Púder Essence Blossoms etc


Púder Essence Blossoms etc (3.50€ za 10g-0.35oz) nájdete práve teraz v drogériách, essence nám totiž pripravila novú jarnú kolekcie Blossoms etc plnú pastelových jemných farieb.

Zatiaľ som mala od essence len pár lakov na nechty, takže toto je od nich vlastne môj prvý výrobok z dekoratívnej kozmetiky. Z púdru som nevedela strhnúť oči! Plný kvetín...tak milý... TAK MILUČKÝ. Rozcítenie.. vek mi ubudol o dobrých 8 rokov. Chcem ho!
Prečo som ale váhala..? Vždy budem tvrdiť a stojím si za tým, že makeup a púder sú dve najdôležitejšie veci do ktorých investovať najviac peňazí. Preto som vážne nevedela, čo od tohto púdru čakať..pozerám na cenu..tak nízka!uf.. kde je tester? Nie je. Originál nikdy neskúšam, sama by som si nechcela kúpiť ochytaný púder. Zobrala som ho naslepo.
Povedala som si, veď čo! Keď nebude stáť za nič..budem sa na neho pozerať aký je krásny a vypackám ho na doma :-)


Dostupný je v jednom odtieni a to Flower Power 01. Áno aj názov púdru mal zásluhu na tom, že putoval so mnou ;-)


Na hornej fotke som niekoľko krát prešla dookola po celej ploche.. nemusíte sa báť, púder na tvári nie je  vôbec taký biely.

Na spodnom obrázku môžete vidieť, ako vyzerá, keď som ho prstom rozotrela na ruke.


Je to jemnučký rozjasňujúci púder, ktorý sa prispôsobí všetkým odtieňom pleti. Ak ho budete nanášať štetcom vyzerá ešte jemnejšie. Obsahuje maličké jemné trblietky, ktoré Vašej pleti dodajú lesk, čo na slnku vyzerá naozaj krásne :-) 

Poprášte ním celú tvár a dekolt. Nemôžete ho ale nanášať veľa, inak by ste vytvorili pudrový výzor. Je to púder ozaj len na rozjasnenie, nečakajte žiadne krytie a podobne. Inak na tvári vyzerá celkom prirodzene. Ja všetko červené a nepekné zakryjem makeupom, korektorom a potom už len zafixujem trochou tohto púdru.
Nanášať ho môžete tiež rovno na pokožku, ale na makeupe alebo podklade vydrží určite dlhšie. 
Neoznačím ho ako rozjasňovač,  od tých predsa len očakávam viac..takže ak by ste si ho kupovali s týmto zámerom, myslím že spokojnosť sa nedostaví. Ja ho odporúčam na celú tvár.

Textúra je celkom jemná,  príjemná.
Páči sa mi, ale len ak sa pozriem na nízku cenu...No nie je to tá - moja orechová. Takže aj páči aj nepáči.
No myslím, že za 3.50€ je to celkom vydarený púder!

Púder Essence Blossoms etc fotení pod denným svetlom

Púder Essence Blossoms etc fotení večer pod lampou (tu môžte lepšie vidieť tie krásne trblietky)
Priesvitné balenia príliš nemusím, ale tu to zachraňuje vydarený kvetinový dizajn. Tiež pôsobí celkom pevno takže by čo to malo vydržať! 
...keď k nemu privoniate cítite jemnú sladkastú pudrovú vôňu..pre mňa ani príjemná ani nepríjemná, proste jemná vôňa. Pravdepodobne má dotvárať obraz celej jarnej kolekcie. 


Púder je vhodný aj pre citlivú pleť. 
Zvoľte pod neho lepší makeup, pretože nemôžete čakať, že bude skvelý celý deň. Určite si vyžaduje počas dňa úpravu.
Môžem teda zhodnotiť, že s kúpou som spokojná a už dlho som nemala za tak nízku cenu dobrý a ešte k tomu krásny výrobok.

Zakúpite ho napríklad v dm drogérii.

...a ešte doplním, že essence svoje výrobky netestuje na zvieratách.

Čo sa mi na tomto výrobku páči :
- textúra - ale len v spojení s nízkou cenou!
- jemné trblietky
- kvetinový dizajn
- cena
Čo sa mi nepáči :
- priesvitné balenie
- krátka výdrž najmä na mastnej pleti



HODNOTENIE -   6/10  (C+)


CONVERSATION

19 komentárov:

  1. ja mam teraz essence bronzer puder a je v pohode,hej sice nedrží dlho to ma štve ale s mojím masntých ksichtom by ani lancome nevydržal :D takže je mi to jedno aký len nech mam dobrý odtieň a nech nevyzerám ako figurína :ˇ)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten vyzerá krásne!! :) hneď zajtra utekám do dm!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten vypadá skvěle , myslím že se na essence zajdu podívat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. U vás v DM mají Essence? Já měla za to, že se prodává jenom v Rossmannovi.. Zajímavé. A děkuju za inspiraci, potřebuju nový pudr, takže vím, že tento ne, nemám ráda takové namixované, kde jsou různé odstíny :D Ale ty kytičky by mě asi také upoutaly!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dobrý tip :) keď mi skončí púder, čo mám teraz, tak asi vyskúšam tento :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tenhle pudr bych chtěla jenom kvůli tomu desingu, protože jinak pudry nepoužívám, všechny mě vysušují, ovšem pokud se něco jemně třpytí a má to na sobě kytičky, začnou se mi protáčet panenky a nutně to potřebuju, takže tvoji koupi taky úplně chápu :D. Navíc já myslím, že essence je dobrá značka vzhledem k poměru cena/výkon :).

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vyzerá úplne krásne. škoda, že nepoužívam púder :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mela jsem ho.. takhle vypada dobre ale je hrozny.. uz nikdy vice.. nevydrzi, rychle se spotrebuju (pouzivam pudr denne) .. tedka mam od NYC a nemuzu si ho vynachvalit!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ale vyzera tak kvetinkovo vhodne pre teba:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Alseri si myslí, že priesvitný dizajn bude práve kvôli tomu, aby vynikli kvietočky (ktoré predávajú) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ale vyzerá ozaj lahodne ten dizajn.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Zaujímavé ja používam skorej zmatňujúce púdre kôli tomu, že sa mi cez deň dosť premasťuje pleť čo je dobré a zároveň aj zlé..občas vypadám ako strašne a lesknem sa hlavne v tomto teplom počasí ale tento púder vyzerá aspoň dizajnovo krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ďakujem za všetky postrehy! Ak s ním máte skúsenosť pozitívnu či negatívnu podeľte sa..čím viac názorov, tým lepší a celistvejší obraz o ňom vytvoríme :-)

    FENDI : aale ty! Do bronzeru určite trochu viac zainvestuj!..essence vážne nevydrží.. pekný bronzer má trebárs bourjois, vyzerá ako čokoláda :-)

    Dazz : My tu zase nemáme Rossmana takže to bude asi aj tým..

    michelle : Ak používaš denne púder - samozrejme tým pádom od neho očakávaš, že aj niečo vydrží.. toto v tom prípade naozaj nie je tá správa kúpa! Je skôr pre potešenie.
    Ja by som ho ale určite nedefinovala ako hrozný, pretože je ozaj veľmi lacný a treba ho tak aj hodnotiť.
    3.50€ za takýto púder..fu :D treba čakať aj podobný výkon a v tomto prípade teda milo prekvapil :-) za takúto cenu som už zažila oveľa väčšie strašiaky a ešte aj s hrozným dizajnom :-O
    Ale ďakujem, že si ho zhodnotila aj tvojim okom.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Zamilovala jsem si Tvůj styl psaní. U recenze mě pobavíš, zaujmeš a skvěle poradíš a pomůžeš při výběru. Zvláště tato recenze je úplně vyčerpávající. Píšeš tím způsobem, že i přesto, že Tvůj výrobek nedostal 10 hvězdiček, chci si ho koupit a ozkoušet. Pokud dovolíš, inspiruji se a změním trochu i mé recenze. Určitě to spoustu mých čtenářů ocení, protože já jsem z těch Tvých nadšená. Například v magazínech toto opravdu dost chybí.
    Jen tak dál, budu Tě sledovat.)!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Vypadá krásně,kouknu se po něm!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. veľmi pekný, pozerala som sa na neho v drogerii ale nechala som ho tam. po tvojej recenzii sa asi po neho vrátim :)

    OdpovedaťOdstrániť