Prvý balíček od AVONu


AVON poznajú snad všetky ženy na celom svete... 
Americká značka, pri ktorej sa história začala písať už v roku 1886, vtedy ešte pod názvom „California Parfume Company. Svoje produkty predáva prostredníctvom AVON Lady a AVON Gentleman, u nás na Slovensku pôsobí firma od roku 1993.

AVON finančne podporuje rôzne kampane ako AVON proti rakovine prsníka, AVON proti domácemu násilu alebo program zameraný na vysádzanie stromov "Hello Green Tomorrow" (Pre zelenší zajtrajšok). 
Tohto projektu sa zúčastňuje 65 krajín, ktorých cieľom je pomôcť zachrániť Atlantický dažďový prales v Južnej Amerike, z ktorého bolo až 93% odlesneného! "Hello Green Tomorrow"  pomáha prispieť k obnove veľmi dôležitého ekosystému v prospech celého životného prostredia. Tropické dažďové pralesy sú "pľúcami Zeme"!

Ak sa podarí obnoviť celý Atlantický dažďový prales, ročne sa z atmosféry odstráni 10 miliónov ton oxidu uhličitého.
1 € = 1 Strom

Bližšie info o celej kampani,  nájdete TU .
Ale vráťme sa k výrobkom. AVON zahŕňa značky ako Anew, Avon Color, Solutions, Planet Spa, Advance Techniques Naturals a iné. Výber je naozaj široký - cez starostlivosť o pleť, telo, vlasy, cez makeup, šperky a iné doplnky až po parfumy.. Ceny výrobkov sú veľmi prijateľné! Keď som v minulosti objavila doma niečo z AVONU, kvalita ma bohužiaľ vôbec neoslovila...A tak som naň akosi zanevrela. Časom, ale čítam stále viac a viac pozitívnych hodnotení. Preto som si povedala, že mu dám ešte šancu, aby si to u mňa vyžehlil :-) V posledných rokoch sa spoločnosť začala naozaj snažiť a dnes veľa ich výrobkov "prebije" aj cenovo vyššiu konkurenciu. AVON svoje výrobky netestuje na zvieratách! .. a už len to, je pre mňa vždy obrovké plus.


A tu je môj prvý balíček od AVONu :-) Ceny sa každým katalógom menia vyššie, nižšie a dokola, akcie sa oplatia!! V budúcom katalógu totiž ten istý výrobok čo stál v akcii 5€, môže mať cenu 10€. Ceny k výrobkom napíšem, aby ste mali predstavu, v akej rovine sa pohybujú.



 Matný lak (3,90€) v čiernej farbe. Je doslova MATNÝ! Zostala som veľmi milo prekvapená, určite chcem ešte jeden odtieň! Bude to modrý či vínový? mmm
Hodnotím na 9/10 (A)


Matný lak AVON


Rúž na pery (4,30€) v odtieni Vintage Pink. V popise mal iba, že ydrží 8 hodín. Je pravda, že vydrží dlhšie ako iné rúže, ale 8 hodín to bohužiaľ nie je. Samozrejme tieto časové vymedzenia beriem u všetkých výrobkov s veľkou rezervou :-) Vonia ako sladké detské cukríky a má veľmi dobrú kriciu schopnosť. Ale celkovo, som sa "v ňom" necítila tak pohodlne ako u iných rúžov. Pery mi nevysušoval a taktiež farba je veľmi pekná a výrazná. Hodnotím na - 5/10 (C)
Rúž odtieň Vintage Pink AVON


Špirála Supershock (5,50€) v čiernej farbe, z limitovanej krajkovej edície, ktorá sľubuje šokujúci objem. Osobne som s ňou spokojná a určite patrí medzi tie lepšie v mojom šuplíku. Po nanesení riasy zostávajú mäkké, nie sú ťažké a taktiež sa dobre odličuje. Plus má u mňa aj balenie s motívom krajky.. :-) Hodnotím na 7/10 (B)
Špirála Supershock AVON

Vyživujúci odličovač očného makeupu (akcia - zdarma k výrobku inak okolo 4€). Konzistenciu má ako klasické odličovacie mlieko, nijak nevonia a makeup zišiel z očí pekne dolu. Žiadne mihalnice na tampóniku, okolie očí ma neštípalo (čo sa mi stáva) z toho usudzujem, že je šetrný. Na pokožke mi zostal príjemný mastnejší film. Dúfam, že poctivo vyživoval! :-) Hodnotím na - 6/10 (C+)


Vyživujúci odličovač očného makeupu AVON

 A na koniec to najlepšie!
Gélová ceruzka na oči Supershock (5,60€) v čiernej farbe je doslova ÚŽASNÁ! Nevedela som čo mám čakať z popisu - gélová ceruzka... Ale tento výrobok sa im naozaj podaril! Stačí jemne prejsť po pokožke a hneď vidíte akú má silu a intenzívnu farbu. Skvelo drží celý deň, používam ju ako očnú linku, pretože sa sňou veľmi dobre a presne kreslí, tiež do vnútra oka. Najlepšia ceruzka na oči, akú som kedy mala! Porovnávam napríklad s Lancome a Dior, ktoré stoja okolo 20€ a vyššie.. Táto ich proste tromfla ;-) Hodnotím na - 9/10 (A)
Gélová ceruzka na oči Supershock AVON
 Som veľmi milo prekvapená.. Za málo peňazí, toľko kvalitných výrobkov :-)
Už sa teším na nové číslo katalógu! 
A čo vy? Ktoré výrobky od AVONu si Vás získali?

CONVERSATION

6 komentárov:

  1. Dam Avonu sancu aj ja :) Paf

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :-) Len daj! Ja som bola milo prekvapená..aj keď určite nie všetky výrobky sú dobré, nájdu sa medzi nimi hviezdy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podle mě se laky z Avonu teda moc loupou, ale možná mám divné nehty, nebo je to tím, že furt něco dělám... Ty linky si chci koupit jen co busou levné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prosím ťa, ten rúž na pery je ten EXTRA LASTING s popisom v katalógu: Rúž na pery s dlhotrvajúcim efektom. ???
    A je to ozaj odtieň Vintage Pink? Lebo ak hej tak katalóg má veľmi veľké medze, čo sa skutočných farieb týka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Áno je to presne on..aj farba vintage pink. V novom katalógu 01/2012 je na strane 39 :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ďakujem ze si odpisala, objednavam hned :))

    OdpovedaťOdstrániť