Lesk na pery,.. ale Nielen na pery!

Kedy ste spoznávali líčidla? Ja dosť neskoro...a preto ma celkom prekvapila moja malá sesternica, ktorej ružová kozmetická taška praskala vo švíkoch!

90% tvorili líčidlá Hello Kitty (aj keď stále vlastne ani neviem, kto je Hello Kitty, či postavička z rozprávky alebo tak.. takže mi to môžte ozrejmiť).. 
Darovala mi krásny maličký ružový lesk, samozrejme Hello Kitty, takže môj historicky prvý aaa aj posledný? ;-D
Paťulko ďakujem!



Na druhý deň, ma chytila nálada na jemné, nežné ružovkasté líčenie. Na stole ležal tento lesk..a tak inšpirácia pre Vás! 

Lesk môžete okrem pier použiť taktiež na očné viečka, alebo lícne kosti (najmä tie priesvitné) a vytvoríte ním veľmi nevšedný a zaujímavý vzhľad. Priesvitný lesk som na oči používala minulé leto pravidelne..a teraz som skúsila aj farebný. 
Bohužiaľ práve ten krásny nevšedný lesk na očiach, sa mi veľmi zachytiť nepodaril.. takže najlepšie ak skúsite sami a uvidíte! :-)



Tvár : MAC Studio Finish Concealer(korektor), Bourjois Healthy Mix Foundation(makeup), Avon Soft Plum(lícenka)
Obočie : Sleek Storm Palette(paletka očných tieňov)
Oči : Lesk Hello Kitty, Sleek Storm Palette
Pery :  Lesk Hello Kitty

CONVERSATION

14 komentárov:

  1. trendove modre oci... podla mna je ta hello kitty nejaka postavicka z kreslenej rozpravky, ci? tiez netusim :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To by ma teda nenapadlo! Ale vyzerá to vážne dobre!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sekne ti to a máš krásný oči! Jako malá sem si dávala na oči i růžový labello :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moc ti to slusi! to jemne liceni je krasne zenske a prirozene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak som zistila, že Hello Kitty je len reklamná postavička, k predaju všetkého možného...má nejakých ďalších 34 súrodencov a dvojníčku Mimmy.
    Škoda, myslela som, že je za ňou nejaký väčší príbeh, kvôli ktorému je taký ošiaľ po jej veciach....ale vidím, že ani sami kupujúci nevedia prečo to vlastne kupujú..takže Cha! Trochu na smiech :-D

    A moc ďakujem za komenty! :-)
    Aj ste už skúšali?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. já mám doma tolik lesků tohoto tipu a nemohu je používat, protože jsem celá opatlaná :D
    ale tobě to sluší

    OdpovedaťOdstrániť
  7. That's such a pretty lip stain, made more special by the fact that its Hello Kitty! ;)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja lesky nemam rada, ale pred par rokmi bol presne tento trend, ze ,,mokre" oci, a to som skusila, s bezfarebnym leskom, tak ako ty. Na ociach je podla mna lepsi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ceady a Becca : Presne! Na očiach vyzerajú lepšie :-) Tiež lesky veľmi nemusím..a v obchode sa vrhnem automaticky smer - Rúž. Je mi "v ňom" lepšie.
    Toto bol darček takže sa ho pokúsim celý pekne využiť :)

    Ale vo všeobecnosti by som povedala, že väčšina dievčat(aspoň tu u nás) sa rúžov stále nejako bojí a iné ako lesk ani nepoznajú...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Milá Čajová,
    inspirativní, nekonvenční, veselá a krásná
    v tom lesklém oka světle.
    Určitě vyzkouším.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hezké, taky občas používám a oči lesk-broskvový se třpytkami :)

    OdpovedaťOdstrániť