Laura Mercier Second Skin Cheek Colour v odtieni Lotus Pink

Laura Mercier Second Skin Cheek Colour Lotus Pink

Laura Mercier Second Skin Cheek Colour Lotus Pink (23€ za 3.6g-0.13oz) má jemný perleťový lesk, ktorý vyzerá na líčkach naozaj krásne. V názve má "second skin" (druhá koža) a môžem povedať, že tým lícenku aj vystihuje. Veľmi dobre sa s ňou pracuje a na tvári pôsobí úplne prirodzene. Má asi najzamatovejšiu textúru zo všetkých mojich líceniek! Tak jemná TAK JEMNÁ! Až si vychutnávam, keď sa s ňou líčim.. ale za jej kvalitu aj zaplatíte. 3.6g je naozaj málo a 23€ dosť. Bohužiaľ je ale tak úžasná, že Vám to potom ani nie je tak ľúto ;-)

Laura Mercier Second Skin Cheek Colour Lotus Pink
O odtieni Lotus Pink som si prečítala na zahraničných stránkach veľa chvály a bola som tak zvedavá... Na hlavnej stránke je popisovaná ako "univerzálna ružová s jemným leskom". Táto ružová lichotí snáď všetkým odtieňom pleti! Ja by som ju opísala ako teplú neutrálnu ružovú. Je to veľmi unikátny kúsok, podobnú farbu som nenašla ani u MAC, kde nájdete naozaj veľký výber farieb..

Lotus Pink

Laura Mercier Second Skin Cheek Colour Lotus Pink
Lícenka vydrží celý deň, dobrá pigmentácia je samozrejmosťou. Uložená je v naozaj peknom balení, ktoré sa na svetle leskne fialovou a hnedou perleťou. Keď ju držíte v rukách, otvárate a zatvárate cítite tu kvalitu.. taký ďalší kúsok na pochválenie :-) Vnútri sa nachádza aj zrkadielko.

Čo sa mi na tomto výrobku páči :
- odtieň Lotus Pink
- jemný lesk vyzerá na líčkach nádherne
- zamatová textúra
- dlhotrvácnosť
- pigmentácia
- balenie

Čo sa mi nepáči :
- vysoká cena k pomeru množstvu výrobku

Značku Laura Mercier u nás bohužiaľ nezakúpime, čo je obrovská škoda...Pretože ich výrobky patria k tým najkvalitnejším.
Ale objavila som stránku, kde ju nájdete! :-)

Stránka : http://sk.strawberrynet.com/


HODNOTENIE -   9/10  (A)

CONVERSATION

1 komentárov:

  1. juuj ten zamocky park je nadherny na prehliadke odporucam si ho prehliadnut aj ja som tam bola

    OdpovedaťOdstrániť