Kolekcia s 24-karátovým zlatom

Avon uviedol  v poslednom katalógu 05/2011 novú kolekciu s čiastočkami 24-karátového zlata. Zahŕňa tiene, špirálu, lesk, rúž a ceruzku. Woohoo, tomu sa nedalo odolať! Ako vždy sa z umelo upravených fotiek v katalógu nedalo vyčítať, aký bude výrobok v skutočnosti..ale riskla som to..a objednala si paletku tieňov a ceruzku.

Avon True Color Quatro Eyeshadow Gleam of Gold

Avon True Color Quatro Eyeshadow Gleam of Gold - 22491 (7,90€ za 4x1.4g) je paletka štyroch očných tieňov, s naozaj veľmi pekným zlatým leskom! Úprimne som nečakala, že budú až tak pekné a ligotavé...

Majú celkom jemnú, ľahkú textúru. Farby spolu krásne ladia, malé výhrady mám len čo sa týka pigmentácie. Pretože ak spoznáte paletky od Sleek, zrazu sa Vám bude zdať málo pigmentové asi všetko :-) Všetky štyri farby majú zlatý lesk, zlaté čiastočky..Zlaté odtiene sa hodia na zimu, na jar, na jeseň, na leto, preto s kúpou zlatých tieňov neváhajte ani chvíľu! Niekto ich môže uprednostňovať na večerné či slávnostné líčenie..ja sa týmto ale vôbec neriadim a rada si ich doprajem aj cez akýkoľvek všedný deň.

Avon True Color Quatro Eyeshadow Gleam of Gold

Farby nemajú názvy, takže začnem zhora zľava. Popis farieb:

  • 1. jemná bielo-ružová so zlatým leskom 
  • 2. bledá zlatá
  • 3. jemná fialková so zlatým leskom
  • 4. hnedá s nádychom do bronz so zlatým leskom 

Avon True Color Quatro Eyeshadow Gleam of Gold (3,2,1,4)

Ako som už písala, jediná moje výhrada je k pigmentácii. Platí to hlavne pre farby 1, 2, 3 pretože 4 je celkom silná. Sú dlhotrvácne, o čom ma dnes presvedčili. Aj teraz večer totiž vyzerajú ako čerstvo nalíčené a to aj bez podkladu!

Avon True Color Quatro Eyeshadow Gleam of Gold a Eye-Liner Gold Black

Nachádzajú sa v klasickom čiernom balení s nápisom Avon, iba s tým rozdielom, že navrchu je zlatým napísané 24k. Vnútri nájdeme aplikátor aj zrkadielko.



Čo sa mi na tomto výrobku páči :
- zlatý lesk, ktorý je naozaj nádherný! (to krásne ligotanie na fotke nikdy dobre nezachytím, najlepšie je vidieť naozaj)
- dlhotrvánocnosť
- farby spolu krásne ladia


Čo sa mi nepáči :
- farby 1, 2 a 3 by mohli mať silnejšiu pigmentáciu


HODNOTENIE -   7/10  (B)
______________________________________________________


Eye-Liner Gold Black 

Eye-Liner Gold Black (5.70€ za 1.2g) čierna ceruzka taktiež s čiastočkami zlata. Má dobrú pigmentáciu a na prekvapenie je naozaj veľmi pekne ligotavá! Ľutujem, že som si nekúpila aj hnedú... 


Eye-Liner Gold Black 
Eye-Liner Gold Black 


Na jednej strane ceruzka, na druhej gumený aplikátor na ľahké dosiahnutie efektu dymového líčenia.

Eye-Liner Gold Black (pred a po rozmazaní aplikátorom)

HODNOTENIE -   8/10  (B+)


Dnes líčenie s výrobkami od Avon :-)
Makeup Calming Effects, Tiene True Color Quatro Eyeshadow Gleam of Gold, Ceruzka  Eye-Liner Gold, Špirála Supershock, Lícenka Soft Plum

CONVERSATION

10 komentárov:

  1. You did an amazing make-up with all these colors! We especially loved the deep purple and the "cold"!

    www.fashionhasit.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krasny :) vypadas dokonale :)
    http://lemondedemode.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ako strúhaš túto ceruzku???

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skusala som dvoje tieto tiene a všetky majú dost slabú pigmentáciu :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. @Sevillas
    Súhlasím, pri tejto paletke bola silnejšie pigmentovaná akurát tmavšia fialová.. Niekomu to ale môže vyhovovať, najmä ak to s líčením nechce nechtiac prehnať..
    (napríklad ako moja maminka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, chcela by som sa spýtať na meke-up calm. effects aký je celkovo ,mne sa zdá že je tonovací ale hlavne sa chcem spýtať na odtieň aký vlastníš a či je do žlta alebo nedajbože do oranžova... a či sa oplati kúpiť pretože cena je naozaj priaznivá. Vopred ďakujem za odpoveď. :)p.s. úúúžasný blog!

    OdpovedaťOdstrániť