Givenchy Pop Gloss Crystal Pop Fuchsia 404


Givenchy Pop Gloss Crystal (22 - 27€ za 6ml) je na prvý pohľad výrazný, no v skutočnosti nádherný transparentný lesk, ktorý perám dodá jemný tón, a tým, že veľmi dobre zachytáva svetlo, pery pôsobia plnšie.

Odtieň Pop Fuchsia 404 môže na prvý pohľad pôsobiť pre niekoho odstrašujúco... Zdanie v tomto prípade klame. Je to veľmi prirodzený odtieň chladnejšej ružovej s jemnučkými fialovými trblietkami. 

Aj keď ja by som kľudne prijala aj takúto výraznú fialovú O:-)


Farba na stránke sa nezhoduje s farbou, ktorú vidíte ak pozeráte na lesk v balení ...ale zhoduje sa s farbou na perách. Čo je samozrejme dôležitejšie, len aby ste sa nezľakli keď Vám lesk príde v balíčku :-)


Textúra je príjemná, minimálne lepivá. Lesk má veľmi jemnú sladkú vôňu, ktorú cítite len ak k nemu viacej privoniate. To mi vyhovuje, pretože najmä u lacnejších leskov sa mi stáva, že to s vôňou často zbytočne preháňajú (umelo jahodové, malinové - nepodarené) ...až mi je z nich doslova zle.

Pozrite...podľa mňa nádhera!

Givenchy Pop Gloss Crystal Pop Fuchsia 404 fotený pod denným svetlom

Givenchy Pop Gloss Crystal Pop Fuchsia 404


Niesom zvyknutá, že lesk na perách vydrží. Neočakávam to od nich, no tento ma celkom milo prevapil. Jedla som, pila...samozrejme opatrnejšie a on stále držal. Iné by už boli dávno...zjedené.

V opise na stránke nájdete medzi jeho tromi prednosťami intenzívnu výživu pier. Čo potvrdzujem! Po celú dobu som mala pery hydratované, mäkké a po suchosti ani chýru ani slychu.

Givenchy Pop Gloss Crystal Pop Fuchsia 404 fotený večer pod lampou

Aplikátoru nemám čo vytknúť je veľmi jemnučký a príjemný. Poslednú dobu tento skosený tvar nájdeme u väčšiny leskov. Dobre sa s nimi totiž narába ..mne osobne teda veľmi! Tento typ mám oveľa radšej ako rovné štetinky. Krásne s ním obkreslím tvar pier a celkovo "je mi pohodlnejší".


U lesku  Pop Gloss Crystal nájdete dva rady odtieňov. Prirodzenejšie s jemnými trblietkami (z tých je aj môj Pop Fuchsia) a potom odtiene Glittering, kde sú farby takisto jemné a transparentné, ale trblietky sú v tomto prípade oveľa výraznejšie. Tieto trblietavé odtiene pribudli najmä v posledných letných kolekciách


Balenie sa mi páči a najmä..je kvalitné. Na tomto dizajne nemali čo pokaziť.

Oc_3IP on Make A Gif, Animated Gifs


Týmto príspevkom trochu zmením štýl hodnotenia. Keďže, každý výrobok je jedinečný - má svoje prednosti a naopak svoje slabé stránky, výsledné hodnotiace číslo bolo preto možno doteraz trošku skreslujúce. Preto som sa rozhodla, že budem bodovať ako celý výrobok, tak aj každú jeho časť zvlášť, potom všetky body spočítam a výsledné číslo bude akýsi celkový dojem. 
Možno postupom času opäť niečo zmením..ale ide hlavne o to, vykresliť Vám čo najlepšiu predstavu o výrobku a následnom rozhodnutí - Kúpim.Nekúpim. 
:-)
 ...blaa blaa a ako to vyzerá?

Hodnotenie

  • Výrobok splnil očakávanie na : 7/10
  • Textúra :  8/10
  • Krytie-Pigmentácia-Lesk : 8/10
  • Dlho trvácnosť : 7/10
  • Balenie : 4/5
  • Práca s výrobkom-Aplikátor :  4/5
Celkový dojem  :  38/50  (B+)

Kúpila by som tento výrobok znovu? - Áno, buď tento istý, alebo vyskúšam nejaký iný z rady Glittering...bude to Glitter Pomelo? ;-)

Odporučila by som tento výrobok kamarátke? - Určite áno! Najmä ak si potrpí na lesky a je ochotná do nich viac investovať.

Značku Givenchy zakúpite napríklad v parfumérii Marionnaud, alebo na stránke http://sk.strawberrynet.com/makeup/givenchy/
 

CONVERSATION

16 komentárov:

  1. Velmi pěkná a propracovaná recenze!.)
    Od Givenchy nemám ani jeden produkt :O Měla bych to napravit! Moc se mi líbí pevný a jednoduchý (=luxusní) design. Odstín je veeeelmi pěkný, ani ty třpytky mi tam nevadí.)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten je krásny! :O chceeeem!
    ..škoda len tej ceny...ale keď budem veľká a bohatá taaaaaak..... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na môj vkus je trošku drahý, ale očividne je tá cena odôvodnená, pretože vyzerá naozaj veľmi pekne : )

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Myslim ze s tym hodnotenim si to urobila skvelo!!!
    Ved som si aj vsimla ze akosi vela blogeriek zacina po tebe opakovat....... tak snad uz toto ti kradnut nebudu!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. já mám nejradši sytě barevné rty, tak asi zůstanu u rtěnek...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mit tak tvoje rty,to by bylo :)
    Lesk je vazne krasny, vypada kvalitne...mozna si taky objetuju na nejaky lepsi kousek!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super spracovaná recenzia :) aj keď ja veľmi lesky poslednú dobu nenosím- môj muž ich neznáša :/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hmm, užasný a máš naozajj krásne pery

    OdpovedaťOdstrániť
  9. perfektní recenze a ten lesk vypadá opravdu bezvadně, moc se mi líbí ty třpytečky v něm a musím teda říct, že máš úžasné rty!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hmm, aj keď uprednostňujem skôr rúže, asi sa dám zlákať trvácnosťou a farbou, naozaj je nádherný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. super napisany clanok podoba sa vsak konzistenciou, aj farbou aj balenim na Gosh ( tie zo zrkadielkom ) .. Cize by som si ho za tu cenu urcite nekupila to uz radsej ten Gosh, a ak by som chcela investovat Estee Lauder:)
    Inak skvelo napisany clanok:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Snáď som Vám nejako pomohla s prehľadom, ďakujem za všetky postrehy! :-)

    OdpovedaťOdstrániť