Alverde Quattro Eyeshadow v odtieni čokolády

Alverde Quattro Eyeshado

Alverde Quattro Eyeshadow (5€ za 7,2g) nájdeme v klasickom zelenom balení ako sme na tieniky od tejto značky zvyknutí. Vnútri sa nachádza zrkadielko aj malý aplikátor, čo je veľmi praktické / aplikátor by som ale používala  len v prípade, že po ruke nemáte štetec, pretože práca s ním je všeobecne náročnejšia a ťažšia.. a ani s jeho životnosťou to nie je príliš ružové  /.




Textúra tieňov je veľmi hodvábna a jemná, keď privoním cítim doslova prírodnú sladkastú vôňu.
Tiene nemajú názvy, takže začnem horným zľava :
1. biela čokoláda (matný) - nie je veľmi pigmentový, používam a odporúčam ho ako podklad pre ostatné tiene naniesť na celé očné viečko
2. jemné cappuccino (matný) - nie je veľmi pigmentový
3. hnedý bronz (trblietavý) - má oveľa silnejšiu pigmentáciu ako dva predošlé tiene a naozaj nádhernú bronzovú farbu, tento odtieň zbožňujem
4. horká čokoláda (matný) - má najsilnejšiu pigmentáciu, na denné líčenie požívam tento odtieň prevažne ako linku okolo očí, alebo na prifarbenie obočia


Odtiene 1, 2, 3, 4

Tiene vydržia prekvapivo celý deň bez toho, aby strácali farbu!

Neobsahujú žiadne syntetické ani konzervačné látky! Taktiež je potvrdená znášanlivosť očí pre nositeľky kontaktných šošoviek. 
Kozmetiku Alverde zakúpite v dm drogerie markt.

Čo sa mi na tomto výrobku páči :
- tiene neobsahujú žiadne syntetické ani konzervačné látky
- dlho-trvácnosť
- farby, ktoré spolu krásne ladia (hlavne božský odtieň 3)
- cena!
Čo sa mi nepáči :
- menšia pigmentácia tieňov 1 a 2
- zelený obal, ktorý sa mi po dlhšom čase zunoval

HODNOTENIE -   6/10  (C)

CONVERSATION

2 komentárov:

  1. Pani to jsou krasny stiny..musim je mit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sú! Ja už som ich vymíňala.. dúfam, že ich ešte nájdeš :-)

    OdpovedaťOdstrániť