I love hippy life

Každým ďalším slnečným dňom sa prebúdzam...Túžba po jemnosti, romantike a predstava behať celé dne bosá po tráve je stále silnejšia! Tmavé šedé oblečenie odložené mimo dohľadu.. A tak som sa vybrala absolvovať deň nákupov, ktorého ovocím bolo.. :-)

..Chcela som kúpiť tričká, a preto sa objavili v taške sukne..


Táto krémová sukňa si ma získala na prvý pohľad.. moje rozmýšľanie predĺžila len vyššia cena, ale túžba bola silnejšia. Veď pozrite tu krajku ;-)
Promod

Promod

Opasok bol súčasťou sukne.. Pri jeho univerzálnosti, bude súčasťou aj mnohých ďalších!
Promod
Namiesto prezerania vecí, ktoré potrebujem som opäť skončila pri doplnkoch... vyhrali to tieto vintage hodinky, ktoré aj fungujú :-)
Promod
 Na druhej strane mapa, Ej a hor sa do sveta!



Taký krásny a taký lacný!
H&M
 Ako som vstúpila do obchodu, okamžite som sa k nej rozbehla.. Ty si ale krásna suknička!
H&M

H&M
Desigual...Dlho som odolávala..zatvárala som oči..nie nie nič nekúpim, nie nie drahé..preč preč..Hiiiiii ten opasooook! A posledný! Nemôžem nemôžem..Musím! stalo sa..
Veď je o mne ;-)
Desigual

Desigual
Hnedučké mi akosi chýbali a tieto vystihli moju túžbu do bodky!
H&M


CONVERSATION

4 komentárov:

  1. jáj žienka všetko krásne chválim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uaa ta prva sukna a tie hodinky kraasa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hmmmmmmmmmmmmm....no krajka fakt užasna....Sandry...to zas budeš kočka..:D MArika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Diki holky! Veď nech aj šatník pocíti tu Jar :-))

    OdpovedaťOdstrániť