Rúž Sleek True Color Cherry

Sleek True Color Cherry

Rúž Sleek True Color Cherry (7€ za 3.5g) je veľmi silno pigmentový, čo uvidíte hneď pri prvom prejdení pier. Sleek ma celkovo skvelé výrobky...ale, že tento rúž bude až tak skvelý som nečakala! :-O 

Ihneď by som ostatným rúžom na ktoré som robila recenzia strhla bod! Pretože ak boli lacnejšie, samozrejme som takým okom pozerala aj na kvalitu...nemôžeme predsa chcieť od rúžu za 5€ taký výsledok ako od rúžu za 30€.
Ale tu to absolútne neplatí. True Color má vlastnosti drahých rúžov, ale cenu tých lacnejších.. To je ale kombinácia! 


Objednala som si ho v dvoch odtieňoch, dnes Vám predstavujem Cherry 790. Mám slabosť na červené rúže, najmä na tie rudé, vínové, krvavé... takže kúpa tohto bola bez rozmyslu..pri druhom som si ešte hodnú chvíľu posedela...

Farba je tak úžasná..najkrajšia akú mám! Celkom som sa do nej zaľúbila. A nie len do farby, ale aj do celého rúžu. 

takto vyzerá farba Cherry na hlavnej stránke Sleek, myslím, že skutočnosť je iná - oveľa krajšia!



Už som spomínala, že pigmentácia je veľmi silná, okrem toho je rúž na perách veľmi príjemný. Textúra je jemná, krémová a hlavne nelepivá.
Obsahuje vitamín E a pery hydratuje. Ja ich mám dosť háklivé na vysušenie, vždy najmä po rúže.. no u tohto to nehrozilo :-)
Vydržal bez problémov intenzívny niekoľko hodín, aj keď som jedla a pila.. samozrejme opatrne, ale po iných rúžoch by už dávno nebolo ani chýru ani slychu. 


Opäť elegantné (sleek) čierne balenie. Tvar sa mi páči je netypický a povrch taký..ako keby matný gumený, niečo ako u rúžov Barry M. 


A tu je na perách.. no nie je krásny? Zbožňujem tu farbu.......
  A tej chvály čo na neho bolo za jediný deň! Nikto ho neprehliadol.
 
Sleek True Color Cherry
...toľko o mojom novom najobľúbenejšom rúže... ;-)

Čo sa mi na tomto výrobku páči :
- veľmi silná pigmentácia!
- príjemná textúra
- dlho-trvácnosť
- farba
- balenie
- cena!

Čo sa mi nepáči :
---

Sleek u nás bohužiaľ nezakúpite, zato bez problémov objednávajte z ich hlavnej stránky! Poštovné Vás víde na 9€.


HODNOTENIE -   9/10  (AA)  
(AA bude označenie pre výrobky, ktoré sú kvalitou úžasné.. v niečom ešte lepšie ako tie, ktoré majú A, ale predsa ešte nie až tak ohurujúce ako tie s ohodnotením A+  - tie prekotia :-)
 

CONVERSATION

27 komentárov:

  1. ten je skvelí a ako ti pristane ja by som vyzerala ako mrtvola

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow tak ta vypadá skvělě a hrozně ti sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten je NÁDHERNÝ!!! a najmä na tebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To teda vypadá hodně dobře. Rtěnky prakticky nenosím, ale tahle je! Plus díky za recenzi, protože podle fotky ze stránkech by mě v životě nenapadlo, že umí vypadat takhle krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nie, nie je to v Malackách :D:D
    a inak. ten rúž vyzerá super, má skvelú farbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. silno nad ním premýšľam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak to je perfektní rtěnka.. minimálně na tom posledním obrázku to vypadá skvěle.. mně by ale asi neslušela... :)
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. to je překrásná barva, jsi úplná modelka, strašně ti sluší! a teda to balení rtěnky mě taky okouzlilo a dle popisu vnitřek j eještě lepší,takže asi zkusím, protože též nemám ráda, pokud rtěnka vysušuje a nevydrží, tohle vypadá skoro jako zázrak:-)!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Babiii nehovorte hneď, že Vám určite nepristane! Najprv pekne vyskúšajte! ;-) Vraví sa, že červená pristane každej, len treba nájsť odtieň.. nabehnite hrdo do parfumky alebo drogérie a skúšajte! :)

    lovelyhair : Ja ho vážne odporúčam.. ta cena a ta kvalita mi nejdu dohromady :-) Mám aj drahé rúže od dior, od chanel (mala by som už spraviť recenziu :P) a tento od sleek niektore predbehol! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásička. Hrozně hezká barva :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. vypAdá úžasně,ale ta cena i s poštovnym je celkem vysoká..:(

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Miluju tu rtěnku :)) Bohužel mi tenhle odstín nesedne :/ tobě ale sluší opravdu neskutečně!!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. woow tak tento je uzasnyy! ja by som ho vyskusala urcite :)na poslednej fotke vyzeras fakt jak nejaka modelka !!

    http://mischeldoublew.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Na tebe se tak krásně kouká!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Fíííha, mne by sa asi nehodil ale na tebe priam žiari dokonalý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tak ten vyzerá dokonalo, vážne úžasne! Som skutočne zvedavá, aký druhý odtieň si si vybrela : )

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ta je úžasná a strašně ti sluší !

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Niečo podobné hľadám. Dík za recenziu.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. ivanKA:): máš pravdu je... ja to riešim tak, že si objednám viacej výrobkou naraz, aby to malo zmysel...alebo ešte lepšie riešenie je, ak sa dohodneš s nejakou kamarátkou, každá si niečo objedná a poštovné sa rozdelí na pol :-)

    OdpovedaťOdstrániť