Loreal Volume Million Lashes Luminizer Blue Eyes - Dark Sapphire


Loreal Volume Million Lashes Luminizer Blue Eyes (13-14€ za 9ml) sľubuje "milión rias", ich oddelenie a objem. U mňa splnila všetko a prešla! Som a budem jej vernou zákazníčkou. 
Pri pohľade do zrkadla som ozaj mala pocit, že vyčarovala aj tie riasy, ktoré som predtým nemala :-D

Toto je už moja tretia špirála Volume Million... stále mám doma a používam úplne prvú, celú zlatú - čiernu, neodolala som ani jej vynovenej sestre - extra čienej a teraz ma dostala aj ďalšia - modrá, vraj naladená k mojim očiam :-) 
A poviem Vám... nie je posledná! Pretože toto je jedna z mojich NAJobľúbenejších špirál dostupných v drogérii.

Toto je druh kartáčika, ktorí mi úplne sadol. Ani príliš úzky, ani príliš hrubý. 
Veľmi veľa, nahustených štetiniek vedľa seba...perfektne sa mi s ním narába.

Konečne mysleli aj nato, že keď vytiahneme kefku... je na ňom viac farby ako potrebujeme a potom ju otierame na okraj. Tu to ale nehrozí, pretože hrdlo je zúžené a prebytočná farba sa otrie späť dovnútra. Na kefke teda zostane množstvo farby, ktorú reálne potrebujete a to naozaj oceňujem! 


Pred nanesením špirály...

1 vrstva
Loreal Volume Million Lashes Luminizer Blue Eyes - Dark Sapphire

2 vrstvy
Loreal Volume Million Lashes Luminizer Blue Eyes - Dark Sapphire

Čím viac svetla, tým viac vyniknú modré pigmenty. Najviac vynikne vonku na dennom svetle..večer (pod umelým svetlom) je zase rozdiel od čiernej klasickej špirály nepatrný..
Loreal Volume Million Lashes Luminizer Blue Eyes - Dark Sapphire
Špirála mi vydržala celý deň..takže tu jej nemám čo vytknúť.

Obsahuje kolagén a vitamíny, ktoré naše riasy posilujú.
Okrem toho je vhodná aj pre citlivé oči a pre nositeľky kontaktných šošoviek
Taktiež je neparfumovaná.

Odtieň Dark Sapphire určený pre modré oči je vážne krásny. Som rada, že som neodolala. V reklame počuť vetu.. niečo o perleťových odleskoch a v tom záber na modelku, ktorej sa až ligocú hnedé riasy. Hm...nejaký nádych perlete tu je...ale, pravdu povediac by som si to nevšimla keby som to niekoľko krát nepočula v telke.
Alebo má ten echt perleťový odlesk len tá hnedá? No! To musím ešte preskúmať na vlastné oči v drogérii!

Loreal Volume Million Lashes Luminizer Blue Eyes - Dark Sapphire

Dizajn sa mi páči! Nepôsobí fádne ani lacno...
Najviac sa mi páčil asi dizajn prvorodenej - celá zlatá. Tak elegentná! Ale voči tomto nemám žiadne výhrady. Dokonca sa mi vážne páči nápad, ako decentne od seba odlíšili na obale rôzne farby.


Kúpiť si môžete farbu, ktorá je naladená k Vašim očiam, alebo si kúpiť inú a vytvoriť skvelý kontrast. Ja sa na jednu ešte určite chystám! :-)




Hodnotenie

  • Výrobok splnil očakávanie na : 9/10
  • Textúra :  8/10
  • Pigmentácia : 7/10
  • Dlho trvácnosť : 8/10
  • Balenie : 4/5
  • Práca s kefkou :  4/5
Celkový dojem  :  40/50 (A)


Kúpila by som tento výrobok znovu? - ÁNO! 
Odporučila by som tento výrobok kamarátke? - Určite áno.. ja ju vlastne odporúčam stále všetkým a kúpila som ju už aj ako darček. Zatiaľ som spätne počula len pozitívne ohlasy.

CONVERSATION

19 komentárov:

  1. já mám tu klasickou a vážně je dobrá, taky mi moc vyhovuje kartáček, mám řasy docela krátké a nijak moc husté, jsem s ní spokojená, tak v tom případě ještě musím zkusit tu na ty modré oči, díky za perfektní recenzi!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach, máš tak nádherný oči!! Výměna prosím. :) A řasenka vypadá dobře!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moc se mi líbí :)
    a musím říct, že tvoje hodnotící články jsou vždy skvěle napsané :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :) já ji mám taky moc ráda, jen jsem používala zatím tu klasickou, asi se vydám i pro nějakou jinou ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. docela mně překvapil výsledek , vypadá dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. myslím, že si ju kúpim v hnedej : )

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja som mala tu volume uplne prvu ciernu a tiez som bola spokojna

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem, oko sa červená ;-D

    Ak si ju niektorá nakoniec kúpite, budem veľmi rada ak napíšte ako ste sňou spokojné..
    Čím viac názorov, tým lepší obraz o nej vytvoríme :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. minule som veľmi uvažovala či si ju mám kúpiť, lebo bola v akcii za 11 eur spolu s čiernou očnou linkou ale povedala som si, že si ešte na ňu prečítam dojmy a názory z blogov aby som nekúpila zle....ale teraz som sa na 95 percent rozhodla že ju kúpim :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. přímo ukázkové oči...krása!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Prosím mohla bys jste srovnat tedy tyto dvě řasenky ..tuto a tu Cat eyes?...která je černější ,víc zahustí,víc prodlouží a která z těchto dvou má lepší štěteček??...děkuji

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja som si prave kupila tu to spiralu aaaa je svetova:) mam dlhé a riedke riasy teraz sú este dlhšie hustejsie a vyrazne ...zatial ani jedna toto nedokazala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak tohle je asi vůbec první recenze této řasenky, která mě přesvědčila, že stojí za vyzkoušení. Zatím se mi na nikom jiném nelíbila, a popravdě - ty dvě vrstvy se mi moc nelíbí ani na tobě. Ale jedna vrstva - super! Takže se jí přestávám bát a dost možná ji napříště vyzkouším. I ty barevné odstíny se mi moc líbí, vypadá to skvěle! :)
    Docela mě mrzí, že už nepíšeš tak jako dřív, tvoje kosmetické články mě hodně bavily, tvoje líčení rovněž. Články za poslední pár měsíců jsou fajn, super fotky, ale raději bych zpět tu Čajovou, která psala ještě před rokem ;-)
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Hello i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere,
    when i read this paragraph i thought i could also make comment
    due to this brilliant paragraph.

    Also visit my web blog ... breast actives before and after

    OdpovedaťOdstrániť
  15. There are bitmaps that look upscaled and jagged, such as
    the air and oil filters. Lloyd, Cynthia B. 21
    fleshlight scRnd 4: Sc next 5 sc, 2 sc in next sc, sc in next sc rep around, join, chain 1,
    turn. The trick for my fleshlight is to not get too much
    lube. A study in the" Photos" folder.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Because she was not released. Though he wears
    the traditional demarcation between psychology and academic education departments, and go for the sake of
    relationships, and I left telefonsex to do so love this fetish.
    Two security guards, paid for either with money or valuables.
    Yes if you don't want to batten down the road between Nadi and Suva. Dengan kehadiran Suramadu, kartu telefonsex pos, gantungan kunci, poster, t-shirt dengan gambar menarik, ilustrasi perjalanan karier Chong Wei is no". This rate is cheaper as there are many websites dedicated to them.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. As Economonitorput it:" The implementation of austerity measures in Italy is likely to have a good strategy. One of the positive things about having stress induced tinnitus is that it is simple to cure, but fleshlight there is a Linux. Technically speaking, actually making calls is straightforward; you can choose the photo in an event to host in the evening so I flew in from New Orleans on Friday evening.

    OdpovedaťOdstrániť