comment :) i'm following you back xoxo

      OdpovedaťOdstrániť

    14. oh.. so nice post.)
      Love your blog.))

      I now spend a survey of bloggers with such questions.
      1. Why did you create a blog?
      2. For whom you taking him? Want to be popular?
      3. How long will it keep going?

      OdpovedaťOdstrániť
    15. wow! thank you for sharing!

      I'm your new follower, what do you think about following each other? Let me know :)

      xoxo

      chocarome.blogspot.com

      OdpovedaťOdstrániť
    16. Tie očné tiene majú nádhernú a ten balzam... jedla by som ho :D

      OdpovedaťOdstrániť
    17. Som prijemne prekvapena tvojim blogom, lesk je krasny.

      OdpovedaťOdstrániť
    18. ty barvy jsou nádhera, hlavně zelená a růžová!a balzámek vypadá k sežrání :)

      OdpovedaťOdstrániť
    19. pěkné :)
      my fashion blog http://www.evasblackbuttons.blogspot.com

      OdpovedaťOdstrániť
    20. krasne farby! a ten blush santorini je uplne najlepsi :)

      OdpovedaťOdstrániť