Balzám-Lesk Sleek Pout Polish Scandal... Až škandalózne dobrý!

Sleek Pout Polish Scandal

Sleek Pout Polish Scandal (7€ za 10g) je tónovany lesk-balzám na pery...zase ďaľší výrobok od Sleek, ktorý ma doslova nadchol! Jeho pigmentácia je tak silná! Neporovnateľná s ktorýmikoľvek inými farebnými balzámami na pery.. Pretože zbožňujem červené pery, ako prvý som si ihneď objednala odtieň Scandal. Je nádherný, no posúďte sami ;-)

Sleek Pout Polish Scandal

Neuveriteľne dobre zregeneruje suché popraskané pery, čo som absolútne od neho nečakala. Obsahuje mandľový, jojobový a avokádový olej. Pred škodlivými lúčmi slnka chráni naše pery SPF15. Prekvapilo ma, ako dlho na perách vydrží farba... Z tohto výrobku som nadšená a o tom svedčí aj to, že mi prišiel balíček s ďalšími dvomi odtieňmi tohto balzamu (určite nafotím!).
Balzámku zbožňujem Ťa!


Sleek Pout Polish Scandal



Čo sa mi na tomto výrobku páči :
- odtieň Scandal
- silná pigmentácia
- SPF
- pery sú po nanesení jemné a naozaj dlhodobo hydratované!
- cena!


Čo sa mi nepáči :
---


HODNOTENIE -   9/10  (A)

Značku Sleek u nás bohužiaľ nezakúpite.. Úžasná správa ale je, že z ich hlavnej stránky posielajú výrobku aj do Európy! :-) Poštovné Vás víde na 9€.

Stránka http://www.sleekmakeup.com/

CONVERSATION

4 komentárov:

  1. ten odtieň je úplne dokonalý! hneď by som ho brala, kebyže sa dá zohnať na Slovensku! ..len škoda, že poštovné do Európy je drahšie, ako ten balzam :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veď to..My sa vždy dáme dokopy s kamoškou a objednáme si viac vecí naraz.. Poštovné sa rozdelí ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to áno, tak je to rozumné :) len ja keby som niečo chcela, tak v okolí akosi nemám nikoho, kto by za tie vecičky bol ochotný dať toľké peniaze, keďže sú trošku drahšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Možno niekoho časom nalákaš, sem tam si musíme predsa dopriať ;-)

    OdpovedaťOdstrániť