Sleek Bohemian Palette



Sleek Bohemian Palette (8,50€) je nádherná paletka 12-tich očných tieňov za neuveriteľne nízku cenu. Je to limitovaná edícia! Preto by som kúpu veľmi neodkladala :)
Tiene majú veľmi silnú pigmentáciu, jemnú zamatovú textúru a nádherné žiarivé farby, ktoré spolu perfektne ladia. Vytvoríte s nimi nespočetne kombinácií! Povedala by som, že sú to skôr jarné alebo letné odtiene, ale osobne sa tohoto veľmi nedržím a aj cez zimu dostanem farebnú náladu v podobe žltých alebo oranžových tieňov.
V tejto paletke sa nachádzajú 3 trblietavé a 9 matných tieňov.




Bohužiaľ nie sú  uvedené názvy jednotlivých tieňov. Popis farieb:
(T) - trblietavý, (M) - matný
 
Horný rad (zľava doprava)
  • 1. olivovo - zlatá - T
  • 2. hrdzavá - T
  • 3. bordovo - gaštanová - M
  • 4. banánová - M
  • 5. šedobiela - M
  • 6. hlboká čierna - M



Dolný rad (zľava doprava)

  • 7. krémová - M
  • 8. malinovo-medená - T
  • 9. trávová - M
  • 10. tmavá šedo-modrá - M
  • 11. fialová - M
  • 12. špinavá hnedá - M



Úplne ma dostali farby 1, 2 a 8! Sú božské...

Čo sa mi na tomto výrobku páči :
- množstvo farieb, ktoré spolu krásne ladia nech ich zmiešate akokoľvek
- silná pigmentácia!
- príjemná zamatová textúra
- dlho-trvácnosť
- cena!

Čo sa mi nepáči :
- biele balenie, ktoré sa veľmi rýchlo zašpiní

Značku Sleek u nás bohužiaľ nezakúpite.. Úžasná správa ale je, že z ich hlavnej stránky posielajú výrobku aj do Európy! ;) Poštovné Vás víde na 9€. Preto, ak budete objednávať, radila by som si vybrať viacero výrobkov, pretože osobne je mi ľúto ak zaplatím za poštovné toľko, ako za produkt.

Stránka http://www.sleekmakeup.com/




 HODNOTENIE -   9/10  (A)

CONVERSATION

6 komentárov:

  1. tie vyzeraju fakt bozsky!!! krasne odtiene!.. obdivujem vsetkych,ktori sa vedia s farbami pohrat a vyjde z toho nieco normalne.. co cloveka dokonca skrasli !(v mojom pripade to bohuzial robi uplne divne veci :D )

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj, ja by som mala velky zaujem o taku paletu, aj dve, vyslo by to vyhodnejsie, uvazujes este o kupe? postovne by sme rozdelili na polovicu

    OdpovedaťOdstrániť