Balzám-Lesk Sleek Pout Polish Powder Pink



Sleek Pout Polish Powder Pink (7€ za 10g) je tónovaný lesk-balzám na pery, ktorý doslova a bez preháňania MILUJEM!

Po Pout Polish v odtieni Scandal (review balzamu TU) som si ihneď objednala ďalšie dva odtiene. Dnes Vám predstavujem Powder Pink. Sladká, jemná ružová, ktorá pristane najmä bledej pleti..takže celkom pre mňa :) 
Ak ste tmavšie alebo opálené, tak by som tento odtieň veľmi neodporúčala... 




Pigmentácia je veľmi silná, zostanete určite prekvapení, ako dlho vydrží na perách. A k tomu všetkému neuveriteľne dobre zregeneruje suché popraskané pery, čo som absolútne od neho nečakala! Má lepšie regeneračné vlastnosti ako oveľa drahšie balzamy na pery!


Obsahuje prírodný mandľový, jojobový, avokádový olej a vitamíny A, C, E. 
 A pred škodlivými lúčmi slnka chráni naše pery SPF15! :-)








Pout Polish od Sleek môže byť pre Vás skvelá alternatíva aj v tom prípade, ak Vám rúže vysušujú pery, alebo ich jednoducho nemáte radi.


Čo sa mi na tomto výrobku páči :
- silná pigmentácia
- SPF
- pery skvele hydratuje a ošetruje!
- cena

Čo sa mi nepáči :
---


HODNOTENIE -   9/10  (A)



Značku Sleek u nás bohužiaľ nezakúpite.. Ale ich hlavnej stránky posielajú výrobku aj do Európy! :-) 

Poštovné Vás víde na 9€

CONVERSATION

5 komentárov:

  1. Mňa ten článok aj namotal, ale nenašla som na ich stránke odtieň aký by som chcela :( Alebo aspoň podľa tých fotiek ťažko tipujem. Mohla by si vyskúšať všetky a napísať/odfotiť :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :DD
    Ver tomu, že najradšej na svete!!
    Ale ešte má jeden v rukáve,takže každú chvíľu pridám ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A ktorýže? Mňa láka Perfect Plum. Pôvodne som chcela nejaký tmavší červený, alebo ešte radšej vínový, ale uvažujem aj nad Scandal. Keď budeš dávať objednávku ozvi sa mi, ak budem mať peniaze tak sa zložíme na poštovné :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ešte v šuplíčku čaká na svoje zverejnenie Sugar May z poslednej kolekcie ;)
    Po Perfect Plum pozerám už dlho..dosť si ho chvália!
    Budem objednávať čoskoro! Ozvala sa mi ešte jedna žienka, takže to nás víde super, pre každú len 3€ poštovné! Juhuu! Napíšem ti.

    OdpovedaťOdstrániť