Sleek Avior La Peche Collection - Paraguaya Palette


Sleek Paraguaya Palette (8.50€) je paletka 12-tich očných tieňov z poslednej kolekcie Avoir La Peche na jar/leto. Perfektne zladené farby ružovej, korálovej, oranžovej... ma okamžite dostali! 
V paletke sa nachádza 8 matných a 4 trblietavé odtiene.




Názov a popis farieb:
  • 1. Parfait - trblietavá zlatá béžová s ružovým nádychom
  • 2. Blush - matná jemnučká staro-ružová
  • 3. Cameo - matná ružovo-korálová
  • 4. Persian Orange - trblietavá oranžová
  • 5. Peach Gold - trblietavá zlatá červeno-oranžová
  • 6. Sandstone -matná krémová s broskyňovým nádychom
  • 7. Bellini - trblietavá zlatá so žltým nádychom
  • 8. Redstone - matná tlmená oranžová s hnedým podtónom
  • 9. Persimmon - matná korálovo-oranžová
  • 10. Tangelo - matná výrazná oranžová
  • 11. Bittersweet - matná šedá s fialovým nádychom
  • 12. Stone - matná hlboká hnedá

1,2,3
4,5,6
7,8,9

10,11,12

Kúpe tejto paletky sa nesmierne teším! Pigmentácia je perfektná, výber odtieňov veľký a cena stále nízka...ach Sleek :-) 
Opäť klasické čierne balenie so zrkadielkom a aplikátorom vo vnútri, je tentoraz identifikovateľnejšie vďaka nápisu s názvom kolekcie. 








V tejto kolekcii nájdete ešte lícenku Pan Tao a môj milovaný tónovaný balzám na pery Pout Polish Sugar May, ktorý čaká na nafotenie, takže sa čoskoro môžete tešiť! ;-)


Čo sa mi na tomto výrobku páči :
- množstvo žiarivých farieb, ktoré spolu krásne ladia
- silná pigmentácia!
- textúra
- balenie
- cena!


Čo sa mi nepáči :
---

Značku Sleek u nás bohužiaľ nezakúpite.. Ale z ich hlavnej stránky posielajú výrobky aj do Európy! Poštovné Vás víde na 9€.


HODNOTENIE -   9/10  (A)

CONVERSATION

8 komentárov:

  1. tie farby su fakt uzasne! mna casto sklamu taketo rozne tiene že zvonka farby dokonale ale ked si ich nanesiem ani vidno nejsu... ak je tato opak tak super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeeeeej, stým by sa ale malovalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Díki! :)

    Mischell double W : Viem ..aj ja som sa tak často krát u vela značiek najmä s našich drogérií, sklamala..ale tu sa teda báť nemusíš!
    Tu skôr musíš dávať pozor aby si málo nanášala :-D Pigmentácia ja fakt silná...
    Odfotím sňou určite nie jedno líčenie, tak uvidíš jak vyzerajú rovno na oku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na tuto stranku som pozerala, ale zatial sa neodhodlala, sa mi zda dost to postovne.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pravda, v porovnaní s cenami výrobkov je poštovné dosť vysoké..ale balíček máš doma hneď..za tri dni bol u mňa :-O
    Najlepšie je, ak sa dohodneš ešte s niekým a poštovné sa rozdelí :-)

    OdpovedaťOdstrániť