Mac Lipstick Creme d´ Nude

Mac Lipstick Creme d´ Nude (£13.50) má úžásnú krémovú (creamsheen) textúru! Vzhľad na perách je naozaj krásny, krémový s prirodzeným leskom bez trblietok. Odtieň Creme d´ Nude by som opísala ako bledú tlmenú béžovú s podtónom do broskyňovo-ružova. Z nahých telových odtieňov (nude) je práve tento najobľúbenejší!

MAC Creme d´ Nude Lipstick (bez blesku)

MAC Creme d´ Nude Lipstick (s bleskom)


Ako väčšina rúžov od MAC má aj tento vanilkovú vôňu, ktorá pôsobí veľmi čisto a príjemne (a to mi vanilka väčšinou vadí :-)


Rúž nájdeme v klasickom čiernom balení.. je hydratačný, má plné krytie a na perách vydrží veľmi dlho.

MAC Creme d´ Nude Lipstick

MAC Creme d´ Nude Lipstick

Rúže od MAC patria na celom svete k najpredávanejším pre ich veľký výber farieb a profesionálnu kvalitu! Ak jeden vyskúšate..podľahnete :-)

Čo sa mi na tomto výrobku páči :
- farba!
- krémový vzhľad na perách
- ...celý je úúplne skvelý! :-)


Čo sa mi nepáči :
---

Kanadskú značku MAC cosmetics u nás bohužiaľ nezakúpite. Produkty neposielajú z americkej ani z anglickej stránky.. Zakúpiť ich ale môžete u našich susedov v Rakúsku a Čechách alebo na českej stránke http://mac.nabizi.cz/. Poštovné Vás víde na 6€.

 HODNOTENIE -   9/10  (A)

CONVERSATION

5 komentárov:

  1. moja farba táto mi ide najviac!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) Farba je naozaj super, odtieň sadne skoro každej.. škoda len že tu MAC stále nemáme :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť