Sleek Blush Rose Gold... nielen pre Bohyne

Sleek Blush Rose Gold (6€ za 8g) má doslova božskú ružovo-broskyňovú farbu so zlatým leskom. Táto lícenka Vás prekvapí svojou silnou pigmentáciou a kvalitou za tak nízku cenu!
Do odtieňu Rose Gold som sa celkom zamilovala... ;) Lahodí bledému aj tmavšiemu odtieňu pleti. Pre jej silnú pigmentáciu s ňou treba pracovať opatrne a nanášať len veľmi malé množstvo, pretože sa ľahko stane, že to s ňou preženiete. Pri tak malom množstve používania výrobku Vám vydrží naozaj veľmi dlho.


Prekvapila ma textúra, očakávala som typickú lacnú, príliš púdrovú lícenku z drogérie... Ale táto lícenka od Sleek má úžasnú ľahkú, krémovú textúru konkurujúcu aj drahým kúskom! waau!
A aby to nebolo všetko, vydrží celý deň!


Nájdeme ju v typickom elegantnom čiernom balení, ktorému sa nedá nič vytknúť.. vnútri sa nachádza aj zrkadielko.


Ako ju opísať jedným slovom? Dokonalá.


Čo sa mi na tomto výrobku páči :
- božský odtieň, ktorému som celkom podľahla
- dlho-trvácnosť
- silná pigmentácia
- jemná textúra
- cena!


Čo sa mi nepáči :
---


HODNOTENIE -   9/10  (A)

Značku Sleek u nás bohužiaľ nezakúpite.. Úžasná správa ale je, že z ich hlavnej stránky posielajú výrobku aj do Európy! :-) Poštovné Vás víde na 9€. Preto, ak budete objednávať, radila by som si vybrať viacero výrobkov, pretože osobne je mi ľúto ak zaplatím za poštovné toľko, ako za produkt.

Stránka http://www.sleekmakeup.com/

CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára